Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 Teknoloji Çağı’nda Alternatif Pazarlama Şule ÖZMEN Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 Teknoloji Çağı’nda Alternatif Pazarlama Şule ÖZMEN Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F."— Sunum transkripti:

1 1 Teknoloji Çağı’nda Alternatif Pazarlama Şule ÖZMEN Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. sozmen@marmara.edu.tr sozmen@bilgi.edu.tr http://suleozmen.marmara.edu.tr

2 2 TUM FIRMALARIN DIKKATINE ! ! ! 15 Milyon Güncel Mail Adresi Ürünlerinizi ve firmanızı tüm Türkiye’ye tanıtabileceksiniz… Satış-Pazarlama için müthiş bir Pazar araştırma ve satış fırsatı… 15 milyon mail adres arşivi TUM BUNLAR 1 CD’de ve BIZDE SADECE.... YTL 35,00 BU ARSIV CD’sine, BU FIYATA HICBIR YERDE ULASAMAYACAGINIZA IDDIA EDIYORUZ… XXXXX REKLAM-TANITIM ve YAZILIM HIZMETLERI ILETISIM ; XXXXXX isim

3 3 HAYIR MİLYONLARCA İNSANA İŞİNİZİ TANITABİLİRSİNİZ... ÜSTELİK, ÇOK UYGUN KOŞULLARDA... Milyonlarca Müşteriye kolay ulaşıp, para kazanmak mı istiyorsunuz? Şirketiniz var ancak yeterli reklam veremiyor musunuz? MİLYONLARCA İNSANA İSTEDİĞİNİZ ZAMAN ULAŞABİLECEĞİNİZİ BİLİYOR MUYDUNUZ? Kampanyalarınızı herkese duyurmak mı istiyorsunuz? Satmak istediğiniz ürünleriniz var fakat satmakta güçlük mü çekiyorsunuz? Cironuzu ve karınızı artırmak mı istiyorsunuz? Yurt dışına ihraç edeceğiniz ürünleriniz var ama ulaşmak çok zor mu geliyor? ZAMANI KULLANMAK ELİNİZDE...MÜŞTERİ BULMAKDA... 75 Milyon Mail Adresi... Her şeyle ilgili, herkese, her zaman, ve en kolay yoldan sesinizi duyurun. 20 Milyon Türk, 55 Milyon Yabancı; Kıtalara, Ülkelere Sektörlere, Kurumlara ve İlgi Alanlarına ayrılmış milyonlarca mail adresine reklam göndermek için bizi arayın. HAYIR

4 4 Tarih: 2005 sonu 2006 başı 2006 başı

5 5 XYZ firmasından arıyoruz..... ABC bankasından arıyoruz...

6 6 Alternatif Kanallar Ağ’lar

7 7 Ağlar Bilgisayar ağları

8 8 Ağlar Bilgisayar ağları GSM ağları

9 9 Ağlar Bilgisayar ağları GSM ağları Arkadaş ağları

10 10

11 11 Ağlar Bilgisayar ağları GSM ağları Arkadaş ağları E-topluluklar

12 12 Ağlar Bilgisayar ağları GSM ağları Arkadaş ağları E-topluluklar E-posta grupları We BLOG

13 13 Hangi ihtiyaç tatmin edilecek Temel (fizyolojik) ihtiyaçlar Güvenlik ihtiyacı Sevgi ve yakınlık, ait olma ihtiyacı Saygı ve itibar ihtiyacı Kendini gerçekleştirme ihtiyacı Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisi teorisi Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisi teorisi ? ? ? ? ?

14 14 Alternatif Kanallar Web:www.itucms.org e-mail: imk@itu.edu.tr cep tel: 0532.xxx xx xx 444 0 xxx Hapşırıkçılar (virüs yayanlar) Gooooooogle

15 15 Yaşasın alternatif kanallar!

16 16 Alternatif kanallar yaşasın!.. Sabit veya mobil erişirim 24/7 erişirim Tanıtım yaparım

17 17 Alternatif kanallar yaşasın!.. Ürün ve hizmet bilgilerimi Her zaman Güncel olarak Hızlı Güvenilir kanallardan Güvenli olarak iletebilirim

18 18 Hangi sayfaları gezdi Hangi Bağlantıları tıkladı Kayıt ol/Üye ol teklifime ne cevap verdi Hangi siteler aracılığıyla

19 19 Günlük Kütüğü (Log file) Ziyaret(çi) trafiğinin tutulduğu dosyalar Kim geldi Hangi sayfaları görüntüledi Hangi sayfada ne kadar süre kaldı Hangi sayfadan çıkış yaptı Sayfada tıkladığı bağlantılar, reklamlar.. Ziyaretçinin gezinti patikası

20 20 Alternatif kanallar yaşasın!.. Web site ziyaretçilerimi izlerim E-posta gönderilerimi açtı mı Kontrol ederim

21 21 Takip et İz sür... Ölçülmüş

22 22 İşlem yaptırabilirim Satış Ödeme Sipariş Sipariş takibi

23 23 Pop up hatırlatma Sayın Şule Özmen Bir önceki dönem Araba vergi ödemenizi bankamız aracılığıyla gerçekleştirmiştiniz Aynı şekilde ödemek için tıklayınız

24 24 İnternet şubesinden çıkışta mini anketler

25 25 Teknolojinin Alternatif Pazarlamacılarına Önemli bir uyarısı var.. SEM Search Engine Marketing Arama Motoru Pazarlaması Ücretli arama sonuçları Doğal arama sonuçları SEO

26 26 Hepsi sizin mi? Bir-e-bir pazarlama Özelleştirilmiş teklifler Kitlesel değil

27 27 Nerden çıktı bu alternatif kanallar!

28 28 Ben özgürüm...

29 29 Ben istemezsem Bana ulaşamazsınız

30 30 Ben istersem ulaşabilirsiniz

31 31 İzinli Pazarlama İzinli pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemi olan tacizkar pazarlamanın alternatifi olan bir yaklaşımdır İzinli pazarlama, müşterinin izni alınarak yapılan pazarlamadır. Kaynak: İzinli Pazarlama, Seth Godin (2001), Rota Yayıncılık. Tercüme eden: Murat Ermert.

32 32 Teşekkürler Q & A sozmen@marmara.edu.tr sozmen@bilgi.edu.tr http://suleozmen.marmara.edu.tr

33 33 Hanımlar, babalar gününüz kutlu olsun! Beyler, sizin de anneler gününüz!  Sayin SULE GOZEN,  Babalar gününüzü en icten dileklerimizle kutlariz! Sizi babalar gününe ozel olarak sundugumuz firsatlar ve ozel kampanyamiza davet ediyoruz. XYZW Bank A.S We want to celebrate your fathers day with our sincere wishes ! We are inviting you to the fathers day special campaign. For further guidance and to make use of these oppurtunities you can visit www.xyzw.com.tr or call Telephone Banking at 444 0 XXX XYZW Bank A.S. www.xyzw.com.tr Türkçe anlamadıysanız İngilizcesi de var.. Bu ben değilim!


"1 Teknoloji Çağı’nda Alternatif Pazarlama Şule ÖZMEN Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları