Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanNehir Kaner Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon
3
İnternet kullanıcılarının %43 ’ünü kadınlar oluşturuyor. Arkadaşları ile haberleşmek ve bilgi aramak için internet kullanıyorlar.
4
İnternet kullanıcılarının %57 ’sini erkekler oluşturuyor. Haber okumak, futbolu takip etmek ve güncel kalmak için internet kullanıyorlar.
5
12- 25 yaş arası internet kullanıcılarının sayısı 12.1 milyon. Bu gençlerin %72’si her gün internete bağlanıyor.
6
Mobil cihazlardan internete bağlanma oranları %50 ’i civarında.
7
Gençlerin %68 ’i sosyal medyayı kullanıyor. Arkadaşları ile haberleşmek, eğlenmek istiyorlar.
8
Lise öğrencilerinin ortalama arkadaş sayısı 450. Üniversite öğrencilerinin ise 400 civarında.
9
Lise öğrencilerinin %67 ’si 16:00 – 00:00 arası Facebook’ta. Üniversite öğrencileri nin %71 ’i 20:00 – 02:00 arası Facebook’a giriyor.
10
Facebook 6 gün Twitter 4 gün Gençler hangi sitelerde daha fazla vakit geçiriyorlar?
11
Haftada ortalama 2 kere paylaşım yapıyor. 10 kişiden 1’inin blogu var.
12
TÜRK TÜKETİCİSİNİN DEĞİŞEN SATIN ALMA DAVRANIŞI
13
Yeni Tüketici
14
Güç tüketicilerin elinde. Kontrolü onlar sağlıyorlar. Tüketiciler reklama güvenmiyorlar.
15
Word of mouth = Word of mouse
17
%89 satın alma öncesi internetten araştırma yapıyor. %62 satın almayı düşündüğü ürün hakkında araştırmak en önemli internet kullanma sebebi Kaynak: Global Web Index Türkiye, Haziran 2011
20
SOSYAL MEDYA PLANLAMA
21
Dinleyin!
22
Araçlarınızı seçin.
23
İletişim kurun!
24
Raporlama
25
SOSYAL MEDYANIN GELECEĞİ
31
TEŞEKKÜRLER Işıl Yılmaz @isilyilmaz
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.