Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı “ÖĞRETMENLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI”

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı “ÖĞRETMENLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI”"— Sunum transkripti:

1 1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı “ÖĞRETMENLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI”

2 2www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası 16815,215,9 30827,829,145,0 21519,420,365,4 16915,316,081,4 19717,818,6100,0 105795,5100,0 504,5 1107100,0 Kaç yıldır öğretmensiniz? 1-5 6-10 11-15 16-20 21+ Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde ANKETE ÇALIŞMASINA KATILIM DAĞILIMI

3 3www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ANKETE KATILIMDAKİ CİNSİYET AYRIMI

4 4www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN MİLLİ EĞİTİME BAKIŞI

5 5www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası 29126,328,9 71564,671,1100,0 100690,9100,0 1019,1 1107100,0 Mevcut eğitim sisteminin Türk toplumunun kimliğine ve kültürel gelişmesine katkı yaptığını düşünüyor musunuz? Evet Hayır Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde ÖĞRETMENLERİN MEVCUT EĞİTİM SİSTEMİNE BAKIŞLARI

6 6www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN DEVLET VE ÖZEL OKULLARINI KIYASLAMASI 44139,841,6 62056,058,4100,0 106195,8100,0 464,2 1107100,0 Devlet okulları mı özel okullar mı Akademik açıdan daha başarılıdır? Devlet okulları Özel okullar Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde

7 7www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN DEVLET OKULLARININ İTİBAR ARTTIRILMASINA YÖNELİK ÖNERİLERİ 12611,421,8 21819,737,759,4 1079,718,577,9 353,26,083,9 938,416,1100,0 57952,3100,0 52847,7 1107100,0 Devlet okulları eski itibarlarını nasıl yeniden sağlayabilir? Öğretmenlerin performansa dayalı ücretlendirilmeleriyle Sınıflardaki öğrenci sayılarının azaltılmasıyla Öğretmenlerin dershanelere gitmelerini önleyecek bir ücret artışıyla Sağlanamaz Diğer Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde

8 8www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN LİSELERİN DÖRT YILA ÇIKMASINA BAKIŞLARI

9 9www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN YILLARA GÖRE ÖĞRENCİ BAŞARISINA BAKIŞI

10 10www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN ARTAN ÖĞRENCİ BAŞARISIZLIĞINI NASIL DEĞERLENDİRDİĞİNE BAKIŞLARI

11 11www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN DERSHANEYE ATFETTİKLERİ BAŞARI

12 12www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERE GÖRE MEB MÜFREDATI VE ÖSS İLİŞKİSİ

13 13www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN OÖBY’YE BAKIŞLARI 81873,977,8 1039,39,887,6 13011,712,4100,0 105194,9100,0 565,1 1107100,0 OÖBP'nın ÖSS'ye girişte arttırılması, öğrencilerin liselere olan devamlılığını sağlar mı? nasıl etkiler? Olumlu yönde etkiler, devam artar Olumsuz yönde etkiler Diğer Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde

14 14www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN HANE GELİRLERİNE GÖRE DAĞILIMLARI

15 15www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN TOPLUMSAL İTİBARLARINA BAKIŞ

16 16www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN TOPLUMSAL İTİBARLARINI ARTTIRMAYA YÖNELİK ÖNERİLER

17 17www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN BAŞÖĞRETMEN, UZMAN ÖĞRETMEN VB’NE BAKIŞLARI

18 18www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN SENDİKA ÜYELİĞİ

19 19www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN NEDEN BİR SENDİKA ÜYESİ OLMADIKLARINA DAİR GETİRDİKLERİ AÇIKLAMALAR

20 20www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN SENDİKA ÜYESİ OLMALARINDA BELİRLEYİCİ NEDENLER

21 21www.turkegitimsen.org.tr Katılımınız İçin Teşekkür Ederiz. TÜRK EĞİTİM-SEN


"1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı “ÖĞRETMENLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI”" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları