Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanIsit Kahraman Değiştirilmiş 10 yıl önce
2
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM
3
Başarı, Müşteri ilişkileri, Müşteri sadakati, Hizmet verimliliği, Bilgi sistemi CRM Avantajları
4
Müşteriler bilgileri, Müşteri ilişkileri geçmişi; Hızlı erişim, Alım ve Satışlar, Planlama, Analitik raporlama. CRM
5
Müşteri İletişim Bilgileri Arayüz Görünümü
6
Borç/Alacak Durumu Arayüz Görünümü
7
Evrak Listesi Arayüz Görünümü
8
Müşteriler ile etkileşimi Arayüz Görünümü
9
Banka Hesabı Sözleşmeler Sekmeler
10
Siparişler Olaylar Sekmeler
11
Dosyalar Resimler
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.