Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Youtube Reklamları
2
Etkileşimde Youtube Videoları
Youtube, Google arama motorundan sonra Dünya’daki en büyük ikinci arama motoru ve 3. en büyük web sitesi Türkiye’de aylık tekil ziyaretçi milyon. 1 dakikada Twitter’da 700 youtube videosu paylaşılıyor ve Youtube, Dünya’nın 1 numaralı video sitesi. İkincisi ise m.youtube.com (mobil) ! Youtube sosyal ortamlarda da fanatik bir takipçi kitlesine sahip. Facebook'ta Youtube hayranlarının sayısı 73 milyon 872 bin 607 ‘ye ulaştı. Twitter'da ise milyon 944 bin 537 takipçisi var.
3
Dünya’nın 2 numaralı mobil cihazlar için uygun video sitesi m. youtube
Dünya’nın 2 numaralı mobil cihazlar için uygun video sitesi m.youtube.com Her 4 video izlemenin 1 tanesi mobil cihazlardan gerçekleşiyor.
4
Youtube Reklamları Önemli Çünkü;
Youtube 53 ülkede ve 61 dilde faaliyet gösteriyor. Aylık bazda 1 milyar+ tekil kullanıcı, 4 milyar saat video izliyor. Bir ziyaretçinin ortalama ziyaret süresi günde 15 ile 25 dakika arasında değişiyor. Bu istatistik ile Youtube, ziyaret süresi en uzun sitelerden biri. Akıllı telefon, tablet, smart TV üzerinden %25’lik bir kullanım söz konusu. Full Sosyal Medya / paylaşım entegrasyonu sağlanıyor. Youtube paylaşım başına yatırım getirisinde sosyal medya kanallarına fark atmış durumda
5
Youtube Reklamları Önemli Çünkü;
Tüketicilerin %50’den fazlası satın almada videodan etkilendiğini belirtiyor. Milyonlarca firma Youtube’da reklam veriyor. (Çoğu KOBİ ve yerel küçük işletmeler) Youtube, en çok kullanılan içerik mecrası Technorati Media’s 2013 Digital Influence Report
6
Ürün ve Servisler Hakkında Bilgi Edinmek Amaçlı Kullanılan Sosyal Medya Kanalları
Ürün ve servisler hakkında tüketiciler en fazla Youtube medya kanalını kullanmaktadırlar. Facebook ve Twitter gibi diğer sosyal medya mecralarında Youtube videolarının paylaşıldığı gerçeğini düşünürsek Youtube reklamlarının etkisinin daha fazla olacağı görülmektedir. Technorati Media’s 2013 Digital Influence Report
7
Ürün ve Servisleri Satın Almak Amaçlı Kullanılan Sosyal Medya Kanalları
Tüketicilerin ürün ve servisleri satın almak amacıyla Youtube medya kanalını aktif bir biçimde kullandığını görmekteyiz. Satın alma eğiliminde olan tüketicilerin Facebook ve Twitter gibi diğer sosyal medya mecralarında Youtube videolarını paylaştığı gerçeğini düşünürsek Youtube reklamlarının etkisinin daha fazla olacağı görülmektedir. Technorati Media’s 2013 Digital Influence Report
8
YOUTUBE İSTATİSTİKLERİ MART 2013 Maksimum Erişim, Maksimum Etkileşim
Source: Comscore Video Metrix, +15 Desktop Only
9
Kısıtlı Bütçeyle Video Yayınlamak Mümkün mü?
Kısıtlı bütçeyle milyonlara ‘blender’ tanıtmak mümkün mü? -2007 yılında, $100’dan az yatırım maliyeti ile başladı -‘Will It Blend?’ videoları YouTube üzerinde ilk 5 günde 6 milyon kez izlendi -Videolar, gündemi takip ederek devam etti. Takipçilerden binlerce istek toplandı. -iPad videosu, 15 milyondan fazla izlendi (52,000 yorum, 50,000 beğeni) -TV show’larının parçası olarak TV’de haftalarca yayınlandı
10
Youtube reklamları için daha detaylı bilgi almak istiyorsanız bize ulaşın!
Adres : Dap Royal Center Residence No: 16 A Blok Daire: 2 Altayçeşme Mh. Çam Sk. Maltepe / İSTANBUL Telefon : (pbx) Fax : GSM :
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.