Www.ekolayingilizce.com TOEFL VOCABULARY 22 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
(ESKİYE AİT ALIŞKANLIKLAR)
Advertisements

THE PROJECT SPORT AND US “Non-OLYMPIC GAMES”. OPEN THE DOOR, HEAD MERCHANT.
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to greet Each other in Turkish.
LET’S STUDY TOGETHER “ Hadi birlikte çalışalım.”.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TED ANKARA KOLEJİ ÖZEL LİSESİ
Kelime Uygulama Sunumu - 48 Bu sunumdaki kelimeler… Docile To dominate To donate Dramatic Earthquake.
Kelime Uygulama Sunumu - 10 Bu sunumdaki kelimeler… To ascend To ask for To aspire To assemble To assess.
onca gerçek; (ses düğmesini açabilirsiniz) onca düş varken…
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
(OLMAK FİİLİNİN GEÇMİŞ ZAMANI)
Yazılım Sertifikasyonunda Karşılaşılan Zorluklar
İNGİLİZCE GRAMER THERE IS /THERE ARE (SAHİP OLMA) KALIPLARI
SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik.
TOEFL VOCABULARY 10 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
Study Turkish © 2010 Study Turkish To want to do sth. -mek istemek Part II.
UNIT SIXTEEN PAST ACTIVITIES Geçmiş zamanda yapılan etkinlikler
Hazırlayanlar Erdal Gökçen-Muhammet Ak.
Kelime Uygulama Sunumu - 9 Bu sunumdaki kelimeler… To approach Appropriate To approve To arrange Artefact.
KESİRLER
(OLMAK FİİLİNİN GEÇMİŞ ZAMANI)
Study Turkish © 2010 Study Turkish The conjunctions And Ve/ile.
Study Turkish © 2010 Study Turkish Derivative Suffixes -l ı, -s ı z.
To want to do sth. -mek istemek Part I Study Turkish
Site konuyu en ince ayrıntılarıyla ele almış ve bu sayede anlaşılırlığı arttırmıştır. Her konuda ayrı ayrı örneklere yer verilmiş. Konuyla ilgili örnekler.
TOEFL VOCABULARY 13 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
TOEFL VOCABULARY 24 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
TOEFL VOCABULARY 15 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
Kelime Uygulama Sunumu - 2 Bu sunumdaki kelimeler… Abundance To accelerate To accept To access To accommodate.
TOEFL VOCABULARY 21 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to say phone numbers in Turkish.
(ŞARTLI CÜMLELER SEBEP-SONUÇ İLİŞKİLERİ)
BBY 207: Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri I Y.T. SPSS (Statistical Package for the.
Strange News 1 TURKISH EASY READERS FOR BEGINNERS Dem Turkish Center
TURKISH EASY READERS FOR BEGINNERS Anatolin Folk Tales 1 Dem Turkish Center
Jazar 609-wong 335-gillespie 195 SEYİR ÖZELLİKLERİ (sürülebilirlik, Kontrol edilebilirlik) HANDLING CHARACTERISTICS.
RELIGIOUS TRADITIONS BAGS TO DO IN YOUR CITY T.C. Ünye Kaymakamlığı ANAFARTA ORTAOKULU.
ENGLISH GRAMMAR İNGİLİZCE DİLBİLGİSİ
Nasa programs for students.
GREETING MANNERS AND POLITE WORDS EMLAK KREDİ BANKASI İLKÖĞRETİM OKULU İstanbul(Bakırköy) SELAMLAMA VE KİBAR SÖZLER.
Neil Armstrong
(YAPABİLİRİM/YAPAMAM)
(ŞARTLI CÜMLELER SEBEP-SONUÇ İLİŞKİLERİ)
Charter Party’lerde Yetkili Mahkeme ve Uygulanacak
UNIT SIXTEEN PAST ACTIVITIES Geçmiş zamanda yapılan etkinlikler
TOEFL VOCABULARY 5 REVIEW THE FOLLOWING VOCABULARY ITEMS:
German shepherd dog. These dogs are said to be intelligent before they say.
BİLANÇO VARLIKLAR KAYNAKLAR Aktif Toplamı Pasif Toplamı.
Unit-1-2 FAMILY-HOBBIES
Chapter 1 (Bölüm 1) The accounting equation(muhasebe denklemi) and the balance sheet(bilanço)
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
It’s three o’clock. It’s five o’clock. It’s nine o’clock. next.
introducing Elementary
PRESENT CONTINUOUS TENSE
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Chapter 2 (Bölüm2) The double entry system for assets, liabilities and capital (Varlıklar, borçlar ve sermaye için çift kayıt sistemi)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TOEFL VOCABULARY 1 TARGET VOCABULARY FOR THIS PART ARE AS FOLLOWS:
Prepared by Erkan ERCOŞKUN
İNGİLİZCE GRAMER THERE IS /THERE ARE (SAHİP OLMA) KALIPLARI
WHAT İS THİS? Select the shape next to the correct word.
TOEFL VOCABULARY 13 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
TOEFL VOCABULARY 18 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:
WORDS START a / an.
TOEFL VOCABULARY REVIEW THE FOLLOWING VOCABULARY ITEMS:
Sunum transkripti:

TOEFL VOCABULARY 22 THE TARGET VOCABULARY ITEMS FOR THIS PART:

TOEFL VOCABULARY 22 ACQUIRE(V) EDİNMEK SAHİP OLMAK

TOEFL VOCABULARY 22 ASSESS (V) DEĞERLENDİRMEK DEĞERİNİ TAHMİN ETMEK

TOEFL VOCABULARY 22 ASSET (N)ZENGİNLİK VARLIK

TOEFL VOCABULARY 22 HAZARDOUS (ADJ) TEHLİKELİ

TOEFL VOCABULARY 22 JOINTLY (ADV) BİRLEŞİK BERABERCE

TOEFL VOCABULARY 22 LEASE (V) KİRALAMAK

TOEFL VOCABULARY 22 LIABILITY (N) YASAL SORUMLULUK

TOEFL VOCABULARY 22 PROPRIETOR (N) MAL SAHİBİ

TOEFL VOCABULARY 22 SAFEGUARD (V) KORUMAK

TOEFL VOCABULARY 22 SOLE (ADJ) SADECE

TOEFL VOCABULARY 22 MATCH THE WORDS TO THEIR SYNONYMS

TOEFL VOCABULARY 22

TOEFL VOCABULARY 22

TOEFL VOCABULARY

TOEFL VOCABULARY REVIEW THE FOLLOWING VOCABULARY ITEMS:

TOEFL VOCABULARY

TOEFL VOCABULARY REVIEW THE FOLLOWING VOCABULARY ITEMS:

TOEFL VOCABULARY REVIEW THE FOLLOWING VOCABULARY ITEMS:

TOEFL VOCABULARY

THE END DERSİN SONU. TEKRAR İÇİN BURAYI TIKLA: