Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HEDEFLERE DOĞRU,İSTİKRARLI YÜRÜME

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HEDEFLERE DOĞRU,İSTİKRARLI YÜRÜME"— Sunum transkripti:

1

2 HEDEFLERE DOĞRU,İSTİKRARLI YÜRÜME
SLOGANIMIZ ; HEDEFLERE DOĞRU,İSTİKRARLI YÜRÜME

3 TARİHÇEMİZ ; 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter, İstanbul'da, Yalınkaya Grubu tarafından kuruldu.

4 Grup Şirketi: YALINKAYA HOLDİNG
Yalınkaya Holding, Yalın Yatırım Holding,Goldaş Dış Ticaret, Yalınkaya Enerji Üretim A.Ş. ve Goldart Holding’in ana grup şirketidir. Grubun altın ve mücevher konulu şirketleri özel bir bölüm olarak Goldart Holding bünyesinde faaliyet göstermektedir.

5 Grup Organizasyon Şeması
YALINKAYA HOLDİNG Goldart Holding Goldaş Kuyumculuk Goldaş Kıymetli Madenler Tic. A.Ş. BTC-Belgium Trading Company Goldaş Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Goldaş Dağıtım ve Pazarlama A.Ş. Meydan Döviz ve Kıymetli Maden Tic. A.Ş. Pregold Madencilik A.Ş. Goldoro Altın Rafinerisi A.Ş. Goldaş DMCC Goldaş (HK) Trading Ltd. Goldaş Uluslararası Maden Tic. A.Ş.

6 Hasan Yalınkaya Yönetim Kurulu Başkan Sedat Yalınkaya Genel Müdür Hüsnü Naci Bozkurt Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Ali Çelik Osman Saner Seyman Mustafa Sezai Hamamcı Yavuz Yağcı

7 ORTAKLIK YAPISI ve SERMAYE DAĞILIMI 2012
Ortağın Adı, Soyadı / Unvanı Grubu/İmtiyaz Pay Adedi/Sayısı Sermaye Payı (TL) 1-Goldart Holding A.Ş. A (İmtiyazlı) * 679,660, ,796, Goldart Holding A.Ş. B (İmtiyazlı) ** 67,965, , Goldart Holding A.Ş. C 8,016,512, ,165, 2- Diğer B (İmtiyazlı) ** 3- Diğer C 4- Diğer (Halka Açık Kısım) C 11,235,860, ,358, TOPLAM 20,000,000, ,000, İmtiyazlı Paylara İlişkin Bilgiler * Yönetim Kurulu’nun 5 üyesi (A) grubu pay sahipleri tarafından gösterilecek adaylar arasından Genel Kurulca seçilir. Yönetim Kurulu üyelerinin seçiminde (A) grubu payların her biri bir milyon adet oy hakkına sahiptir. ** Yönetim Kurulu’nun 2 üyesi (B) grubu pay sahipleri tarafından gösterilecek adaylar arasından Genel Kurulca seçilir. Yönetim Kurulu üyelerinin seçiminde (B) grubu payların her biri birer adet oy hakkına sahiptir.

8 Goldaş Mağazaları

9 1996 İhracat yapılan ülke sayısı 15'e ulaştı.

10 Kuyumculuk fuarlarına katılım 2008 yılında katıldığımız fuarlar
Büyüme stratejisi doğrultusunda Goldaş dünya çapında önemli uluslararası kuyumculuk fuarlarına katılmaktadır. 2008 Yılı Fuar Listesi 9-11 January Germany PSI Messe 10-13 January China Macau Int. Jewellery&Watch Fair 13-20 January Italy Vicenza First 2008 22-23 January Merchandising Messe 27 Feb-2 March Thailand Bangkok Gems&Jewellery Fair 28 Feb-2 March China Shenzhen Int. Gold,Jewellery&Gems Fair 26-30 March Turkey Istanbul Jewelry Show Mart 2008 3-10 April Switzerland Baselworld 2008 15-17 April UK Promotional Marketing Exhibition 2008 28 April-1 May Hong Kong Gifts&Premium Fair 2008 17-21 May Vicenza Charm 2008 30 May-3 June USA JCK Las Vegas 2008 4 - 8 July Tendence Lifestyle 2008 6-10 Sep Vicenza Choice 2008 13-17 Sep Shenzen International Jewellery Fair 17-21 Sep Hong Kong Hong Kong Int. Jewellery&Watch Fair 2008 November Vietnam Int. Jewelry&Watch Fair Vietnam

11 1998 ISO 9002 Kalite Belgesi'nin alınmasıyla Türk Kuyumculuk Sektöründe ISO 9002 Kalite Belgesi alan ilk kuruluş oldu.

12

13

14 Goldaş Kuyumculuk, İMKB'de halka açılan ilk kuyumculuk şirketi oldu.
1999 Goldaş Kuyumculuk, İMKB'de halka açılan ilk kuyumculuk şirketi oldu.

15 2011 Walt Disney ve karakterlerinin altın ve diğer madenlerden mamul mücevherat olarak üretimi ve satışı konusunda anlaşmalar imzalandı. 2002 Yüzüklerin Efendisi (Lord of The Rings) filmindeki ana obje olan yüzüğün, altın ve diğer madenlerden mamul mücevherat olarak üretimi ve satışı konusunda anlaşmalar imzalandı. Türkiye'nin önde gelen spor kulüplerinden Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe Kulüplerine ait amblem, renk, marka ve logoların altından mamul mücevherat olarak üretimi konusunda anlaşmalar imzalandı

16

17

18

19

20 MİSYONUMUZ ; Tüm Dünyada yaşam sevinci ve kalitesi yaymamıza yardım eden ve insanların kendini iyi hissetmesini sağlayan katma degerli ürünler yaratmak VİZYONUMUZ ; Değer verdiğimiz sadık Goldaş müşterileri yaratarak dünyanın en saygın, en güvenilir takı ve mücevher markası olmak; uluslararası değerli metal ticaretinde güçlü bir oyuncu olmak.

21 İNSAN KAYNAKLARI Toplam kalitenin sağlanabilmesi için "bireysel kalitenin sürekli geliştirilmesi" gerekir yaklaşımı üzerinde yükselen insan kaynakları politikalarımız; 1.İşin niteliklerine uygun eleman seçimi ve yerleştirilmesi, 2.Sürekli gelişim için personel eğitimleri, 3.Adil ve objektif performans sistemiyle başarının ödüllendirilmesi, 4.Personelin niteliklerini geliştirmeye yönelik bir kariyer değerlemesinin yapılması, 5.Verimli ve huzurlu çalışma ortamı yaratılması için altyapının hazırlanmasını kapsar.

22 ÇALIŞANLAR; Günlük ve haftalık çalışma saatleri, günlük işe başlama ve bitiş saatleri, ara dinlenme süreleri ve saatleri; işin gereklerine, şirket ihtiyacına, yerel koşullara ve mevsimsel özelliklere göre yasal süreleri aşmayacak şekilde ve İş Mevzuatı çerçevesinde uygulanmaktadır. Takım Ruhu arttırmaya yönelik olarak Bowling Turnuvaları, Yılbaşı yemekleri, piknik organizasyonları düzenlenmektedir. İnsan Kaynakları Koordinatörlüğü tarafından iletişimi, takım ruhunu ve motivasyonu arttırabilmek amacıyla İç İletişim Faaliyetleri kapsamında şirket genelinde;  Yılsonu Yemekleri, Bowling Turnuvası, Tiyatro Klubü Oluşumu,  Intranet ( İç İletişim Portalı ), İletişim Bülteni ( Paquet ) gibi organizasyonlar yapılmaktadır.

23 Ücret Yönetimi Personelin Performans Değerlendirmesine göre yapılandırılmaktadır.
Personelimizin özel gün kutlamalarında (evlilik, doğum, sünnet) Şirket personeli için şirket yönetim kararı ile limitleri belirlenmiş sosyal yardımlar yapılmaktadır.

24 Goldaş’tan Kanserle Savaşa Destek

25 Yalınkaya İlköğretim Okulu

26 Kuyumculuk sektörünün lider markası Yurtdışında hakimiyet
Goldaş... Kuyumculuk sektörünün lider markası Yurtdışında hakimiyet Benzersiz teknoloji ve kalite Türkiye’nin ilk halka açık kuyumculuk şirketi Sektöründe lider bir grubun lokomotif şirketi

27

28


"HEDEFLERE DOĞRU,İSTİKRARLI YÜRÜME" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları