Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Mahkemelerde Kalite Yönetimi Ve Kalitenin Kontrolü Bert Maan.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Mahkemelerde Kalite Yönetimi Ve Kalitenin Kontrolü Bert Maan."— Sunum transkripti:

1 Mahkemelerde Kalite Yönetimi Ve Kalitenin Kontrolü Bert Maan

2 Kalite nedir ? İki tür kalite : –Hukuki Kalite –Organizasyon olarak kalite iç dış

3 Organizasyon olarak kalite Organizasyon aşağıdakileri hangi ölçüde yapabiliyor –İşlevini yerine getirmek –Misyonunu gerçekleştirmek

4 Organizasyon Kamu Beklentiler –Hız –Etkinlik –Davranış ve yaklaşım –Bilgi

5 Adliye Kimlik Açılış saatleri Güvenlik Yol gösterme Bekleme salonları Bekleme süresi

6 Hizmetler Çay/kahvenin bulunması Telefonlar Kalemler Tuvaletler PM: Kalitenin ölçüsü, performans ile beklenti arasındaki farktır.

7 İnsan kaynakları Seçim Eğitim Kişisel gelişim - kariyer

8 Bileşim Hukuki görev Kamu teşkilatı Kamuoyunun beklentileri Hakimlerin ve personelin iyi işleyişi

9 Bütünleşik bir sistem aracılığı ile kontrol EFQS veya INK – veya benzer

10

11 Liderlik Çok uzak olmamalı Tutarlı olmalı Organizasyon tarafından desteklenmeli

12 Bağlantılar Strateji ve liderlik arasında Mahkeme personeli üzerindeki etki Gerekli araç üzerindeki etki Süreçlerin kontrolü Değerlendirme Nihai sonuç Öğren ve geliştir

13 Ölçüm MWO ( çalışanlar anketi ) Kullanıcı anketi Toplumun değerlendirmeleri –Paydaşlar –Medya

14 Mahkemede Hız ve tutarlılık kalitenin parçasıdır –Açılan davalar ve çıktıların kaydı –Derdest davaların süresi –Etkinlik

15 Organizasyonun kalitesi –Performans Her ay yönetim bilgisi –Açılan davalar ; –Bitirilen davalar »Geri çekilen »Sulh ile biten »Ara karar »Nihai karar

16 Hukuk kalitesi Kim karar veriyor ? –Meslektaşlar –Avukatlar –Taraflar –Şikayetler –Medya –İstinaf mahkemesi

17 Yöntemler Avukatlarla konferanslar Tartışma toplantıları İçtihat İstinafta kendi davaları

18 Davranış Personelin eğitimi –(sinirli kişilerle nasıl başa çıkılır) İçgörü Üç hakimli heyet Hizmetlilerin rolü

19 Kalitenin sağlanması –İçtihat tartışması –Sunumlar –Dahili eğitim –Sürekli eğitim –İç görü –Diğer yerlerde eğitim

20 İnsan kaynakları politikası - araçlar –Daire başkanı düzenli görüşme –Mahkeme başkanı ile yıllık görüşmeler –Terfi –Kişisel dosya (sicil)

21 Kalite - riskler Risk: yalnızca hakim / tek hakim Hakimler –İşbirliği seviyesi –Katipler / adli yardımcılar –Hatalı davranışların bildirimi (gayrı resmi)

22 Ne ölçülmeli Ortalama süre Eski davaların yönetimi Temyiz oranı Şikayet sayıları Tarafsızlık itirazı sayıları

23 Mahkeme kalitesinin ölçümü MWO (çalışanlar anketi) Kullanıcı anketi Toplumun değerlendirmeleri –Paydaşlar –Medya

24 Tavsiyeler Anahtar kelimeler – Kontrol – Yönetim bilgisi – İnsan kaynakları kalitesi – Kamu boyutu – Liderlik – Profesyonellik

25 Sonuç Araçları kullanarak şunları elde edebilirsiniz: – Yönetim bilgisi; – Bütünleşik insan kaynakları politikası – Kalite hakkında bilgi – Kullanıcı anketinin çıktısı – Personel anketinin sonucu – Yıllık rapor

26 Sorular / gözlemler? Teşekkür ederim!


"Mahkemelerde Kalite Yönetimi Ve Kalitenin Kontrolü Bert Maan." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları