Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM."— Sunum transkripti:

1

2 CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM

3 Başarı, Müşteri ilişkileri, Müşteri sadakati, Hizmet verimliliği, Bilgi sistemi CRM Avantajları

4 Müşteriler bilgileri, Müşteri ilişkileri geçmişi; Hızlı erişim, Alım ve Satışlar, Planlama, Analitik raporlama. CRM

5 Müşteri İletişim Bilgileri Arayüz Görünümü

6 Borç/Alacak Durumu Arayüz Görünümü

7 Evrak Listesi Arayüz Görünümü

8 Müşteriler ile etkileşimi Arayüz Görünümü

9 Banka Hesabı Sözleşmeler Sekmeler

10 Siparişler Olaylar Sekmeler

11 Dosyalar Resimler

12


"CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları