Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Kurucular(Yapıcılar), Yıkıcılar
2
Kurucular Sınıfla aynı adı taşıyan , bir nesneyi yaratan sınıf öğesidir.
3
Statik ve Dinamik Değişkenler
4
Statik ve Dinamik kullanım
8
Aşırı Yüklemeli Kurucular (Overloaded Constructors)
10
Yokediciler (Destructors)
11
using System; using System. Collections. Generic; using System
using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace bankahesap { class Program static void Main(string[] args) Bankahesap alihesap, aysehesap; alihesap = new Bankahesap(); aysehesap = new Bankahesap(100f); // aysehesap.deneme = 7; alihesap.Adi = "ali velioglu"; Console.WriteLine(alihesap.Adi); Console.WriteLine(alihesap.toplampara.ToString()); alihesap.Ekle(50.0); aysehesap.Ekle(50f); }
12
class Bankahesap { // public , private , protected public int deneme; private double toplam; private string gMeslek; private string gAdi; private string gSehir; public Bankahesap() { } public Bankahesap(double baslangic) { toplam = baslangic; } public string Adi set { gAdi = value; } get { return gAdi;} public double toplampara set { toplam = value; } get { return toplam; } public void Ekle (double para) toplam = toplam +para; ~Bankahesap() { }
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.