Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanCoskun Bölükbaşı Değiştirilmiş 6 yıl önce
1
Microsoft Dynamics 365’in yeni modülü Social Engagement ile aylık yalnızca 95$’a tüm Web’i dinleyin, analiz edin, aksiyon alın. . Belediye Uyuyor mu?!!? Eski adı ile Dynamics CRM olarak bildiğiniz Dynamics 365 artık tüm webi kurumunuz için dinliyor, yapay zekası ile yorumluyor, makine öğrenmesi ile kendini geliştiriyor ve kurumunuzun sosyal karnesini çıkarıyor. Başkana teşekkür ediyorum… Harika çimenler için teşekkürler Büyükşehir Kurumunuz hangi konularda olumlu/olumsuz yorumlar alıyor? Olumlu/Olumsuz yorumları kimler, nereden, niye yapıyor? Marka/Kurum ismi duyarlılık analizleriniz? Hedef hesapların İzlenmesi. Kampanya/Proje İzleme. Kurumunuzun Sosyal Elçileri ve eleştirmenleri Gerçek zamanlı Sosyal Servis Talebi Yönetimi Sosyal Dinleme $95 Aylık
2
Sosyal Medyadan bulunan gönderiler ile ilgili bir çok hazır analizi görüntüleyebilir, her hangi bir analizin detayına inebilir, gönderileri bu analizler kapsamında filtreleyebilirsiniz. Gün/saat bazında Olumlu/olumsuz gönderileri içeren duyarlılık analizleri Konumlar Hayranlar Olumsuz İfadeler Olumlu İfadeler Eleştirmenler
3
Tüm gönderileri ilgili sosyal mecralar özelinde analiz edebilirsiniz
Tüm gönderileri ilgili sosyal mecralar özelinde analiz edebilirsiniz? Hangi sosyal mecrada sizin için ne konuşuluyor, hangisinde olumlu, hangisinde olumsuz gönderiler var gibi detay analizlerle hangi mecranın kurumunuz için daha önemli olduğunu görebilir ve mecraların performansını canlı izleyebilirsiniz. Hangi mecrada olumsuz puanlarım artıyor? Mecraların hacimsel performansları İstediğiniz dillerde arama yapabilirsiniz Mecra bazında gönderi sayıları
4
Bulunan gönderileri, ilgili mecradan alınan konum bilgisi doğrultusunda, çok çeşitli konum analizleri ile izleyebilirsiniz. Hangi ülke/şehir’de daha çok konuşuluyorum, hangisinde olumlu hangisinde olumsuz gibi bir çok analizi kolayca yapabilirsiniz En çok nerede konuşuluyorum Ülke bazında gönderi sayıları Şehir bazında gönderi sayıları
5
Analiz edilen gönderilerin kendilerini listeleyebilir, orijinal kaynağını görüntüleyebilir, duyarlılığını düzenleyebilir, otomatik ya da manuel olarak etiketleyebilir, beğenmek, cevaplamak gibi aksiyonlar alabilir, uygun olanları Dynamics 365 (CRM) servis taleplerine gönderebilirsiniz. Gönderinin Duyarlılığı: Olumlu/Olumsuz Aynı ekrandan cevaplama/beğenme Kuruma Özel Etiketler (Problem/Şikayet/Öneri vb) Otomatik olarak Dynamics 365’e Bir Servis Talebi olarak gönderme
6
Microsoft Dynamics 365’in yeni modülü Social Engagement ile tüm Web’i dinleyin, analiz edin, aksiyon alın. Kurumunuz hangi konularda olumsuz yorumlar alıyor? Olumlu/Olumsuz yorumları kimler, nereden, niye yapıyor? Marka/Kurum ismi duyarlılık analizi Hedef hesapların İzlenmesi Kampanya/Proje İzleme Kurumunuzun Sosyal Elçileri Gerçek zamanlı Sosyal servis Talebi Yönetimi Facebok sayfaları, Twitter, Instagram, Youtube, Haber Siteleri Bloglar Forumlar Belirlediğiniz Özel Kaynaklar …
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.