Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanEylul Mungan Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
TÜRKİYE HAVA TRAFİK KONTROLÖRLERİ DERNEĞİ
2
Pilot read-back süreleri Frekans dinleme problemleri.(Çağrıya cevap vermeme veya frekans değişikliğinde diğer konuşmaları bloke etme)
3
Sürat tahdidi uygulamasında yaşanan problemler
4
Anlaşma mektupları ve bazı ATC kurallarının bilinmemesinden doğan ve frekansta yaşanan polemiklerin yarattığı sıkıntılar ( Trafik devir usülleri, devir noktaları, ayırma minumumları, sürat tahditleri vb)
5
Zaruriyet halleri haricinde dahi kişisel taleplerle frekans yoğunluğu yaratmak (Direk rota, optimum seyir seviyesi)
6
CTOT uygulamalarında yaşanan problemler. ( Taxi time, delay msg, CTOT’ye uygunsuz kalkış talepleri)
7
Meteorolojik oluşumlardan kaçınma manevralarında yaşanan problemler
8
Minimum Diversion Fuel Minimum Fuel Low on Fuel Yakıt kritiği bildirimlerinde ortak bir terminolojinin olmaması
9
Yasak ve tahditli sahaların ve limitlerinin bilinmemesinin yarattığı problemler.
10
ATC’ye müdahale ( Sıralama sorgulama )
11
ACAS-TCAS sisteminin verilerine göre ATM işleyişine müdahale etme girişimlerinin yarattığı problemler
12
ATC kuralları içinde karşılanması mümkün olmayan talepler (VMC Descent)
13
THY’nin 2013 yılı için uygulamaya koyduğu çağrı adı sisteminin yarattığı problemler
14
Pilot reaksiyonları ( Kalkış, iniş, dönüş,alçalma,tırmanma )
15
Pilotun yapması gereken deklerasyonların telefon aracılığıyla yer personeli tarafından yapılmasının yarattığı problemler
16
TÜRKİYE HAVA TRAFİK KONTROLÖRLERİ DERNEĞİ You fly, We care. Tesekkürler
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.