Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Son güncelleştirme: Kasım 2011 okullarımızda dijitalleşme SON Sadedi
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik bilgisayar ve çevre ünitelerinin kayıt kürek mesaimizdeki yerleri genişlemektedir Girizgâhı bu tür yenilik sebepli değişmeler eskiden beri yaşanmaktadır eğitim ve öğretim meşguliyetlerimizin iş ve işlemleri, eskiden kullandığımız araçlarla artık hem yapılmıyor hem de yapılamıyor öyle ki dijitalleşmenin okur-yazarı olmak zorundayız
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik dijitalleşmemiz, sadece elektronik cihazlar edinmek ve kullanmaktan ibaret değildir Girizgâhı İDARE ammenin dijitalleşme geçmişi / planı dijital dönüşümün idare işlerine getirdikleri bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi ÖĞRETİM dijital değer biriktirmek dijital içeriklerin kullanılması eşitsizlik bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi bilgiişlem dersleri EĞİTİM dijital değer biriktirmek dijital içeriklerin kullanılması eşitsizlik bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi bilgii toplumu soruşturmaları
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Mekan Zaman Öğretmenler Öğrenciler Veliler Dış tedarik Memurlar ve hizmetliler Sorumlu ve yetkililer Mevzuat Araç gereç Karar yapma Ölçme ve denetim Ödüllendirme Cezalandırma Sarfiyatlar Tamiratlar ve bakımlar İnşa ve ihdas İş analizi ve görev tanımları Görevlendirme ve icra Katılım ve devamlar Hizmet içi eğitim İletişim, dokümantasyon, enformasyon ve otomasyon EĞİTİMÖĞRETİMİDARE
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı EĞİTİMÖĞRETİMİDARE Müfredat Talim terbiye birikimi Master ders planları Öğretmen planları Branş zümre kararları Ders notları Yazılı Görsel İşitsel Yazılı, görsel, işitsel Temaslı Muhayyelat Araçarı gereçleri alet edevatı Ders uygulama Anlatım Gösterme Pekiştirme Tekrarlar Somutlaştırma Soyutlaştırma İlişkilendirme Araç gereçleri alet edevatı Uygulama
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Mekanındalık Takvimi Temel kaynaklar Veritabanları Kitaplık ve kütüphaneler Doğal çevre Meslek ve sanat çevreleri Beşerî çevre Beşerî kurumlar Aile İletişim ve yayın kuruluşları Kitaplar Araştırma inceleme Laboratuvar Röleveler ve istatistikler Kamu Veritabanları Yıllıklar, almanaklar, salnameler, belgeseller Literatür metinleri Atölyeler ve modeller Bibliyografyalar İnsan kaynakları Ziyaretler ve mülakatlar Temayüz etmiş şahıslar EĞİTİMÖĞRETİMİDARE
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Meslekî uzmanlarla sohbetler Kamusal kaynaklar Konferans, panel ve sempozyumlar Tiyatro, sinema, park ve bahçeler Müzeler, sergiler, fuarlar Amme müesseseleri Ölçme ve denetim Araç gereç ve alet edevat Öğretmenler Öğrenciler Veliler Sertifikasyon Ödüllendirme Cezalandırma Katılım ve devamlar Sarfiyatlar Tamiratlar ve bakımlar İnşa ve ihdas İletişim, dokümantasyon, enformasyon ve otomasyon EĞİTİMÖĞRETİMİDARE
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Katılım ve devamlar Beceri edindirme Toplum bilinci Meraklar ve özenmeler, özendirmeler Farkındalık faaliyetleri Adap, ahlak Ölçme ve denetim Araç gereç ve alet edevat Öğretmenler Öğrenciler Veliler Gözlem Ödüllendirme Cezalandırma Sarfiyatlar Tamiratlar ve bakımlar İnşa ve ihdas İletişim, dokümantasyon, enformasyon ve otomasyon EĞİTİMÖĞRETİMİDARE
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik kurumsal varlığınızın ve faaliyetinizin önemi ilkelerimiz uyarınca mı bir yeni model benimsedik eğitim ve öğretimin faili faaliyetinin maddesi ve biçimi değiştiği için değişmiştir bugünkü eğitim-öğretim faaliyetinin maddesi, gayesi, biçimi ve failindeki yeni özellikleri doğru ve eksiksiz teşhis ve tesbit edememek bugünün İdare Açıklarının birinci sebebidir. Sadedi
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik iş tarzlarımızı ve yöntemlerimizi dijitalleştirmeyi gerçekleştirebilmek ilkeler: Türk Millî Eğitiminin amedi, senedi Beklenen Fayda model: şimdilik, buradalık ve sonuçlandırma gerçek: konumumuz, menzilimiz, sakındıklarımız, kaçındıklarımız odak: dijital, herşey enformatik, bilgileşim algı: anlık/günlük sonuçlandırma amaçları, dönemsel sonuçlandırma amaçları, devamlılığı sonuç olan amaçlar
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi çalışanları, yöneticileri ve girişimcileri kendisi dışından bir anonsu beklemek şartından bağımsız olarak yapılıp-edilen her iş ve olan-biten her hadiseden, ve bağlı malumattan, başka bilgilerle ilgi ve ilişkisinden haberdar olabildiği, o bilgi birikimine bilgisini ekleyebildiği, ve bu karşılıklı bilgileşmenin sonuçlarından olarak rantabl, rasyonel, prodüktif, optimize, projektif karar alıp uygulayabilen işletmelere ve amme idaresine sahip toplumdan bahsediyoruz
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi vatandaş, birey, meslek erbabı, anne, genç, öğrenci, hoca, vs. sıfatlarımızla yapıp etmelerimizden doğan bilgilere muhtacız… bunların hepsi kamu kurumlarının veritabanlarına kaydedilmekte bilgiyi işlemek ameliyesi bütün kadrosuyla artık, "defter tutmak" ve "otomasyon" halesinden çıkmıştır… müstakil bir "özerk emel" olmaya dönüşmektedir… bilgiyi işlemekten murat "yaşadığımız yeri yaşanabilir kılmak için bilgiyi işlemek"tir
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi edinme/dağıtılma periyodundan bağımsız, veri mecrası kısıtlarından kurtulmuş, ilginin gerektirdiği dikkati diri, sürekli ve tatminini yüksek
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi hadiselerin hadiselerle çapraz okuyabilen zaman, mekan ve amaç kriterlerini devreye almada muhayyer olagelenin olmuşla bağlantısını kurabilen olmuşun olduracakları ihtimallerini keşfedebilerek vaziyet, nabız okuması yaptıran “görüş yeteneği” tablası edinmiş soyut içeriklerin somut karşılıklarını algılayabilen cemiyette taşıdığı bir sıfatıyla özerk veya genel amaca yönelik karar alan
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi bilgi-veri standardı, uluslararası sınıflamalar (isic,isco, us97, cofog, copni) akıllı sayısal cihaz ve eşyalar, nokta, çizgi, alan üzerine geocode edilmiş metadata tesadüf eden değil bulan, yetinen değil yararlanan, net ölçümler alan, yamayan değil eşleştirerek bağlayan
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik 13 HAFTADA OKULUNUZU DİJİTALLEŞTİRİN BİLGİSAYAR PROGRAMLARINI TANIMA YÖNTEMİ DONANIM VE YAZILIM STANDARDI
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. Hafta 1. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. Hafta 2. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 3. Hafta 3. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 4. Hafta 4. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 5. Hafta 5. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 6. Hafta 6. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 7. Hafta 7. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 8. Hafta 8. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 9. Hafta 9. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 10. Hafta 10. İçerik
Sadedi Girizgâhı İçerik Beklenen Fayda Atmosferi O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n Hafta 11. İçerik
Sadedi Girizgâhı İçerik Beklenen Fayda Atmosferi O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n Hafta 12. İçerik
Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 13. Hafta 13. İçerik