İL GENEL MECLİSİ İLKÖĞRETİM OKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Matematik Öğretmeni RAGIP ŞAHİN
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
İL GENEL MECLİSİ İLKÖĞRETİM OKULU 1D SINIFI ÇANKAYA
PARALARIMIZ.
TİCARİ İŞLEMLER VE VARLIK KAYNAK YAPISINA ETKİLERİ
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
MATEMATİK.
YYyY. ayeyıyiyoy uyyayeyıyi yoyukotime ayıyeriyioyayay yılyakyityutyat yetuyuyıktayyan.
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
Paralarımız Sultan UÇAN.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
PARALARIMIZ.
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
SUNU HAZIRLAYAN ERGÜN GÜMÜŞ.
1/22 GEOMETRİ (Üçgen-Çember-Cisimler) Üç kenarı ve üç köşesi olan kapalı şekillere ne denir? Kare Dikdörtgen Üçgen Çember A B C D.
Örnek Alıştırmalar 1. Hilesiz bir zar atıldığında zarın üst yüzünün
14.Gün MATEMATİK 1.KİTAP RASYONEL SAYILAR ANTRENMANLARLA
Hazırlayan:Süleyman ÖTGEN
1/20 ÖLÇÜLER (Sıvı) 7 litrede kaç tane yarım litre vardır? A B C D.
1/20 ÖLÇÜLER (Uzunluk) 4 metre kaç santimetredir? A B C D.
Karenin Çevre Uzunluğu
1/20 ÖLÇÜLER (Değer Ölçüleri) A B C D Kaç tane 1 YTL, 5 YTL eder?
KONU KESİRLER BASİT KESİR GJFX BİLEŞİK KESİR.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
DEĞER ÖLÇÜLERİMİZ 14 EYLÜL İLKÖĞRETİM OKULU.
DERS : MATEMATİK KONU : KESİRLER Kazanım : a) Bütünün verilen kesir kadarını bulma b) Beyin Fırtınası.
1 YÜZDELER. 2 Hakan, bilinçli bir tüketici olarak alışveriş merkezinin uygulayacağı indirim dönemini bekliyor. İndirimsiz fiyatı 750 lira olan bilgisayarı.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 12 Şubat 2009 Perşembe Matematik 1. Zerrin, yukarıdaki reyondan bir şapka ile bir kazak aldı. Kaç TL ödemesi.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 2 Nisan 2009 Çarşamba Matematik Sana göre 12’nin solundaki sayıdan 18’in solundaki sayıyı çıkarırsak.
Evet çocuklar eğlenceli problemler çözmeye ne dersiniz?
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
YÜZDELER YÜZDELER.
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
ORAN ve ORANTI DOĞRU ORANTI c a x b c . b = a . x.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Bir çıkarma işleminde İrem’in yaşını Esra’nın yaşından çıkardığımız zaman Batuhan’ın yaşını buluyoruz. İrem 23, Esra 14 yaşında ise Batuhan kaç yaşında.
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
FAİZ PROBLEMLERİ FAİZ YÜZDESİ FAİZ FAİZ YÜZDESİ ANA PARA ANA PARA
Alışveriş Yapıyorum.
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
Toplama-Çıkarma-Çarpma-Bölme
Mitat Zorlu 1 Matematik Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 26 Mayıs 2009 Salı = = = = = =16 7 +
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 25 Eylül 2009 Cuma Matematik Aynı türden 10 nesnenin sayısına ………… denir. Aynı türden …. nesnenin sayısına.
VERİLMEYEN TOPLANANIN BULUNMASI
ROMEN RAKAMLARI.
İSTATİSTİK VE GRAFİKLER Belirli amaçlar için planlı ve sistemli olarak gözlem ve araştırma yoluyla elde edilen bilgilerin sayılarla ifade edilmesine istatistik.
Tuğçe ÖZTOP İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. sınıf
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1/22 GEOMETRİ (Dikdörtgen) Aşağıdaki şekillerden hangisi dikdörtgendir? AB C D.
ÇARPMA PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜMLERİ.
BİLİNÇLİ TÜKETİM ARİTMETİĞİ
ALIŞ-VERİŞ YAPALIM.
CEBİRLE TANIŞALIM.
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU
Bir Çokluğun Kesİr KadarINI Bulma
Problemler.
KONU: TAM SAYILARDA TOPLAMA ÇIKARMA FURKAN KARA F
DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİ
SAYI PROBLEMLERİ.
Problem çözelim.
DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİ
Matematik Performans Ödevi Ad: Salih Soyad:AkkanNo:1137Sınıf:10/D.
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Sunum transkripti:

İL GENEL MECLİSİ İLKÖĞRETİM OKULU DERS: MATEMATİK KONU: PARALARIMIZ Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞLA BAŞLA Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KAĞIT PARALARIMIZ MADENİ PARALARIMIZ Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yukarıdaki para ile aşağıdakilerden hangisini satın alabilirsiniz? BAŞA DÖN PARALARIMIZ BU BÖLÜMDE TOPLAM 15 SORU SİZİ BEKLİYOR Yukarıdaki para ile aşağıdakilerden hangisini satın alabilirsiniz? A B C D lhjlh Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU D lhjlh YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yukarıdaki para ile aşağıdakilerden hangisini satın alabilirsiniz? BAŞA DÖN PARALARIMIZ Yukarıdaki para ile aşağıdakilerden hangisini satın alabilirsiniz? A B C D Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU B YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yukarıdaki para ile aşağıdakilerden hangisini satın alabilirsiniz? BAŞA DÖN PARALARIMIZ Yukarıdaki para ile aşağıdakilerden hangisini satın alabilirsiniz? A B C D Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU C YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞA DÖN PARALARIMIZ Salih, bir kalem almak için yukarıdaki kadar para ödemiştir. Kalemin fiyatı kaç TL’dir? A B C D 1 TL 2 TL 4 TL 25 TL Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU 100 KURUŞ = + + + 100 KURUŞ 1 TL = A 1 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yukarıda toplam kaç TL vardır? BAŞA DÖN PARALARIMIZ Yukarıda toplam kaç TL vardır? A B C D 4 TL 5 TL 6 TL 7 TL Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU + 4 TL 1 TL 5 TL B 5 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yukarıda toplam kaç TL vardır? BAŞA DÖN PARALARIMIZ Yukarıda toplam kaç TL vardır? A B C D 5 TL 5 TL 5 TL 5 TL 15 TL 15 TL 15 TL 15 TL 16 TL 16 TL 16 TL 17 TL 17 TL Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU + 15 TL 2 TL 17 TL D 17 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞA DÖN PARALARIMIZ Yukarıdaki paralar toplam kaç kuruştur? A B C D 5 kuruş 2 kuruş 4 kuruş 6 kuruş Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU + + + + 5 KURUŞ A 5 kuruş YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞA DÖN PARALARIMIZ Yukarıdaki paralar toplam kaç kuruştur? A B C D 30 kuruş 35 kuruş 40 kuruş 45 kuruş Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU + + 30 KURUŞ 10 KURUŞ + 40 KURUŞ C 40 kuruş YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU = 1 TL + 1 TL = + 2 TL B 2 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU + 15 TL 2 TL 17 TL D 17 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞA DÖN PARALARIMIZ 30 TL 7 TL 14 TL 18 TL Cebimdeki 10 TL ile yukarıdaki oyuncaklardan hangisini satın alabilirim? A B C D itfaiye aracı itfaiye aracı itfaiye aracı itfaiye aracı itfaiye aracı bebek bebek bebek bebek traktör traktör traktör at at Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM 30 TL DOĞRU 7 TL 14 TL 18 TL B bebek YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞA DÖN PARALARIMIZ 19 TL Cebimdeki para Cebimde yukarıdaki kadar para varsa oyuncak robotu satın alabilmem için daha kaç liraya ihtiyacım var? A B C D 9 TL 9 TL 9 TL 9 TL 9 TL 6 TL 6 TL 6 TL 6 TL 4 TL 4 TL 4 TL 2 TL 2 TL Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU Robotun fiyatından cebimdeki parayı çıkararak bulurum. 19 TL - 15 TL 4 TL C 4 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Oyuncakların ikisini de satın alırsam, satıcıya kaç lira öderim? BAŞA DÖN PARALARIMIZ 20 TL 10 TL Oyuncakların ikisini de satın alırsam, satıcıya kaç lira öderim? A B C D 10 TL 10 TL 10 TL 10 TL 10 TL 12 TL 12 TL 12 TL 12 TL 20 TL 20 TL 20 TL 30 TL 30 TL Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU İki oyuncağın fiyatını toplayarak bulurum. 20 TL + 10 TL 30 TL D 30 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN BAŞA DÖN PARALARIMIZ 5 TL 10 TL Yukarıdaki hediyeleri aldığım satıcıya 20 TL verdim. Geriye kaç TL alacağım? A B C D 5 TL 5 TL 5 TL 5 TL 10 TL 10 TL 10 TL 10 TL 15 TL 15 TL 15 TL 20 TL 20 TL Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN KUTLARIM DOĞRU Verdiğim paradan aldıklarımın toplam fiyatını çıkararak bulurum. 20 TL Satıcıya verdiğim para - 15 TL Aldıklarımın toplamı 5 TL A 5 TL YENİ SORU Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN

PARALARIMIZ SLAYTI BİTTİ ÖĞRENDİKLERİMİZİ TEKRARLAMAYI UNUTMAYALIM HOŞÇAKAL GİRİŞ ÇIKIŞ PARALARIMIZ SLAYTI BİTTİ Yunus Emre AKYAR 1-D 460 Öğretmeni: İzzet LACİN