Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ satis@medyanet.com.tr
@MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360
3
Hakkımızda MedyaNet, Türkiye’nin en geniş online reklam ağıdır. Display, Mobil, Online Video, Performans Odaklı Dijital Pazarlama olmak üzere 4 dijital alanda hizmet vermektedir. MedyaNet IAB Türkiye üyesidir.
4
Felsefemiz Reklamverenlere ve yayıncılara dijital dünyada yarattığımız değer ve tecrübe ile şeffaf bir hizmet sunmaktayız. Reklamverenlerin dijital reklamcılıkta çözüm ortağı olarak maksimum potensiyellerine ulaşmaları için çalışmaktayız.
5
TÜRKİYE DİJİTAL ORTAMI
6
18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI
Türkiye’de Online Nüfus 18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI 35 milyon kullanıcı TC Ulaştırma Bakanlığı
7
Türkiye’de Online Nüfus
Internet Penetrasyonu: %45 Dünyada 13. sırada Avrupada 5. sırada
8
Türkiye’de Online Nüfus: cinsiyet dağılımı
Gemius
9
Türkiye’de Online Nüfus: yaş dağılımı
Gemius
10
Avrupa’da en yüksek «ENGAGEMENT»a sahip 3. ülke
Türkiye’de Online Nüfus: reklam etkileşimi Avrupa’da en yüksek «ENGAGEMENT»a sahip 3. ülke Comscore
11
Türkiye’de Online Nüfus: online davranışlar
Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %50’i internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye AB SES grubu internet kullanıcılarının yaklaşık %60’ı internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %30’u internetten TV, film, video izlemek te veya bedava indirmektedir. Türkiye yaş arası internet kullanıcılarının %20’si internetten radyo dinlemektedir. Gemius
12
MedyaNet Display
13
İlk bakışta; 41 yayıncı 35.000.000 tekil kullanıcı
sayfa görüntülenmesi Türkiye Internet kullanıcılarının %86*’sına erişim *Gemius
14
Yayıncılar
15
Kategoriler Sağlık Spor Rehber ve Kaynak Finans Oyun Eğlence Sosyal Ağ
Teknoloji Spor Rehber ve Kaynak Yiyecek& İçecek Finans Oyun Seyehat ve Tatil Otomobil TV Kanalları Eğlence Sosyal Ağ Portal Haber Müzik Kadın Erkek
16
Display Reklam Modelleri
Bilinirlik yaratma Markalı içeriğin deneyimletilmesi Bilgi toplama Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme ve kazanılan medya kapabilitesi yaratmak
17
MedyaNet Display Reklam Modelleri
Standart banner Rich media Advertorial Sponsorluk Mailing
18
Standart Banner
19
Banner: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma
Gösterim bazlı yayınlar (CPM) - Bombardıman - Portal bazlı Tıklama bazlı yayınlar (CPC)
20
Banner: Raporlama Gösterim Hacmi (toplam & unique)
Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC
21
Tasarımın püf noktaları & Yönlendirme
Nereye yönlendirdiğiniz çok önemli! Fark edilir Küçük dosyalar Tıklanabilir – Call to action Parlak renkler Az yazı
22
Banner: Başarılı Banner Örneği
23
Rich Media
24
Konfüçyüs Anlat bana, ben unuturum.. Gösterirsen, belki hatırlarım.. Dahil et ve anlayayım...
25
70-90% hatırlarsın! Gördüklerini 30% Görüp duyduklarını 50%
Görüp, duyup, dokunduklarını 70-90% hatırlarsın!
26
Rich media etkisi
27
Rich Media: Kullanım Amacı
Markalı içeriğin deneyimletmesi Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Data Toplamak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak Markalı içeriğin deneyimletmesi ATL aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Etkileşim, deneyime dahil olm a ve ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme Aksiyon Alma Satış/ Lead Yaratmak Data Toplamak Siteye Yönlendirmek Birebir diyaloglara ilham verme ve kamçılamak Marka bağlılığı yaratmak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak
28
Rich Media, site ziyaretlerini üç-kat arttıyor; Video kullanılırsa, altı-kat arttırıyor Formatlar bazında site ziyaretleri 600% 500% 400% 300% 200% 100% 0% Standart Banner Rich Media Rich Media + Video x3 x6
29
Fiyat ve Satınalma Modelindeki Esneklik
Impression Bazlı Satın Alma!
30
Herkese her seferinde göstereceğim
Yayın Modelleri Herkese her seferinde göstereceğim
31
Yayın Modelleri Hedefleme Coğrafi Davranışsal
32
Yayın Modelleri Kategorik kullanım
33
Yayın Modelleri Frequency Capping
34
Yayın Modelleri Retargeting
35
Rich Media: Kampanya Modelleri
Rising Stars
36
Rich Media: Kampanya Fiyatlandırma
Yaratıcı çalışmanın ağırlığı (banner & rich media) Kullanılacak banner yeri
37
Rich Media: Raporlama Yayıncının Sitesinde
Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti
38
Rich Media: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme
Multimedia kullanımı Interaktivite Kampanyaya uyumlu İlişki yaratacak
39
MedyaNet Rich Media: MedyaNet Adserver altyapısı ile sunulan rich media modülü; reklamverenlerin zenginleştirilmiş dijital reklam içeriklerinin, uygun bütçelerle geniş kitlelere ulaşmasını sağlar. MedyaNet Adserver altyapısı ile yayınlanan rich media örnekleri:
40
Advertorial
41
Advertorial: Kullanım Amacı
«İçerik kraldır!» Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması:daha entegre, daha güvenilir Ürün, hizmet, servis, aktivite ile ilgili daha detaylı bilgi verilmesi
42
Advertorial: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma
Gün bazlı fiyatlandırma Portal bazlı fiyatlandırma
43
Advertorial: Performans / Ölçüm Kriterleri
Yayıncının Sitesinde Haber görüntülenme hacmi Haber detay clicklenme hacmi Haber paylaşım oranı Sayfada kalış süresi Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC
44
Başarılı örnek: UIP – Battleship Advertorial
45
Advertorial: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme
Uygun mecra seçimi Reklam gibi görünmemesi Dikkat çekici görsel Kısa ve net başlık spot kullanımı Portal içeriğine uyum olması Detay sayfa kısa ve anlaşılır bilgi verilmesi Detay bilgi için yönlendirme yapılması
46
Sponsorluklar
47
Sponsorluklar: Kullanım Amacı
Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması
48
Sponsorluklar : Performans / Ölçüm Kriterleri
Yayıncının Sitesinde Erişim, frekans Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti Yeniden gelme oranı Paylaşım oranı
49
Sponsorluklar: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma
Mecra ve proje bazlı fiyatlandırma
50
Sponsorluklar: Başarılı Örnekler
51
Mailing
52
Mailing: Kullanım Amacı
Direct marketing Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması Hedefleyebilme, kişiselleştirebilme
53
Mailing: Performans / Ölçüm Kriterleri
Yayıncı Tarafında Gönderim adedi,maliyeti Açılma oranı, maliyeti Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti
54
@MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.