Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanYildiz Okyay Değiştirilmiş 7 yıl önce
2
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
3
TARİHÇE İsveç merkezli olan, hazır giyim markası 1947 yılında Erling Persson tarafından kurulmuş olup bugün kadınların en beğendiği on marka içerisindeki yerini korumaktadır. “Hennes” kelime anlamı itibari ile “kadın için” anlamını taşımaktadır. Erling Persson, Vasteras’ta “Hennes” ismini verdiği mütevazi mağazasında bayanlara yönelik olan tasarımlarını müşterileri ile buluşturur.
4
1968 yılında ise, faaliyetlerini geliştirmek adına Stokholm’da av malzemeleri dükkanı Mauritz Widfoss’u satın alır ve firmanın ismine ikinci bir isim daha eklemek ister. Bu isim “Mauritz”den başka bir şey olamaz. Bayan giyim üzerine çıktığı bu yola erkek giyim koleksiyonunu da ekleyebilmek adına bu ismi kullanmayı uygun görür. Ardından, erkekler için hazırladığı bir seri ile koleksiyonunu tamamlar.
5
1964 yılına gelindiğinde Norveç, 1967 yılında ise; Danimarka, Almanya ve İsviçre’de de faaliyetlerini yürütmeye başlar. 1982’den beri oğlu Stefan’ın yönetiminde olan H&M, Hollanda, Avusturya ve Finlandiya’nın gönüllerini fetih etmeyi başarır yılında ise Fransa ve ardından da ABD’yi fetheder. Erling Persson’un, Hennes isimli küçük mağazasına Mauritz Widfoss’u eklemesi ile bayan ve erkek giyim sektörü tek bir çatı altında birleştirilmiş olur (H&M).
6
İsveç kliseside hisse sahibidir bu markada.
Sloganı, "En iyi fiyata kalite ve moda" olan H&M, başarıyı üst gelir grubuna uygun fiyatlı ürün satarak yakaladı. Dünya genelinde, en pahalı mağazaların yer aldığı caddelere mağazalar açan H&M, 2004'te en büyük rakiplerinden Gap'ın Almanya'da-ki tüm mağazalarını satın aldı. Böylece Almanya piyasasında aslan payına sahip olmayı başardı. 24 Ülkede mağazası bulunmaktadır.
7
H&M TÜRKİYE PAZARI Milyonlarca tüketicinin dünya trendlerini takip etmek ve modaya en iyi fiyatla sahip olmak için tercih ettiği H&M, hareketli Türkiye pazarına büyük önem veriyor.
8
Agresif büyüme stratejisiyle tanınan H&M, Orjin Group ve Doğuş Holding'in ortak yatırımı ilen açmıştır İlk mağazasını Forum İstanbul Alışveriş Merkezi'nde bin 500 metrekare alanda mağaza açan H&M, Türkiye'ye, yerel distribütör olmaksızın kendi operasyonu ile geldi. Türkiye’de bir çok mağazası bulunuyor.
9
ÇEVRESEL VE SOSYAL SORUMLULUKLARI NELERDİR?
H&M olarak biz, devamlılığı bir eylem sözcüğü olarak görmekteyiz, yani sadece sözde kalmayan, tarafımızdan gerçekleştirilen bir eylem. Sürekli net bir şekilde iyileştirilmesi gereken bu süreç aynı anda kararlılık, tutku ve takım çalışması gerektiren bir yolculuktur.
10
Vizyonumuz tüm işlemlerin, ekonomik, sosyal ve çevresel açıdan sürdürülebilir bir şekilde devam etmesi yönündedir. Vizyonumuzu gerçekleştirmek, bize az kaynak kullanarak büyük işler yapmakta yardımcı olurken, dünyanın her yerinde insanlar ve toplumlar için daha kaliteli yaşam sağlamamıza katkıda bulunuyor. Bu konularla alakalı bugün bir çok çeşitli proje ve girişime katılmaktayız.
11
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.