Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
NİÇİN İZCİLİK
2
KİM İÇİN İZCİLİK
3
GENÇLİK İÇİN AİLE İÇİN TOPLUM İÇİN ÜLKE İÇİN DÜNYA İÇİN
4
TOPLUMLARI GELECEĞE GENÇLER TAŞIR
5
İHTİYAÇLARI,İSTEKLERİ,HAKLARI VE ÖZGÜRLÜKLERİ İLE GENÇ
6
NE YAPMAK İSTİYORUZ?
7
İZCİLİK YAPMAK İSTİYORUZ
8
Ulusal ve Uluslararası Gençlik Politikaları GENEL EĞİTİM HEDEFLERİ
İZCİLİK SİSTEMİ Ulusal ve Uluslararası Gençlik Politikaları AMACI TANIM AND TÜRE TEMEL PRENSİPLER EĞİTİMSEL HEDEFLER BİREYE YÖNELEN EĞİTSEL PROĞRAM GENEL EĞİTİM HEDEFLERİ BASAMAK HEDEFLERİ ALT BASAMAK HEDEFLERİ GENEL PROGRAM (aktiviteler) ZORUNLU-SEÇMELİ PROGRAM İLGİLERİ VE EĞİLİMLERİ GELİŞTİRME PROGRAMI
9
İZCİLİK DİN, DİL, IRK, CİNSİYET VE BENZERİ HİÇBİR AYRIM GÖZETMEYEN GÖNÜLLÜ,HERKESE AÇIK, POLİTİK OLMAYAN EĞİTİMSEL BİR GENÇLİK HAREKETİDİR.
10
TANIMDA GEÇEN ANAHTAR SÖZCÜKLER?
11
HAREKET
12
GÖNÜLLÜLÜK
13
POLİTİK OLMAYAN BİR EĞİTİM HAREKETİ
14
HERKESE AÇIK
15
EĞİTİM
17
TOPLUMDAKİ HIZLI DEĞİŞİMLER İYİ ANLAŞILMALI, BU DEĞİŞİMLERİN GENÇLERE ETKİSİ GÖZÖNÜNE ALINARAK ONLARIN EĞİTİMİNE, BU DEĞİŞİM NEDENİYLE GEREKSİNİM DUYULAN OLANAKLAR MUTLAKA YANSITILMALIDIR.
18
GENÇLERİN TOPLUMDAKİ SOSYAL DEĞİŞİMLER NEDENİYLE ORTAYA ÇIKAN YENİ ŞARTLARA AYAK UYDURMALARINI SAĞLAYACAK YOL, FORMAL OLMAYAN EĞİTİMDİR. NE YAZIK Kİ BU ÖNEMLİ NOKTA, ÇOĞU TOPLUMLARCA HENÜZ ANLAŞILMAMIŞ, BU NEDENLE DE BU EĞİTİME GEREKEN ÖNEM VERİLMEMEKTEDİR.
19
FORMAL OLMAYAN EĞİTİMİN, GENÇLERİN TOPLUMSAL DEĞİŞİME ADAPTASYONUNUN KOLAYLAŞTIRILMASI AMACIYLA GENÇLİK TEŞKİLATLARI YOLUYLA ETKİLİ BİR ŞEKİLDE YAPILMASI KONUSUNDA GÖRÜŞ BİRLİĞİNE VARILMALI VE UĞRAŞ SARFEDİLMELİDİR.
20
İZCİLER,TOPLUMDA BİR FARKLILIK YARATABİLİYORLAR MI
İZCİLER,TOPLUMDA BİR FARKLILIK YARATABİLİYORLAR MI? İZCİLİK, İZCİLİK ÇAĞINDAKİ TÜM GENÇLERE ULAŞABİLMİŞ MİDİR? İZCİLİK PROGRAMLARI,GENÇLERİMİZİN İHTİYAÇLARINA CEVAP VEREBİLİYOR MU? İZCİLİK METODU GERÇEKTEN ETKİLİ BİR ŞEKİLDE KULLANILABİLİYOR MU? ÜLKEMİZDE İZCİLİK ÖRGÜTÜ, ÇAĞDAŞ ANLAMDA ÖRGÜTLENEBİLMİŞ MİDİR? GENÇ İNSANLARI TOPLUMUN AKTİF ÜYESİ OLARAK HAZIRLAYABİLİYOR MUYUZ?
23
NİÇİN İZCİLİK YAPIYORUZ?
24
GENÇLERİN, BÖLGESEL, ULUSAL, VE ULUSLARARASI TOPLUMLARIN ÜYELERİ, SORUMLULUK SAHİBİ VATANDAŞLAR VE KİŞİLER OLARAK FİZİKSEL, ZİHİNSEL, SOSYAL, RUHSAL VE DUYGUSAL OLARAK GELİŞMELERİNE YARDIM ETMEK İÇİN...
25
AMACA HİZMET EDERKEN BİZE YOL GÖSTEREN TEMEL İLKELER NELERDİR ?
26
TANRIYA KARŞI GÖREV BAŞKALARINA KARŞI GÖREV KENDİNE KARŞI GÖREV
28
HİZMET EDERKEN NASIL BİR YÖNTEM TAKİP EDİYORUZ?
29
ANT VE TÜREYE BAĞLILIK
30
KÜÇÜK GRUPLARA AİT OLMA
31
AŞAMA SİSTEMİ
32
YAPARAK ÖĞRENME
33
AÇIK HAVA
34
SEMBOLİK ÇERÇEVE
35
YETİŞKİN DESTEĞİ
36
İLERİYE GÖTÜRÜCÜ İSTEK UYANDIRICI PROGRAMLAR
37
NASIL ??? GENÇ İNSAN ların eğitimine YARDIMCI olarak
38
NİÇİN??? BİREY OLARAK TATMİN OLMUŞ TOPLUM İÇİNDE YAPICI ROL ÜSTLENEN İNSANLAR YETİŞTİRMEK
39
VE İŞTE MİSYONUMUZ!!! İZCİLİĞİN AMACI, SÖZÜ VE TÜRESİ ÜZERİNE KURULU BİR DEĞERLER SİSTEMİ ARACILIĞI İLE GENÇ İNSANLARIN EĞİTİMİNE YARDIMCI OLMAK, BİREY OLARAK TATMİN OLMUŞ, TOPLUM İÇİNDE YAPICI ROL ÜSTLENEN İNSANLARIN YAŞADIĞI DAHA İYİ BİR DÜNYA OLUŞTURMAKTIR.
40
GELECEKTE NASIL BİR İZCİLİK
GELECEKTE NASIL BİR İZCİLİK? (VİZYONUMUZ) İZCİLİK, VAROLUŞUNUN İKİNCİ YÜZYILINA, GENÇLERİN KENDİ POTANSİYELLERİNİ GELİŞTİRMELERİ İÇİN BU İŞE KARARLI VE EĞİTSEL ROLLERİNİ YAPMAYA YETENEKLİ YETİŞKİNLERİN DESTEĞİNDE, BİRLİKTE ÇALIŞARAK MİSYONUNU BAŞARMAK ÜZERE, SOSYAL BİR EĞİTİM GÜCÜ OLARAK GİRMEKTEDİR.
41
BİR HAREKET OLARAK YAPILANMASINI BEKLİYORUZ.
İZCİLİĞİN KÜRESEL BOYUTTA HER İKİ CİNSİYETTEN VE HER KESİMDEN DAHA DA FAZLA GENCİ ÇEKEBİLEN VE İZCİLİĞİN İÇİNDE TUTABİLEN BİR HAREKET OLARAK YAPILANMASINI BEKLİYORUZ.
42
GENÇ İNSANLARIN GELİŞMELERİNE ETKİLİ BİR KATKI VEREBİLEN
İZCİLİĞİN, HER KÜLTÜRDEN BAYAN VE ERKEK YETİŞKİNLERE ÇEKİCİ OLMASINI, GENÇ İNSANLARIN GELİŞMELERİNE ETKİLİ BİR KATKI VEREBİLEN BİR HAREKET OLARAK YAPILANMASINI BEKLİYORUZ.
43
İZCİLİĞİN, DİNAMİK, YETERLİ KAYNAKLARLA, YARATICI BASİT YAPILARLA, DEMOKRATİK KARAR MEKANİZMALARI İLE YÖNETİLEN TEŞKİLATLANMA VE İLETİŞİMİN HER DÜZEYDE VERİMLİ OLDUĞU BİR HAREKET OLMASINI BEKLİYORUZ.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.