Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013."— Sunum transkripti:

1 Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013

2 • Bilişim Sektöründe 12.Yıl • İş Çözümleri İçin Bilgi Teknolojileri • 40’ı Danışman, 8 Müşteri Yöneticisi, Toplam 55 Kişi…2013 Hedefi, 80+ Kişi • Sektörel Deneyim: Banka, Telekom, Perakende, Sigorta, İlaç, Kamu Kısaca Ereteam…

3 İş İhtiyaçları İçin Teknoloji

4 Çevik İş Business Agility

5 Bulut Artık Yaygınlıkla Kullanımda

6 Ereteam Bulut Çözüm Temaları • İnsan  • Müşteri   • Daha Doğru Kararlar  • Yetenek Yönetimi • Dijital Pazarlama Yönetimi • Müşteri Deneyimi • Analitik

7 Yetenek Yönetimi

8

9 Understand your customers... ‘Today’s leading marketers aim to deliver communications designed for each customer as an individual’ Dijital Pazarlama

10 Cloud base, all-in-one solution... • Combines web/digital/mobile analytics data with real-time marketing execution. • Draws on all the digital analytics data that visitors provide • Incorporates the analytical insight directly into easy-to-use targeting features. • Can provide excellent marketing and analytics capabilities now and in the future.

11 IBM Marketing Center is a cloud-based solution for these marketers that combines digital analytics data (i.e. web, mobile, social media, etc.) with real-time marketing execution. Dijital Pazarlama

12 LiveEngage Platformu Müşteri Deneyimi

13 TargetConvertOnboardCollectSupportRetain / Customer Insight Ürün karşılaştırma sayfalarında websayfasındaki ziyaretçilerin dikkatini çeker LP Chat LP Voice Form ve soru seti doldurma oranlarını LP Chat veya LP Voice ile arttırır. Online başvuru ve kayıt işlemlerini yürütür. Ödeme sayfasındaki işlemler için gelen çağrı hacmini ve dolayısıyla maliyetini düşürür. Müşteri Destek için çağrı merkezlerinin daha etkin çalışmasını sağlar. Chat transkriptleri sayesinde müşterinizi daha iyi tanır ve değerlendirebilirsiniz. LIVEPERSON

14 Müşteri Kazanma Online satış oranında 20% artış Müşteri Hizmeti Müşteri çağrılarının/emaillerinin karşılanmasından kaynaklanan maliyette 25% düşüş Müşteri Memnuniyeti En çok müşteri memnuniyeti sağlayan kanal LIVEPERSON İnternet bağlantısı olan herhangi bir cihaz/ uygulama üzerinden ulaşılabilir

15 Analitik

16 Analitik

17 Güvenlik

18 Teşekkürler


"Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları