İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Onlara sahip olduklarınızın en iyisini veriniz.”
Advertisements

KARİYER YOLCULUĞUNDA İLK ADIMLAR
İLETİŞİM NEDİR? İletişim,nesnel kriterlere dayalı aktaranın ve algılayanın,algısından bağımsız olan bilginin ve kişilerin özelliklerinin ifadesi olan duygu.
ETKİN TELEFON İLETİŞİMİ
İLETİŞİM NEDİR?. İLETİŞİM NEDİR? İLETİŞİM: Duygu,düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır. Bu sürecin amacı.
İLETİŞİM HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ ÇALIŞAN SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ.
NİÇİN ÖFKE VEYA BU KONFERANS NİYE? ACABA ÖFKELENMEMEYİ ÖĞRENSEK;
Özel Güvenlik Görevlisi ve Hasta İlişkisini Düzenleyen Temel Kurallar
Akran baskısı denince ne anlıyorsunuz?
ÇOCUĞUNUZUN OKUL BAŞARISINDA ÖNEMLİSİNİZ!!!
KONUŞMA KURALLARI Pot kırmamak için düşünerek konuşunuz.
KİŞİSEL İMAJ ve BEDEN DİLİ SITKI ASLANHAN
İletişim Nedir? Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır.
Hitabetin 10 Altın Kuralı
HOŞGELD İ N İ Z MEHMET YILMAZ REHBER Ö Ğ RETMEN Dünyanın en güzel bebeği bir tanedir. O da bütün annelere aittir Çin Atasözü.
DOĞAN CÜCELOĞLU'NUN EĞİTİMİNDEKİ KATILIMCILARLA BİR KONUŞMASINDAN:
HASTA VE YAKINLARI İLE İLETİŞİM
İLETİŞİM E T K İ L İ İ L E T İ Ş İ M İletişim aslında bir ETKİLEŞİMDİR. Dr. Ahmet FİDAN BA. Ü. ÖĞR. GÖR.
Sihirli sözcük.
Zor insanla başa çıkma yolları
% 1000 Kazanç elde edilebilir, ama %100’den daha çok kaybedilemez.
Bir hata yapıp, bunu düzeltmeyen kişi, ikinci bir hatayı yapmaktadır.
KONUŞMAYI BAŞLATMA VE SÜRDÜRME AMAÇ: Sözel İletişimi başlatabilme ve sürdürebilme DÜZEY: 2. Sınıf ve üstü SÜRE: 45 Dakika MATERYAL:
İLETİŞİM Mİ ? KOLAY !!! SOSYAL HİZMET UZMANI F. BURÇİN KARPUZ
İLETİŞİM.
Zarflar Zarf: Eylemleri, eylemsileri, zarfları, kimi zaman da ekeylemle yargı anlamı kazanmış sözcükleri türlü yönlerden (durum, zaman, yön…) tamamlayan.
İLETİŞİM & HASTA MEMNUNİYETİ
GAYRET EDEN BAŞARIR ,BAŞARAN KAZANIR
ANNE-BABA ÇOCUK İLETİŞİMİ
Yorumla-Yansıt İfadeleri (YYİ)
İnsan Kaynakları Uzmanı
İlköğretim DKAB Dersi 4. Sınıf 5. Ünite Sunusu
İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ
Hayat Bilgisi 2 Asla Güvenme !.
HAYIR DEMEYİ ÖĞRENELİM Erkan İLGÜN Rehber Öğretmen
Kazanım: Akran baskısıyla baş eder. 9. Sınıf 36 nolu kazanım etkinliği
Onları sevdiğinizi ve onların iyiliğini kendi iyiliğiniz kadar önemli olduğuna ilişkin açık bir mesaj verebilirsiniz.
9. SINIF KİŞİLERARASI İLİŞKİLER 20. ETKİNLİK
ÖLÜMCÜL HASTALIK... Doğan Cüceloğlu'nun eğitimindeki katılımcılarla bir konuşmasından: Doğan Cüceloğlu: - Arkadaşlar, aranızda ölümcül hastalığı olan var.
% 1000 Kazanç elde edilebilir, ama %100’den daha çok kaybedilemez.
Ne güzel bir gün ! Okuluma gideceğim.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
DÜZ ANLATIM YÖNTEMİ VE KONFERANS
İKİ MÜHENDİS İki mühendislik ögrencisi kampus içerisinde yürürken biri diğerine sorar, - Bu muhteşem bisikleti de nereden buldun ? Diğeri cevap verir,
İLETİŞİM BECERİLERİ KARATAY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
“ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK”
ETKİLİ İLETİŞİM.
MÜHENDİS DEYİP GEÇME.
DİLEKLER.
Mustafa kemal Akbay İlköğretim Okulu Veli Toplantısına Hoş Geldiniz.
T.C MEB MUSTAFA PARS İLKOKULU EĞİTİM -ÖĞRETİM YILI
GAYRET EDEN BAŞARIR ,BAŞARAN KAZANIR
Az sonraki resme 5 saniye boyunca bakın
BEDEN DİLİ.
İLETİŞİM VE EMPATİ.
Diksiyon nedir? Konuşmada, kelimenin seçilmesi, imlasına ve veznine göre söylenmesi ve ifadenin rahatlıkla anlatılması. Fesahat, belagat, telaffuz ve natıka kelimeleri.
Pozitif psikoloji İletişim becerileri.
HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM
KİŞİLERARASI İLETİŞİM
ÖFKENİ KONTROL ET 1. Üzgün olduğunuzda neler yaparsınız ? Söyleyiniz.
İletişim Katılanların bilgi/semboller üreterek birbirlerine ilettikleri ve bu iletileri anlayıp yorumladıkları süreçtir. Bilgi üretme, aktarma ve anlamlandırma.
ZAMİR (ADIL).
ETKİLİ İLETİŞİM.
GÜNDEM 1.Açılış 2.Yeni müfredat programı 3.Öğrencilere evde yapılacak rehberlik çalışmaları 4.Eğitim öğretim çalışmalarının ailede de desteklenmesi 5.Ailede.
İLETİŞİM NEDİR?. İLETİŞİM NEDİR? İLETİŞİM: Duygu,düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır. Bu sürecin amacı.
ETKİLİ İLETİŞİM.
OKULDA,SINIFTA VE SOSYAL ÇEVREDE UYULMASI GEREKEN GÖRGÜ KURALLARI
İLETİŞİM TEKNİKLERİ.
DOLPHIN ACADEMY ANTRENÖR EĞİTİM SEMİNERİ
İletişim nedir Temel İletişim. Bir aklın, başka bir aklı etkileme sanatıdır. İletişim.
Sunum transkripti:

İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi sunmak için başlangıç dosyası olarak kullanılabilir. Bölümler Bölüm eklemek için slaydı sağ tıklatın. Bölümler slaytlarınızı düzenlemenize veya birden çok yazar arasındaki işbirliğini kolaylaştırmanıza yardımcı olabilir. Notlar Teslim notları veya izleyicilere ek bilgi sağlamak için Notlar bölümünü kullanın. Sununuz sırasında Sunu Görünümü'nde bu notları görüntüleyin. Yazı tipi boyutuna dikkat edin (Erişilebilirlik, görünürlük, video kaydı ve çevrimiçi üretim için önemlidir) Birlikte kullanılan renkler Grafiklere, çizelgelere ve metin kutularına özellikle dikkat edin. Katılımcılar, siyah ve beyaz veya gri tonlamalıyazdırabilir. Tümüyle siyah ve beyaz ve gri tonlamalıyazdırırken renklerinizin uygun olacağından emin olmak için bir sınama baskısı çalıştırın. Grafikler, tablolar ve çizimler Basit tutun: Mümkünse, tutarlı ve dikkat dağıtmayan stiller ve renkler kullanın. Tüm grafikleri ve tabloları etiketleyin. EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

İLETİŞİM Kime, Ne söylemek istiyorum? Ne zaman söylersem, karşımdaki kişinin iletişim kaynakları açık olur? Nerede, hangi ortamda iletişimi başlatmam yerinde olur? EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ETKİN KONUŞMA Açık konuş, ses tonuna dikkat et Göz teması kur El–kollara dikkat et Tebessüm et Kısa cümle kur, canlı ol Eee, ııı, aaa deme Yaslanma, kollarını kavuşturma EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür.. ETKİN KONUŞMA Yüz İfadeleri İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

İki insan arasındaki en kısa iletişim gülümsemektir. Bize gelin! En iyi kalite! Ucuzluk bizde!! Biz iyiyiz! Bizden alın! Hayır, bizden! Süper şirket İyi fiyatlar Biz en iyiyiz! Biz süperiz! Bize bir uğrayın 1A’yız!

Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının. Yüz İfadesi Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının.

Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. Yüz İfadesi Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 GİYSİLER Giydiğimiz elbiseler, hakkımızda bilgi verir.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Dış Görünüş Saç ve el bakımınıza özen gösterin. Kendinize gösterdiğiniz özen ve değerin ifadesidir. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

İnsanın lügatindeki en güzel kelime. Hitabet İnsanın lügatindeki en güzel kelime. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Kişilere ismiyle hitap edelim Hitabet İSMİDİR Kişilere ismiyle hitap edelim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Yalın ve Sade İletişim kurun: Hmmm.. Öhööhö... (Yutkun!) Düşünüyorum.. Aslında... Onun dışında. Belki.. ...olabilir EVET. HAYIR. Ääh... EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 SİHİRLİ KELİMLER Teşekkür ederim Rica ederim Af edersin Lütfen Özür dilerim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Göz ilişkisi İnsanların yüzüne bakanlar, bakmayanlardan daha çok hoşa gider. İnsanlarla, onları rahatsız etmeyecek ölçüde, ancak mümkün olduğu kadar çok göz ilişkisi kurun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 İyi yönetici, kibarlıkta da liderdir. Günaydın. Hayırlı sabahlar, Osman Bey. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Personel Bizi takip eder, bizi tartar. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Yaptığımız işe vakıf olmalıyız, işimizi takip etiğimiz bilinmeli EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Personel verdiğimiz görevlerin sonucunu dönüş yapmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Kavga ortamı oluşacak yerde kalmayın. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler Asla “sinirlenmeyin”, “sinirlenmeye gerek yok” demeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler Münakaşa etmeyin, tartışmaya girmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler Eğer o şaka yapmıyorsa, şaka yapmaya kalkışmayın. Konuyu espri ile hafifletmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Kusurları herkesin önünde isim vererek, değil umuma şamil olacak şekilde söyleyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ELEŞTİRİ Haklı övgülerle birleştirilmeli. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, ancak gayret edersen daha başarılı olursun» EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ELEŞTİRİ Yapıcı ve heveslendirici olmalı. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, daha gayretli olursa terfi alabilirsin» EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ELEŞTİRİ Açıkça anlaşılması EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ELEŞTİRİ Sağlam delillerle güçlendirilmeli. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ÖVGÜ Olabildiğince sık yapılmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ÖVGÜ Başkalarının duyması sağlanmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ÖVGÜ Mümkünse bir ödülle sunulmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ÖVGÜ Uygun bir beden dili seçilmeli. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

Asansörde, odada yalnız kalmayalım. Bayan personelle Asansörde, odada yalnız kalmayalım. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Sorunları anlayıp tam olarak öğrendikten sonra idarecileri bilgi verin. Sebepleri, çözüm yollarını da söyleyin, konuya tam hakim olduğunuz bilinsin EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Personel her zaman bahane bulur, Personel ağzıyla değil, Bahanesiz net çözümler bulunmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

ARAMIZDA BÜYÜK ENGEL: SAVUNUCU iLETİŞİM İlişki içinde bulunan iki kişiden biri savunucu olmaya başlayınca, iletişim hızla bozulmaya başlar… EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 İLETİŞİM YANLIŞLARI Tartışmak Söz kesmek İlgisizlik Sabırsızlık Şartlanmışlık EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Senin için başkalarının ne kadar ağır yük taşıdığını görmelisiniz EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Yalnız çalışan, sadece toplar Ekiple çalışan ise çarpar EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013