UZUN -KISA.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SGB.NET’İN TEKNİK ALTYAPISI
Advertisements

Sununun Başlığı Öğrenci İsimleri Öğretmenin İsmi Ders periyodu Sununuzu güçlendiren her hangi bir grafik Bu slaydı gruptaki bütün öğrenciler hazırlayacak.
Nesneye Dayalı Programlama
RASYONEL SAYILAR Q.
GEOMETRİK ŞEKİLLER.
Raporlama. ● HAZIRLIK ● ARAŞTIRMA ● RAPOR- genel görünüm - pratik tavsiyeler ● GENEL YORUMLAR ARAŞTIRMA / RAPORLAMA.
AYDINLIKEVLER İLKÖĞRETİM OKULU
KOMBİNASYON SBS 8.SINIF Aşağı Yön Tuşları ile ilerleyiniz.
PROJE RAPORU NASIL YAZILIR.
Olayların Dağılışını gösteren ölçeklendirilmiş çizimlerdir.
Nesneye Yönelik Programlama (2. Sunu). Konsol Üzerinde Türkçe Karakterler Görebilmek İçin…
KÜMELER GEZEGENİNE HOŞ GELDİNİZ.
TAM SAYILAR Kaan DEMİREL
KOMBİNASYON SBS 8.SINIF Aşağı Yön Tuşları ile ilerleyiniz.
Katmanlar (Layer).
Akademik Danışman Prof. Dr. Çağlar ÖZEL Akademik Danışman Yardımcısı Alper BULUR.
ÖLÇÜLER.
HAZIRLAYANLAR Dilek KÖKER Saadet BAKKALOĞLU
VARLIKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLER
KESİRLERİ TANIYORUM Kesir nedir? Kesir çeşitleri
KARENİN ÖZELLİKLERİ Ü Şeklin arkasına gizlenmiş özellikler
Mevsim Şeridi
MATEMATİK
ONYEDİEYLÜL İLKÖĞRETİM OKULU 2 C SINIFI Hazırlayan:Nadiye TURĞUTER
VARLIKLAR ARASI İLİŞKİLER Mustafa COŞKUN Levent SARIDEMİR
ÖDEVİ HAZIRLAYAN SERAP ÖZGÜL 3/B
ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ A.B.D
MATEMETİK YARI YIL TATİL ÖDEVİ 7. SINIF.
Araç-gereçler: bloklar
2. Tam sayılı Kesirler Basit Kesirlere bir veya daha fazla bütün eklenen kesirlere Tamsayılı Kesir denir. Tam Kısım Pay Kesir Çizgisi Payda.
KÜMELER.
KÜMELER GEZEGENİNE HOŞ GELDİNİZ
HAZIRLAYANLAR SINIF ÖĞRETMENLİĞİ 3/A İLKAY UĞUR
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
MERAL GÜNEŞ B(GECE). KÜMELER Herkes tarafından bilinen, elemanları iyi tanımlanmış,birbirinden farklı nesnelerin veya şekillerin bir araya.
SERTİFİKALAR KILAVUZU dyned10
KÜMELER KAZANIM:Bu konu 6. sınıf konusu olup bir kümeyi modelleri ile belirler, farklı temsil biçimleri ile gösterir.
RASYONEL SAYILAR Q.
o sesi 1.Sınıf Müzikli, Oyunlu Ses Sunumları Aşamalar Hissettirme
ı sesi 1.Sınıf Müzikli, Oyunlu Ses Sunumları Aşamalar Hissettirme
Hissettirme Aşamalar Okuma Yazma Birleştirme Değerlendirme.
YÜZDELER.
b sesi 1.Sınıf Müzikli, Oyunlu Ses Sunumları Aşamalar Hissettirme
Ardışık Doğal Sayılar.
Annem doğum günüm için 18 kurabiye yaptı.Bana kurabiyeleri 3 erli olarak tabaklara yerleştirmemi söyledi.Dolaptan kaç tabak almalıyım? 18.
KESİR GÖSTERİMLERİ Kesirlerin somut modellerle gösteriminde dört değişik yol vardır. Bunlar, bölge, çizgi, küme ve alan gösterimleridir. BÖLGE MODELİ.
Kesirlerde Karşılaştırma ve Sayı Doğrusunda Gösterme
Basamaklandırılmış Yöntem
Sizce biz bir havuzda yüzüyor olsak ve havuza müzik verseler biz onu duyar mıyız?
AD:Elif SOYAD:Akay 5.ünite. KAVRAMLAR *Bütçe *Ekonomi *Ekonomik Faliyet *Tüketim *Vergi *Üretim *Yönetim 1.KONU: TOPRAĞIN GÜCÜ.
BİLGİ FELSEFESİ  BİLGİNİN OLUŞUM SÜRECİ  BİLGİ TÜRLERİ.
GEOMETRİK ŞEKİLLER.
KAL 504 İstatistik Proses Kontrolü Ödevi
60. YIL ANADOLU İLKOKULU SU KAŞİFLERİ MAVİNİN KORUYUCULARI
C Sharp 9. hafta - dIZILER.
KESİRLER Hikmet SIRMA.
KAREKÖKLÜ SAYILAR YUNUS AKKUŞ 2017.
TÜRKÇE SUNUM BAŞLIĞI İngilizce Sunum Başlığı
KEMIK VE KEMIK YAPıSı AD: Ömer Faruk SOYAD: Mercan SINIF: 6/A NO: 92.
WEB TASARIMI AJAXTOOLKIT KULLANIMI Savaş TUNÇER.
COĞRAFYA HÜSEYİN GEÇİT
GAZİANTEP İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SERTİFİKALAR KILAVUZU DynEd İl Koordinatörlüğü Derya SEVİNÇ.
4- OPERATÖR – koşul - döngü Nesne Yönelimli Programlama - i
7. SINIF MATEMATİK İRFAN KAYAŞ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Okul öncesi eğitim ZIT KAVRAMLAR.
ÇOK BİÇİMLİLİK(POLYMORPHİSM)
Görev 12.
Müze Nedir? Sanat ve bilim eserlerinin veya sanat ve bilime yarayan nesnelerin saklandığı, halkagösterilmek için sergilendiği yer veya yapılara müze denir.Müzeler,
ONYEDİEYLÜL İLKÖĞRETİM OKULU 2 C SINIFI Hazırlayan:Nadiye TURĞUTER
Sunum transkripti:

UZUN -KISA

Aşağıdaki nesneleri uzundan kısaya doğru sıralayınız. 1 3 2

Aşağıdaki nesneleri uzundan kısaya doğru sıralayınız. 3 1 2

Aşağıdaki nesneleri uzundan kısaya doğru sıralayınız. 2 1 3

Aşağıdaki nesneleri kısadan uzuna doğru sıralayınız. 1 3 2

Aşağıdaki nesneleri kısadan uzuna doğru sıralayınız. 3 1 2

Aşağıdaki nesneleri kısadan uzuna doğru sıralayınız. 3 2 1

Aşağıdaki nesnelerden kısa olanı gösteriniz. 3 1 2

Aşağıdaki nesnelerden kısa olanı gösteriniz. +

Aşağıdaki nesnelerden kısa olanı gösteriniz. +

Aşağıdaki nesnelerden uzun olanı gösteriniz. +

Aşağıdaki nesnelerden uzun olanı gösteriniz. +

Aşağıdaki nesnelerden uzun olanı gösteriniz. +