ANKARA 2013. 2 3 KURS VE KURSİYER SAYILARI KURS DURUMUKURSKURSİYER Devam eden1412386 Biten731280 Açılmayı bekleyen*1581423 Toplam Kurs Sayısı3725089.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Soru 1 CEVAP.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNİN YIL SONU FAALİYET RAPORU
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ NİSAN GENEL TANITIM.
-Demografik- Nüfus Analizi
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
Türk Bankacılık Sektörü Genel Görünümü
İ ZC İ L İ K FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
EKİNÖZÜ ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 1.YARDIM AMAÇLI SİNEMA GÜNLERİ 26 MART-11 NİSAN.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ MART GENEL TANITIM.
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ Ocak GENEL TANITIM.
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ ŞUBAT GENEL TANITIM.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
Nicel / Nitel Verilerde Konum ve Değişim Ölçüleri
Gece Yarısı Güneşi.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TOPLAMLARI 10 EDEN SAYI İKİLİLERİNİ BULALIM
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
2011 YILI TUNCELİ ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ FAALİYET RAPORU 2011 YILI TUNCELİ ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ FAALİYET RAPORU.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
HERKES İ Ç İ N SPOR FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
Açık Dergi Sistemleri orçun madran. Open Journal Systems (OJS) Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, Ankara - 4 Aralık
Uygulamalı Örneklem Seçimi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
1 T.C. KAHRAMANMARAŞ VALİLİĞİ Kurum Adı: ………. ……………………. 17 / 04 / / 04 / 2015 İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı YILI YATIRIMLARI İZLEME RAPORLARI.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ Aralık GENEL TANITIM.
Performans Göstergeleri
MAHALLİ İDARELERİN MALİ ÖZERKLİĞİ
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
İlimizde Faaliyette Bulunan ve Faaliyeti Sona Eren Dernek Durumu 2011 YILI ARALIK 2012 YILI (MART) TOPLAM Yeni Kurulan Dernek Sayısı Merkez Yeni.
Ek-2 Örnekler.
FAİZ PROBLEMLERİ FAİZ YÜZDESİ FAİZ FAİZ YÜZDESİ ANA PARA ANA PARA
Diferansiyel Denklemler
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
1 GEDİZ TSO SEÇİM TAKVİMİ MART SEÇİM SÜRECİ 18 ŞUBAT 2005 Cuma: Listelerin hakime verilmesi ( 3 nüsha ) 23 ŞUBAT 2005 Çarşamba: Listelerin hakimden.
Aksaray Üniversitesi Sn Proje AdıSektörüYeriProjenin Durumu 1 Proje Hizmet İşiEğitimMerkezBitti 2 Merkezi Araştırma LaboratuvarıEğitimMerkezBitti 3 Kampüs.
GÖNÜL ELÇİLERİ ENGELLİLERLE EL ELE PROJESİ (SODES) GÖNÜL ELÇİLERİ ENGELLİLERLE EL ELE PROJESİ (SODES)
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 25 Eylül 2009 Cuma Matematik Aynı türden 10 nesnenin sayısına ………… denir. Aynı türden …. nesnenin sayısına.
Ar – Ge Yardımı İstek Formu Dönem Raporu Hazırlanması
Bankacılık Sektörü Temel Göstergeler (Aralık 2007)
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 3 Mart 2009 Salı Matematik 14-2=İ 4-2=S 8-4=Ö 18-4=H 7-4=K 17-4=Y 6-1=R 16-1=Ü 9-2=A 19-2=M
1/20 ÇARPMA İŞLEMİ A B C D x 5 işleminin sonucu kaçtır?
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1. 2  7 Okul (2 tanesi İlkokul, 3 tanesi Ortaokul,1 tane Çok Programlı, 1 tane Bağımsız Anaokulu)  1 Kurum (Halk Eğitim Merkezi)  40 Öğretmen (Branş.
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Satranç Derslerinde Kullanabileceğimiz Öğretme Yöntemleri.
Sunum transkripti:

ANKARA 2013

2

3 KURS VE KURSİYER SAYILARI KURS DURUMUKURSKURSİYER Devam eden Biten Açılmayı bekleyen* Toplam Kurs Sayısı * Önceden hazırlanan il faaliyet planında yer alan takvim gereği, kursun açılacağı okuldaki atölye ve öğretmen durumuna ve kursiyer sayısına bağlı olarak beklemektedir. 15 Mart 2013 itibariyle

4 TOPLAM KURSİYERLERİN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI

5 AÇILMAYI BEKLEYEN KURSLARIN KURSİYERLERİNİN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kursiyer Sayısı 1423

6 DEVAM EDEN KURSİYERLERİN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kursiyer Sayısı 2386

7 SONA EREN KURSLARIN KURSİYERLERİN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kursiyer Sayısı 1280

8 TOPLAM KURSLARIN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 372

9 AÇILMAYI BEKLEYEN KURSLARIN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 158

10 DEVAM EDEN KURSLARIN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 141

11 SONA EREN KURSLARIN GRUPLARA GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 73

12 TOPLAM KURSLARIN İLLERE GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 372

13 AÇILMAYI BEKLEYEN KURSLARIN İLLERE GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 158

14 DEVAM EDEN KURSLARIN İLLERE GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 141

15 SONA EREN KURSLARIN İLLERE GÖRE DAĞILIMI Toplam Kurs Sayısı 73

16 TOPLAM KURSİYER SAYISININ İLLERE GÖRE DAĞILIMI

17 AÇILMAYI BEKLEYEN KURSİYERLERİN İLLERE GÖRE DAĞILIMI

18 DEVAM EDEN KURSİYERLERİN İLLERE GÖRE DAĞILIMI

19 SONA EREN KURLARIN KURSİYERLERİNİN İLLERE GÖRE DAĞILIMI

YILI BÜTÇE HARCAMA TABLOSU

MESGEP 2014 yılında kurslar için ,00 TL kullanabilecektir. 21