Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Elektronİk Kamu AlImlarI Platformu
EKAP Elektronİk Kamu AlImlarI Platformu
2
Konu 5: İhale İlanı İşlemleri
3
İhale Onaylama Şartname işlemleri bittikten sonra ihaleyi onaylamanız gerekmektedir. Bu işlem için onayla butonuna tıklamamız yeterlidir. Sonraki adım,ihale ilanımı oluşturup Kamu İhale Kurumuna göndermek olacaktır.
4
İlan Gönderme İhale Öncesi İlan İşlemleri İlan Hazırlama
5
İlan Gönderme Burada ilanı vereceğimiz ihalenizi işaretli alana tıklayıp seçerek devam ediniz.
6
İlan Gönderme İlanda belirtmek istediğiniz diğer bir husus varsa “evet”e tıklayınız. Açılan alana bu hususu yazabilirsiniz. Yoksa “hayır”a tıklayıp, sonrasında “hazırla” butonuna tıklayınız.
7
İlan Gönderme Kaydet veya Gönder Butonuna Tıklayınız.
8
İlan Gönderme İşlemimiz tamamlanmıştır .
“Ödeme Pusulasını” alıp ilan ücreti ödeme esnasında size yardımcı bilgi sunabilir.
9
Sevk ve İşlem formu gönderme
Sevk ve işlem formunu, ilanınız Kamu İhale Kurumu tarafından kabul edildikten ve ödeme bilgileriniz sisteme girdikten sonra göndermeniz gerekir. Formu göndermeden ilanınız yayınlanmayacaktır. Bu nedenle bu formu mutlaka göndermeniz gereklidir .
10
Sevk ve İşlem formu gönderme
11
Sevk ve İşlem formu gönderme
Sevk ve işlem formu göndereceğimiz ihaleyi seçiniz.
12
Sevk ve İşlem formu gönderme
İhale bilgileri otomatik gelmektedir. İhale Bilgileri grubuna sadece ilanın yayınlamasını istediğiniz tarihi girmeniz yeterlidir. Yetkili bilgilerini giriniz
13
Sevk ve İşlem formu gönderme
Fatura bilgilerini girip gönder butonuna tıklayınız. İşleminizi tamamlandı.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.