Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAsena Caglayan Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde tanımlamasını isteyip daha sonra bu cisimlerin geometrik açıdan tanımını verip öğrencilerin çevrelerindeki dik prizmaya benzeyen cisimleri bulup bu cisimler üzerinde yüzey alan ve hacim hesaplarının yapılmasını sağlayarak genel formül bağıntılarının oluşturabilmek.
2
Çevrenizde bulunan cisimleri tanımlayınız.
Temel Soru Çevrenizde bulunan cisimleri tanımlayınız.
3
Ünite Soruları Tabanı ve kapağı üçgen olan bir kutunun kaç yüzü vardır? Karton kullanarak karşılıklı iki kenarı dikdörtgen olan bir ev yapmak istiyoruz, bu ev için gereken karton miktarı nedir? (alan olarak) Birim küplerden gökdelen modeli yapılıyor, gökdelenin boşlukta kapladığı yerin artması ya da azalması durumunda hacim değişikliklerini hesaplayınız ve bu değişikliklerin bu yapının hangi özelliklerine bağlı olduğunu açıklayınız. Evimize yerleştireceğimiz dikdörtgen bir buzdolabını nereye hangi biçimde yerleştirebiliriz? Dik prizmalar hangi çokgensel bölgeler kullanılarak oluşturulabilir?
4
İçerik Soruları Geometrik cisim nedir?
Dik prizmaların açınımlarını çizerek yanal yüzey alanlarını hesaplayınız. Geometrik cisimlerin hacimleri nasıl hesaplanır?
5
Ünitemde Proje Yaklaşımı, Sürekli Ölçme ve ÖTPS’leri Kullanmanın Faydaları
Prizmayı inşa eder, temel elemanlarını belirler ve yüzey açınımını çizer. Dik prizmaların yüzey alanının bağlantılarını oluşturur. Dik prizmaların hacim bağıntılarını oluşturur.
6
Proje Yaklaşımı, Sürekli Ölçme ve ÖTPS’leri Kullanarak
Öğrencilerim: Geometrik şekiller oluşturacaklar ve öğrenmelerini zenginleştirmek amacıyla teknolojiyi kullanacaklar. Tüm yıl boyunca kullanabilecekleri öz değerlendirme ve öz yönelim becerilerini kazanacaklar.
7
Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme
Temel Sorular ve Ünite Sorularını aşağıdaki amaçlarla kullanacağım: Öğrencilerin çevresindeki cisimlerin geometrik şekillerini saptama. Üst düzey düşünme becerileri ve 21. yüzyıl becerilerine yönelik bilgi toplama: Mühendislerin yapı inşa ederken geometrik olarak nelere dikkat ettiklerini gözleme. Öğrenciler farklı bakış açıları ve çevresindeki cisimler hakkında bilgi edinme.
8
Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme
Ölçme sonucunda ne öğreneceğim Öğrencilerimin geometrik cisimler hakkındaki bilgilerini ve dolayısıyla benim onlara ne öğretmem gerektiğini Öğrencilerim ölçme sonucunda ne elde edecek Geometrik cisimler hakkındaki bilgilerini Ünite için öğrenme amaçlarını belirleme olanağı
9
Hedeflerim Öğrencilerimi güdüleyecek farklı teknolojiler hakkında bilgi sahibi olma Öğrencilerimin daha fazla üst düzey düşünme becerisi kullanmalarını sağlayacak yollar bulma Öğrencilerimin projeleri gerçekleştirebilmelerine yardım edebilmem için diğer öğretmenlerden çeşitli stratejiler öğrenme
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.