• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
DOĞAL SAYILAR.
3 Ekim 2005 GfK TürkiyeCustom ResearchSuper Brands 2005-Türkiye 1 G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
KOMŞU ÜLKELERLE TİCARETTE GAZİANTEP’İN ÖNEMİ
-Demografik- Nüfus Analizi
Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -
SAĞLIK EKONOMİSİ.
Sakarya Üniversitesi personelinin tütün kontrol yasasına uyumunu ve farkındalığını değerlendirmeye yönelik anket sonuçları Pınar Pazarlı Sakarya Üniversitesi.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
Diferansiyel Denklemler
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
Soruya geri dön
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
EGE BÖLGESİ SANAYİ ODASI RAKAMLARLA TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ Ender YORGANCILAR EBSO Yönetim Kurulu Başkanı TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Aralık 2009.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
İnsanlarla İletişimin
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
BESLENME ANEMİLERİ VE KORUNMA
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Uygulama I. Cinsiyet: 1: Kadın 2: Erkek Grup: 0: Kontrol 1: Hasta.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
ASİSTAN ANKETİ Dr. Ahmet Fazıl NOHUTÇU Oftalmolojide Eğitim Buluşması
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
ÜLKEMİZDE MEYVE SUYU TÜKETİMİ VE İHRACAT ORANLARI
SOSYAL DEVLETİN GERÇEK PAYDAŞI 1. KAMUSAL PAZARDA DEVLETİMİZE HİZMET EDEN 100’E YAKIN ECZA DEPOSUNUN ORTAK SIKINTILARINI ARZ EDERİZ. 2.
Merkezi Eğilim (Yığılma) Ölçüleri
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
GRUP NoNA 9.
İKİ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARIN
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Prof.Dr.Seçil ÖZKAN Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
4 X x X X X
1 Van Kadın Derneği 2008 Yılı Verileri. sınıflandırma Yüzyüze ve/veya telefonla 805 başvuru 1262 neden 350 Türkiyeli Kadın 525 nedenle 455 Sığınmacı ve.
Matematik Bütün Konular Slayt.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
ZEYTİN ÇEŞİTLERİ.
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
YEREL YÖNETİMLERİM ÖZ GELİR YARATMA KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ III.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU 15 EYLÜL 2010 ANKARA Prof. Dr. Ayşe Güner.
Madde-2) Kurumların merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatlarında yer alan tüm birimlere ait kodların güncellenmesi işlemlerinde kurumların strateji geliştirme.
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
Sadece 1’e ve kendisine bölünen sayılardır.
ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖLÇÜM VE DENETİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
DERS:MATEMATİK KONU:RİTMİK SAYMALAR
Çıkarma İşlemi – Onluk bozarak çıkarma işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…
6 Tüketici Pazarlarının Analizi 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 6-2 Bölüm Soruları  Tüketici özellikleri satın.
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
Sunum transkripti:

• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının alım gücü ve sahiplik oranları açısından Türkiye’deki en yüksek oranlara sahip dergilerden biridir. • Voyager, araştırmaya konu olan hemen hemen tüm kategorilerde, diğer gezi dergilerine* üstünlük sağlamaktadır. • Seyahat, finans, gayrimenkul projeleri, kültür sanat ve teknoloji ürünleri, Voyager okurlarının en çok ilgi duyduğu alanlardır. * Gezi dergileri: Atlas, Geo ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 1 SEYAHAT REHBERİNİZ…

 AB ve ABC1 okur oranları, Türkiye’deki gezi dergilerinden* ve genel dergi okurlarından yüksektir. genel dergi okurlarından yüksektir.  Okurlarının tamamı, ABC1 grubuna dahildir. GZDOGDO TR %90 %81 %69 %18 GZDO: Gezi Dergileri Okuru GDO: Genel Dergi Okuru TR: Türkiye Geneli %100 %93 %89 %47 AB ABC1 GZDOGDO TR TÜRKİYE’DE AB VE ABC1 OKUR ORANI EN YÜKSEK DERGİDİR * Gezi dergileri: Atlas, Geo ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 2

YÜKSEK EĞİTİMLİ, ÇALIŞAN, SOSYO EKONOMİK SINIFI EN ÜST SEVİYEDE, TÜKETİME YÖNELİK YAŞ GRUBUNA SAHİP OKUR CİNSİYET SESYAŞ EĞİTİM İŞ YABANCI DİL 3

** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR YÜKSEK SAHİPLİK ORANLARI VE ALIM GÜCÜ İLE DİĞER DERGİLER ARASINDA İLK SIRALARDA YER ALIR 100 Genel Dergi Okuru SAHİPLİK EĞİLİMLERİ 100 Genel Dergi Okuru FİNANSAL ARAÇLARI KULLANIM EĞİLİMLERİ EV / OTOMOBİL SAHİPLİĞİ 100 Genel Dergi Okuru ABONELİKLE İLGİLİ SAHİPLİK 100 Genel Dergi Okuru 100 Genel Dergi Okuru Gezi Dergileri Okuru ENDEKS 4

** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR VOYAGER OKURLARININ KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ TÜKETİMİ OLDUKÇA YÜKSEKTİR KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ KULLANIM ORANLARI (%) % 5

* Çok ilgiliyim cevabı verenler değerlendirilmiştir. ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR VOYAGER OKURU, TÜKETİM ve HOBİ ALANLARINA YÖNELİK İLGİDE GEZİ DERGİLERİ ARASINDA1. SIRADA YER ALIR YÖNELİK İLGİDE GEZİ DERGİLERİ ARASINDA 1. SIRADA YER ALIR 100 Genel Dergi Okuru İLGİ ALANLARI ENDEKS*  Seyahat, gayrimenkul projeleri, teknoloji ürünleri, spor aktiviteleri, finans ve yatırım kararları, kültür sanat ve mutfak kültürü konularına okurlarının ilgisi, gezi dergileri arasında ilk sırada yer alır. kültür sanat ve mutfak kültürü konularına okurlarının ilgisi, gezi dergileri arasında ilk sırada yer alır.  Dekorasyon, mobilya ve moda konularında okurları en ilgili 2. gezi dergisidir. 6 Gezi Dergileri Okuru

VOYAGER OKURU DERGİSİNE GÜVENİR, İNANIR, ARALARINDA GÜÇLÜ BİR BAĞ VARDIR. BU DURUM REKLAMIN İLETİLME GÜCÜNÜ ARTIRIR Okur dergisine bağlıdır % Dergiyi okuduktan sonra saklarım 61 Bir sonraki sayıyı heyecanla beklerim 87 Sayfa sayfa okurum 49 Bazı bölümleri detaylı okurum 36 Kendi evimde okurum 72 Verdiğim paraya değer 86 Okurun dergiyle arasında sağlam güven ilişkisi vardır % İyi bir bilgi kaynağıdır 93 Dergide okuduklarıma inanırım 95 Yeni fikirler edindim 99 Kendimi geliştirdiğimi hissederim 93 Vaktimi iyi değerlendirdiğimi hissederim 97 Verilen tavsiyeleri uyguladım / bir şeyi ilk kez denedim 41 Kendime ayırdığım özel zamandır, keyfini çıkarırım 96 Rahatlarım / Kafamı boşaltırım 88 Yeni marka ve modellerin ayağıma geldiğini hissederim 91 Son akım / yaşam biçimlerini ilk kez öğrenirim 70 Nerede ne var öğrenirim, aradıklarımı kolay bulurum 82 ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 7

VOYAGER OKURLARININ TÜKETİME YÖNELİK YAŞAM BİÇİMİ, REKLAMVERENİN İLGİSİNE YÖNELİK BİR KİTLE OLUŞTURUR YAŞAM BİÇİMİ %* * Kesinlikle geçerli-kısmen geçerli cevabı verenler değerlendirilmiştir. ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 8

VOYAGER OKURLARI, REKLAMLARA KARŞI İLGİLİDİR, TÜKETİM SÜREÇLERİNDE BU REKLAMLARI REFERANS OLARAK ALIR ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR Okurlar reklamları ilgiyle inceler % Dergide ilgimi çeken reklamı kopartıp saklarım 61 Dergi reklamını istediğim detayda incelerim 90 Reklamları daima ilgiyle incelerim / okurum 25 Reklamları genellikle ilgiyle incelerim / okurum 19 Reklamlardan bilgi ve keyif alırlar % Reklamların zenginleştirdiği ve keyif kattığı mecra 45 Reklamlarına en güvendiğim mecra 36 Reklamlarından en çok bilgi aldığım mecra 38 Dergi reklamlarını referans alırlar Dergi reklamlarını referans alırlar% Yeni çıkan bir ürün hakkında bilgilendirir 86 Tanıtılan ürün ve markalarla ilgileniyorum 73 Tanıtılan ürün ve markalara güvenirim 76 Dergiden çıkan ürün örneklerini denerim 62 Gördüğüm reklamlar satın alma kararımı etkiler 66 Rehber niteliğinde tanıtıcı ekleri faydalı buluyorum 84 Özel ilgi alanıma giren reklamlara bakmaktan zevk alırım 79 9

** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR Te ş ekkür ederiz… 10