Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Çağımızın fenomeni facebook ve “social utility” kavramı

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Çağımızın fenomeni facebook ve “social utility” kavramı"— Sunum transkripti:

1 Çağımızın fenomeni facebook ve “social utility” kavramı

2 Kısaca facebook

3 Kısaca facebook

4 Kısaca facebook Mark Zuckerberg Founder and CEO Dustin Moskovitz
Co-founder and VP Engineering Owen Van Natta Chief Revenue Officer, VP of Operations Matt Kohler VP Strategy & Business Operations Chris Hughes Co-founder Peter Thiel Investor Chamath Palihapitiya VP of Marketing and Operations Gideon Yu CFO Adam D’Angelo CTO Li Ka-shing Marc Samwer Oliver Samwer Alexander Samwer

5 Facebook kullanıcı profili

6 Facebook kullanıcısını profilleme

7 Fcbk timeline

8 Facebook'un önündeki ekonomi (uygulamalar, reklam gelirleri v.s.)

9 Facebook'un arkasındaki ekonomi
Date Round Size Investors September 04 Angel Round $500,000 Peter Thiel May 05 Series A $12.70M Accel Partners April 06 Series B $25.00M Greylock Meritech Capital Partners Peter Thiel October 07 Series C $300.00M Microsoft Li Ka-shing Marc Samwer Oliver Samwer Alexander Samwer

10 Facebook'u cazip kılan nedir?

11 Facebook'u cazip kılan nedir?

12 Facebook'u cazip kılan nedir?

13 Social utility sizi yakınınızdaki insanlara bağlar!

14 teşekkürler


"Çağımızın fenomeni facebook ve “social utility” kavramı" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları