Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanEnes Yasir ARICAN Değiştirilmiş 5 yıl önce
1
Su Arıtma Sistemleri
2
Su Arıtımı Nedir? Dünya standartlarında en son su arıtma teknolojilerini kullanarak kaliteli, güvenilir ve sağlıklı su elde edilmesini sağlayan su arıtma cihazlarına su arıtımı denir.
3
Sert Su Nedir? İçinde kalsiyum, magnezyum gibi iyonlar bulunduran sulara sert su adı verilir. Diğer adı kireçli su olarak tanımlanabilir.
4
Yumuşak Su Nedir? İçerisinde kalsiyum, magnezyum gibi iyonların çok az miktarda bulunursa bu sular yumuşak su olarak tanımlanır.
6
İdeal içme suyudur. Berraktır. İçinde tortu bulunmaz. Pas, çamur, asbest gibi borulardan geçen tanecikler olmaz. Zahmetsizdir. Damacana taşıma sorunu yoktur. Musluğu açmak yeterlidir.
7
Kokusuzdur. Klor ve suya kötü koku ve kötü tat veren kimyasal karışımlar içermez. Sağlıklıdır. Herhangi bir mikro organizma barındırmaz. Arsenik, nitrit, kurşun, cıva, asbest veya bunların karışımları içermez.
8
Kalitelidir. İçinde standartlar nispetinden 40mg/lt den daha az çözünmüş madde bulunduğu için içmeye uygun kalitededir. Yumuşaktır. Çok az miktardaki kalsiyum ve magnezyum iyonları sayesinde en çok tercih edilen kaynak sularına benzer.
9
Tazedir. Şelale suyu gibi bol miktarda oksijen içerir. Uzun süre beklemediği ve hep yenilendiği için tazedir. Ekonomiktir. Damacana veya pet şişe sularla kıyaslandığında neredeyse bedavaya gelir.
10
Su Arıtma Sistemleri
11
Ürünlerimiz LUX - CLASS POMPALI / POMPASIZ 12” Inline Blok Karbon Kartuş Filtre (CTO) 12” Gac Karbon Kartuş Filtre (UDF) 10” Inline Coconut Post Karbon Filtre 12” Inline 5 Mikron Spun (Sediment) Filtre 75 GPD Membran 2,2 Galon Metall Basınç Denge Tankı Metal Küresel Vana 1/4” LF-30L Pompa (Pompalı modellerde mevcuttur) 24 Volt 1,2 Amper Adaptör (Pompalı modellerde mevcuttur) TEKNİK ÖZELLİKLER Min. Çalışma Su Sıcaklığı : 5 °C Max. Çalışma Su Sıcaklığı : 40 °C Min. Giriş Basıncı : 1 bar Pompalı - 6 bar Pompasız Max. Giriş Basıncı : 6 bar Max. Giriş TDS (ppm) : 500 ppm Giriş Çapı : 6 mm
12
Arıtma Sistemi Aşamaları
13
1. Aşama Ön Filtre Suyla temasa geçen ilk filtre 5 mikron gözenek özelliğine sahiptir ve çamur, pas, asbest gibi tortuları tutarak suyu berrak bir hale getirir.
14
2. Aşama Aktif Karbon Blok Filtre Karbon filtre, başta klor olmak üzere kötü koku ve tat veren tüm kimyasal maddeleri arıtır.
15
3. Aşama 1 Mikron Supun Filtre Bu aşamada 1 mikron hassasiyetli supun filtre, ön ve karbon filtreden geçen suyu son kez süzerek ters ozmos sisteminin en önemli parçası olan membran filtreye suyu ayrıştırma işlemi için gönderir.
16
4. Aşama Membran Filtre Membran, dünyada sadece birkaç dev kimya firmasının üretebildiği 3 kat kompozit polyamidden oluşan, ileri teknoloji bir filtredir. Filtre'ye gelen basınçlı su, gözenekleri milimetrenin milyonda birinden çok daha küçük olan membrandan geçerek en düşük molekül düzeyinde filtre edilir. Bu işlem sırasında suda bulunabilecek zararlı karışımların ve mikropların tamamı dışarı atılır. Sudaki çözünmüş madde miktarı (TDS) ortalama % 90 düşürülerek, suyun özü elde edilir. Bilinen en küçük virüs membran gözeneğinden 20 kat daha büyüktür ve asla geçemez
17
4.Aşamanın aldığı mineralleri geri kazandırarak suyu mineral bakımdan zenginleştirir. Suyu çift kutuplu, hegzagonal canlı içme suyu haline getirir. Çocuklar, yaşlılar, sporcular ve diyet yaparak dengeli beslenme kürü uygulayanlar için idealdir. 5. Aşama Mineral Quartz Filtre
18
Tele Satış Teknikleri
19
Ürün hakkında hazırlıklı ol. Hazırlıklı olmak sürekli karşı tarafı dinlemeyi önler. Amacımız müşteriye, bizden önce arayan diğer markalardan farklı olduğumuzu hissettirmek. Bunun en etkili yolu ise ASLA SATIŞTAN SÖZ ETME.
20
Telefonda Başarı İçin Stratejiler Müşteri için 3 kilit nokta vardır; Siz kimsiniz? Nereden Arıyorsunuz? Bana Faydası Ne?
21
Telefonda Başarı İçin Stratejiler Sürekli beyefendi, hanımefendi, efendim kelimelerini kullanma. Daima ismi ile hitap et. (Ahmet Bey) Önce şirketini sonra kendini tanıt Aileye özel tanıtım olduğunu vurgula
22
Telefonda Başarı İçin Stratejiler Gülümseyen ses tonu ile konuşun. Kelimeleriniz anlaşılabilir ve saygın olsun. Vurgunuz ve aksanınız canlı, dinamik olsun. Devamlı çok yüksek ya da çok alçak ses tonuyla konuşmayın. Zaman zaman ses tonunuzu yükseltip alçaltarak monotonluktan uzaklaşın.
23
Telefonda Başarı İçin Stratejiler Müşteriye dikkatle dinlediğinizi ve ilgilendiğinizi ona hissettirin. Sesinizle “tokalaşın” sıcak ve ilgi dolu olun “Sesinizin” sizin aynanız olduğunu unutmayın. Konuşmanızı “bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim”, ”sizinle görüşmek bir zevkti” gibi bir cümle ile bitirin.
24
Telefonda Başarı İçin Stratejiler “Hayır!”,sözüne kendinizi alıştırın. Biz “Hayır!” kelimesini “Evet!” yapanlarız. Kişisel almayın. Reddettikleri siz değilsiniz. Bir sonraki görüşme bir önceki görüşmenin olumsuz izlerini taşımamalıdır.
25
Telefonda Başarı İçin Stratejiler Her ”hayır!” sözünden bir ders çıkarın. Görüşme sonu değerlendirmenizi yapın. Gülümseyin, gülün! Gevşeyin, gerginliğinizden sıyrılın. Unutmayın! Aramamızın sebebi; insanlara yardımcı olmak. Görüşmenizin boşa gitmesi sizi endişelendirmesin, her görüşmede randevu alamazsınız. Öyle ise, bu durumun canınızın sıkmasına izin vermeyin. Sükunetinizi koruyun. Müşteri sinirlense bile siz sinirlenmeyin.
26
Telefonda Davranış Biçimleri Etkin dinle nazik ol. Heyecanlı ol. Telefonda fazla bilgi verme.(merak uyandır). Sizi anlıyorum.(Yastık cümle kullan). Müşteriye “24 sat ömrü kalmış “ gibi davran.
27
ÖRNEK KONTAKT METNİ - İyi günler. Canan Taşçı ile görüşebilir miyim? -Buyurun benim -Ben sizi, Umut Su Arıtma’dan arıyorum. İsmim Mert. Nasılsınız Canan Hanım? -Teşekkür ederim. Siz Nasılsınız? -Ben de çok teşekkür ederim.
28
ÖRNEK KONTAKT METNİ -Canan hanım, sizler şebeke suyu ya da damacana suyu kullanıyorsunuz öyle değil mi? -Evet, her ikisini de kullanıyoruz. -Canan hanım, içme ve kullanma sularımız Bildiğimiz üzere hayati önem taşımakta… -Elbette.
29
ÖRNEK KONTAKT METNİ -Bugüne kadar kullanmakta olduğumuz sularla bir sorun yaşamamış olsak dahi, ileride oluşabilecek problem ve sıkıntıları ortadan kaldıracak, teknoloji harikası su arıtma sistemini, sizlere tanıtmak için konuk olacağız… -Ne tanıtımı?
30
ÖRNEK KONTAKT METNİ -Canan hanım, bu çok orijinal ve ilginç bir sistem… Hoş görürsünüz ki, telefonda anlatılacak gibi olsaydı, tanıtıma gerek kalmazdı. Ailenize özel olan bu tanıtımı Salı günü saat 16.30’da, eşinizin de evde olduğu saatte gerçekleştireceğiz… (Salı müsait değiliz gibi bir cevap gelirse…)
31
ÖRNEK KONTAKT METNİ -Hangi tarihte müsait olursanız notumu ona göre düzenleyeyim Canan Hanım. Tarifli adres almayı ve not etmeyi unutmayınız! Konuşmanızı “ bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim “ gibi bir cümle ile teşekkür ederek bitirin.
32
DİKKAT! İhtiyaç yoksa tanıtım da olmaz İhtiyaç yaratmalısın. Satın alma isteği, faydalardan söz etmeye başlayınca uyanır. İyi satış; özellik + fayda satışıdır. Satışın tamamındaki en iyi cümle “ Bunun size faydası“ diye başlayan cümlelerdir.
33
Müşterinin aslında satın aldığı, ürünler değil, fayda ve çözümdür. Herkesin kafasındaki soru: BANA FAYDASI NE? Unutulmamalıdır ki, insanlar kapılarını ilk önce size değil şirketinize açar. Kesinlikle sorulmadıkça şirket profilinden bahsedilmemelidir. (Kuruluşu, vizyonu, misyonu, faaliyet alanları…) DİKKAT!
34
SUNUM Su Arıtma Sistemleri
35
İyi bir sunucu olmanın %10’u yeteneğe, %90 ise çok çalışmaya bağlı olduğu söylenebilir. Dikkatinizi iki nokta üzerine toplamanız gerekiyor: Ne söylüyordunuz, Nasıl söylüyorsunuz. SUNUM TEKNİKLERİ
36
Ne söyledikleriniz; mantıklı bir sıra içinde olmalı, müşteri bütün konuşma boyunca sizi takip edebilmeli. Nasıl söyleyiş biçiminiz; inandırıcı ve etkileyici olmalı, ses tonunuz müşteriyi elde tutar. SUNUM TEKNİKLERİ
37
Fikirlerin, kavramların veya ürünlerin satışında, eğer bir sunucu anlattığı konudan kendisi heyecan duymuyorsa veya duyduğu heyecanı göstermek konusunda isteksiz ve yetersizse, karşımızdakiler anlatılanları satın almazlar. SUNUM TEKNİKLERİ
38
Giriş :Su ve suyla gelen sağlığımız Gelişme : Su kirliliği-kirliliğin oluşturduğu tehditler-alınan tedbirler-finansal mantık Sonuç : Çözüm, SU ARITMA SUNUM AŞAMASI
39
TANITIM YÖNTEMLERİ Su Arıtma Sistemleri
40
Satın aldığınız bir damacanaya ne kadar ücret ödemektesiniz? 8 TL 1 ayda ortalama kaç damacana tüketiyorsunuz? 4 damacana Yani ortalama ayda 32 TL içme suyuna para ödüyorsunuz. Evet. 32 TL ödeyerek satın aldığınız su miktarına bir bakalım; 4 damacana her biri 19 litreden =95 litre su Buradan bakılınca çok fazla para ödemiyor muşuz gibi görünüyor. Oysaki şehir şebeke suyunun 1000 Lt’si ortalama 3 TL’dir. Neredeyse, 30 kat daha fazla para ödemek gibi, bir durumla karşı karşıyayız. Ama bunun için çok geçerli bir nedenimiz var; Sağlıklı su tüketebilmek… TANITIM YÖNTEMLERİ
41
Mutfağınızda çok ucuza; tertemiz birinci derece kaynak suyu kalitesinde su elde etmenize yardımcı olursam, bana bir teşekkür edersiniz öyle değil mi? O halde size 15 gün boyunca hiçbir ücret ödemenize gerek kalmadan arıtma cihazımızı denemenizi öneriyorum. TANITIM YÖNTEMLERİ
43
Anlamı ”tavsiye” de olan kelimenin işimizde; Tanıdığınız birinin size tanıştırdığı veya ismini verdiği sizin daha önce tanımadığınız bir insan. Satış döngüsünü sürekli kılabilmeniz için referans almak, hayati önem taşımaktadır. Referans, müşterinin satıcıya verdiği notudur; güven, beğeni, takdir. REFERANS SİSTEMİ
44
Mevcut müşterilerden Tanıtım yapılmış müşterilerden Satış yapılmış müşterilerden İş ortaklarımızdan Yakınlarımızdan Başka sektördeki satıcılardan Satamadıklarımızdan REFERANS KİMDEN ALINIR?
45
Satış potansiyeli oluşturmak Hizmetin sürekliliğini sağlamak Randevu ve davetlere kolay ulaşmak Gerçek müşterilere yaklaşmak Müşteri portföyünü homojen bir yapıya dönüştürmek REFERANSIN YARARLARI
46
Ürününüzden daha çok kişinin yararlanmasına olanak sağlayacak bu hizmeti, sunacağınız kişilere ulaşmada geçireceğiniz zamanı, mevcut müşteri kalitesini arttırmak için kullanmanıza imkan verecek. REFERANSIN YARARLARI
47
Ürününüzün faydalarını yeniden satın. Müşterinizi motive edin. Teşekkür ve lütfen kelimelerini sık sık kullanın. Referans sayısını yüksek tutun. TEŞEKKÜR: Sözcüğü kolay kolay unutulmamanızı sağlayacak, herhangi bir referans aldıktan sonra, teşekkür ederim demek ve bu referanslarla iş yaptıktan sonra bir kez daha teşekkür etmek sürekli iş akışının gerçekleşmesini garantiye alacaktır. LÜTFEN: Müşterinizin bilinçaltı zihnine duygusal mesajlar gönderir, sıcaklık, uyum, işbirliği, dostluk, yardım, kibarlık, özen ve isteklilik vs. çağrıştırdığı birçok duygu alanları vardır. REFERANS İSTERKEN…
48
MÜŞTERİLERİNİZİ ÇALIŞTIRIN!
49
“EN İYİ SATICILAR MÜŞTERİLERDİR.” Müşteri çalıştıran satıcılar ile diğer satıcılar arasındaki tek fark; KAZANÇLARIDIR. Randevu aldırmak Satış yaptırmak Çoğu satış elemanı; her kapıyı açan anahtarın insan olduğunu ne yazık ki unutur, profesyonel satıcıların müşterileriniz olduğunu unutmayın. Unutmayınız ki; insanlar, ancak onlara iyi davranıldığında, emeklerinin ya da paralarının karşılığını aldıklarında kendilerini psikolojik veya fiziksel olarak bağımlı hissederler ve çalıştıkları satıcıya sadık kalırlar. Müşterilerinizi sizi bırakıp başka satıcılara gitmelerini istemiyorsanız, müşteri memnuniyetinde mümkün olan her şeyi yapın.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.