Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

(ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "(ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)"— Sunum transkripti:

1 (ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)
“ENDER AHLATÇIOĞLU” GOLDEN YACHT HOTEL (ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)

2 GOLDEN YACHT HOTEL TARİHÇE
1967 yılında İzmir Çeşme’ de kurulan Golden Yacht Hotel sahip olduğu 5 yıldızlı konforuyla müşterilerine sınırsız hizmet sunmaktadır. Otel bünyesinde toplamda 370 oda bulunmakla beraber, 41 executive oda, 327 standart oda bulunmaktadır ve 2 kral dairesi mevcuttur. Şirket sırasıyla Ankara ve İstanbul’ da otel açmıştır, ayrıca bir dünya markası olan Golden Yacht’ ın, İtalya Roma’ da, İngiltere Londra’ da, Rusya Moskova’ da, ABD’ de California ve İspanya İbiza’ da faaliyet gösteren 5 yıldızlı oteller zinciri bulunmaktadır.

3 MARKA İMAJI Golden Yacht Hotel markası; kalite, huzur, güven ve lüks yaşam alanlarıyla sektöründe ün sahibi olan, lider markalardan birisidir. Golden Yacht Hotel’ in değerli marka itibarının yanı sıra sahip olduğu otel yelpazesinin sunduğu üstün otel hizmetleri ve kişinin kendisini özel hissettiren özellikleriyle müşteri memnuniyetini üst düzeye taşımaktadır.

4 OTELİMİZİN VİZYONU OTELİMİZİN MİSYONU
Golden Yacht Hotel’ in vizyonunu oluşturan en önemli yapıtaşı, içinde bulunduğumuz turizm sektöründe, yüksek kaliteli, sürekli ve mutlak müşteri memnuniyetidir. OTELİMİZİN MİSYONU Günümüzün getirdiği yeniliklere süratle adapte olarak yatırımlarla kendimizi yenilemek ve tüm misafirlerimizin her ihtiyaç ve beklentilerine özenle cevap vermektir.

5 LOGONUN OLUŞUMU Firmanın logosu, Golden Yacht Hotel’ in kurucusu olan Ender AHLATÇIOĞLU tarafından dizayn edilmiştir. Ender AHLATÇIOĞLU, yatlara duyduğu ilgiden ve otel sahilinin her 2 yakasında da yat kulüpleri ve limanlarının bulunmasından dolayı “YACHT” isminin oteline yakışacağını düşünmüştür ve ayrıca logoya biraz daha renk katmak, görselliği artırmak amacıyla yacht kelimesini küçük bir yat figürü ile süslemeyi uygun görmüştür. Bunun yanı sıra “GOLDEN” yani “ALTIN” kelimesini ise lüks yaşam, zerafet ve zenginliği temsil etmesinden dolayı seçmiştir.

6 GOLDEN YACHT HOTEL MARKA SLOGANI “ALTIN DEĞERİNDE HİZMET…”

7 GOLDEN YACHT HOTEL ÜRÜN KARMASI
Ürün Genişliği: Golden Yacht firması sadece otel hizmeti vermektedir. Ürün Uzunluğu: Otel ürün grubundaki tek marka Golden Yacht’ tır. Ürün Derinliği: Ürün olarak sadece otel hizmeti üreten firmamız, dünyanın çeşitli bölgelerinde bu hizmeti farklı isimlerle üretmektedir. İzmir Golden Yacht, İstanbul Golden Yacht, Ankara Golden Yacht, Roma Golden Yacht, California Golden Yacht, Moskova Golden Yacht, İbiza Golden Yacht, Londra Golden Yacht.

8 GOLDEN YACHT HOTEL HEDEF KİTLE
Gelir seviyesi yüksek kişiler, Eğitim düzeyi yüksek kişiler, Kaliteli yaşamı benimseyenler, Belli bir sosyal statüye ulaşmış kişiler, Konforlu ve lüks yaşamı seven kişiler, Tatillerini eğlenceli bir otelde geçirmek isteyenler, İş toplantılarını klâs bir mekânda gerçekleştirmek ve misafirlerini kaliteli bir ortamda ağırlamak isteyen kişiler ve büyük şirketler.

9 GOLDEN YACHT HOTEL

10 GOLDEN YACHT HOTEL MARKA KİMLİĞİ
KALİTE LÜKS PRESTİJ GÜVEN ÇEKİCİ ZERAFET KONFOR

11 GOLDEN YACHT HOTEL KONUMLANDIRMA

12 GOLDEN YACHT HOTEL KİMLİK PRİZMASI

13 GOLDEN YACHT HOTEL ALGI HARİTASI

14 GOLDEN YACHT-TEKSTİL 2012 yılının son çeyreğinde Golden Yacht şirketi, hedef kitlesine yönelik yüksek kaliteli ve prestijli tekstil ürünleri üretmeye başlamıştır. Üretim kazak-triko, t-shirt ve gömlek üzerinedir. Golden Yacht şirketi, marka değerinden yararlanmayı hedeflemiştir. Golden Yacht, dünü ve insanların düşünü kurduğu fütürizmi birleştirerek tüm zamanların en klâs ve prestijli giyim markasını oluşturma kararıyla ortaya çıkmıştır. Dünya çapında modacılarla çalışarak giyim sektörüne giren yeni kimliğiyle farklılık yaratma ve öne çıkma çabasındadır. Ürünlerde kullanılan malzemeler %100 Türk Malıdır. Firmamız ISO 9001 ve SA8000 belgelerine sahiptir. Kalitesi ve işçiliğiyle öne çıkan kıyafetlerimiz, “nasıl hem klasik, hem de sportif giyinilir?” sorusuna cevap olarak üretilmektedir. Golden Yacht otellerinin bulunduğu; İzmir, İstanbul, Ankara, Roma, Moskova, İbiza, California ve Londra’ da yeni mağaza açılışları gerçekleştirilmiştir.

15 MİSYONUMUZ Golden Yacht olarak değerlerimiz doğrultusunda potansiyel ve mevcut müşterilerimize yüksek kaliteli, prestijli ve şık ürünleri uygun fiyatla sunmak.

16   VİZYONUMUZ   İçinde bulunduğumuz piyasa ve pazara ait tüm dünyadaki gelişmeleri yakından takip ederek; kendini her an geliştirme felsefesiyle çalışan, otelimiz ile pekişen ürünlerimizi yurtiçinde ve yurtdışında kalitesinden ödün vermeden pazarlayan firmalardan biri olmaktır.

17 GOLDEN YACHT MARKA İMAJI
Golden Yacht; klasik, zarif ve sportif yönüyle zevk sahibi elit insanlara yönelik karizma sahibi bir markadır.

18 GOLDEN YACHT MARKA SLOGANI
“KLÂS, RAHAT VE ŞIK…”

19 GOLDEN YACHT MARKA KİMLİĞİ
LÜKS KARİZMA KLASİK PRESTİJ SPORTİF MODERN ÇEKİCİ ŞIK KALİTE

20 GOLDEN YACHT HOTEL HEDEF KİTLE
22 yaş üzerindeki bay ve bayanlar, Rahatına düşkün kişiler, Klâs giyinmeyi seven kişiler, Gelir seviyesi yüksek kişiler, Eğitim düzeyi yüksek kişiler, Estetiğe önem verenler, Kaliteli yaşamı benimseyenler, Belli bir sosyal statüye ulaşmış kişiler, Giyimine özen gösterenler.

21 HEDEF KİTLE PROFİLİ YAŞ= 22+ CİNSİYET= KADIN-ERKEK
GELİR DÜZEYİ= 2000TL+ EĞİTİM DÜZEYİ= ÜNİVERSİTE-Y.LİSANS-DOKTORA MEDENİ DURUM=EVLİ-BEKAR-BOŞANMIŞ-DUL YERLEŞİM= ŞEHİR MERKEZİ-ŞEHİR ÇEVRESİ MESLEK= BEYAZ YAKA

22 GOLDEN YACHT HOTEL ÜRÜN KARMASI VE FİYATLANDIRMA
Ürün Genişliği: Golden Yacht firması otel hizmeti vermenin yanı sıra tekstil sektörüne de girerek ürün genişliğini artırdı. Ürün Uzunluğu: Mevcut marka şemsiyesi altında piyasaya girmiştir, üretilen ürünlerin markası da Golden Yacht’ tır. Ürün Derinliği: Ürünlerimiz; triko-kazak, t-shirt ve gömlektir. Bu ürünler bay ve bayanlar için üretilmekle birlikte farklı model ve renk kategorisinde kendi içinde; “s, m, l, xl, xxl, xxxl” olmak üzere bedenlere ayrılmıştır. Fiyatlandırma: Tek fiyat politikasını uygulayan bir yapıyı benimseyen firma, gömlekleri 99TL, triko-kazakları 149TL ve t-shirtleri 69TL üzerinden fiyatlandırıp satmaktadır.

23 TUTUNDURMA FAALİYETLERİ
Uluslar arası arenada ismimizi duyurmak için yaptığımız sponsorluklar; FC. Internazionale takımı, A milli basketbol takımımız ve bir çok yat kulübü. Yurt içi ve yurt dışında faaliyet gösteren reklamlar. (TV reklamları, Billboardlar, Totemler… vb. görsel ve işitsel reklamlar) Anlaştığımız bay ve bayan marka yüzleriyle önemli çalışmalar yapılmaktadır. Marka yüzlerimiz dünyada ve ülkemizde herkes tarafından tanınan, George Clooney ve Burcu Esmersoy’ dur.

24 YAPILAN ÇALIŞMALAR

25

26 GOLDEN YACHT ÜRÜNLERİ TRİKO-KAZAK

27 GÖMLEK

28 T-SHIRT

29 GOLDEN YACHT KONUMLANDIRMA

30 GOLDEN YACHT KİMLİK PRİZMASI

31 GOLDEN YACHT ALGI HARİTASI

32 SWOT ANALİZİ STRENGTHS (GÜÇLÜ YANLARI) WEAKNESSES (ZAYIF YANLARI)
Markaya duyulan tutku. Güçlü müşteri sadakati. Golden Yacht’ ın pazardaki güçlü konumu. Etkin pazarlama ve reklam giderleri. Ürünlerin piyasaya yeni sürülmesi. Tüketicinin henüz ürünle ilgili deneyim yaşamaması. Sınırlı hedef kitle. OPPORTUNITIES (FIRSATLAR) THREATS (TEHDİTLER) Giyim sektörünün önünün daima açık olması. Golden Yacht şirketinin bünyesinde bulunmak. Günümüzde insanların giyim kuşamına maddi ölçütlere takılmadan önem verebilmesi. Kaliteli ürün ve detaycı işçilik. Piyasada bulunan oldukça güçlü rakipler. Her geçen gün piyasaya giren yeni markaların olması. İnsanların diğer markalar üzerinde duydukları marka sadakati.


"(ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları