Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
CWIZ CALL CENTER
2
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Hizmet Kalitenizle Göz Doldurun
3
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ IP CALL CENTER Kolay Yönetim Kolay Kurulum
Profesyonel Yönetim Kolay Entegrasyon Raporlama İzleme HERŞEY ELİNİZİN ALTINDA
4
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Nasıl Çalışır?
5
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ - Yönetim Arayüzü- Kuyruk Yönetimi
WEB Arayüzünden Yönetim Birden fazla kuyruk oluşturabilme Agentlar arası çağrı dağıtım seçenekleri Robot Operatör Görüşme Kayıt
6
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Yönetim Arayüzü- Robot Operatör
7
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Agent Agent Ekranı
Sisteme tanımlı agentlar kendi ekranlarından çağrı takibi yapabilirler Telefon veya ekrandan login-logout Ekrana kullanıcı adı ve şifre ile giriş Farklı telefondan çağrı karşılayabilme Mola seçenekleri Gelen çağrı numarasını (caller ID) görme Kuyruktaki bekleyen çağrı sayısını ve müsait agent sayısını görebilme Tamamlnanan ve kayıp çağrıları görebilme Verimlilik durumunu izleyebilmes Anlık mola süresini izleybilme
8
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Supervisor / Wallboard
Anlık agent durum izleme (Agentların login-logut-pause-konuşma hali durumları) Anlık kuyruk durumu izleme (Arayan numara ve kuyruk sırası) Pasif dinleme Bekleyen ve aktif çağrı göstergeleri Agent durumuna müdahale edebilme Verimlilik göstergeleri Erişilebilirlik oranları
9
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Servis Düzeyi Raporu Toplam arama sayısı
Cevaplanan arama sayısı ve yüzdesi Kayıp çağrı sayısı ve yüzdesi Max –min ve ortalama kuyruk süresi Grafik raporlar Bekleme süresi servis seviyesi Konuşma süresi servis seviyesi Transfer edilen çağrı sayısı Tarih filtreleme
10
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Kayıt Çağrı Raporu Kayıp Çağrı Raporları
Kayıp çağrıların yüzdesi Kayıp çağrı zamanı Kuyruk bilgisi Caller ID bilgisi Kuyrukta beklediği süre (sn)
11
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Agent Raporu Karşılanan çağrı sayısı
Kayıp çağrı sayısı Konuşma süresi Dış arama sayısı Ortalama konuşma süresi
12
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Call Center Gelen Arama Raporları
Sayı ve süre seçenekleri Kuyruklar arası çağrı dağılımı Agentlar arası çağrı dağılımı Çağrı yönü ve operatör dağılımları Ençok çağrı gelen il ve ülke özet raporu Call Center Gelen Arama Listesi
13
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Call Center Ses Kayıt Raporları ve
Dinleme Tarih, saat, agent ve numara bilgisine göre filtreleme Kayıt uzunluğu (sn) Çağrı yönüne ait bilgi Görüşülen numara bilgisi
14
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ Call Center Bağlantılı Çözümler
IVR ve Ses Tanıma Sistemleri CWIZ WEB’den ARA Özel Entegrasyon Projeleri
15
CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Özel Entegrasyon Projeleri MS- CRM Entegrasyonları
Özel CRM Entegrasyonları Müşteri Database Entegrasyonları Raporlama Entegrasyonları
16
CWIZ WEB’den ARA Nasıl Çalışır? WEB Sitesi Portal E-mail Gönderisi
Kısaca tüm WEB ortamlarından aranın...
17
REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI
18
TEŞEKKÜR EDERİZ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.