SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8.SINIF BÜTÜNDE FARKLILIK
Advertisements

Bilimsel Proje Hazırlamanın Basamakları
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
3.GRUP VİLDAN KARABAŞ IŞIL ÖREN HABİBE YALILI BÜŞRA KOCABOZ.
T.C. GÜNEY EGE KALKINMA AJANSI
GÖRSEL SANAT ETKİNLİKLERİ
HAZIRLAYANLAR Muhammet TOKAY Oktay YÜZLÜ Tolga KABAKCI Yusuf ZORBA
ATATÜRK TAKVİMİ (GÖRSEL SANATLARDA BİÇİMLENDİRME)
KÂĞIDIN SERÜVENİ KÂĞIT ÇEŞİTLERİ KÂĞIT ÜRETİMİ
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
HAZIRLAYANLAR AYLİN ŞAHİN DÖNÜŞ ÜNVER ÖZLEM AKBAŞ ŞEYME AŞAN.
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
MATARYEL TASARIMI.
YARDIMCIM KESİCİ Fatıma Aynur Silpağar 7-A 80 Teknoloji Tasarım.
Abdulkerim Karabiber Ozan Gül
BAĞIMLI VE BAĞIMSIZ OLAYLAR
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
KOMPOZiT MALZEMELERİN GERi KAZANIM YOLCULUĞU
GÜNEŞ ENERJİSİ İLE ÇALIŞAN ARABA
KOLAJ ÇALIŞMASI KAPLUMBAĞA YAPIMI
KAN İDRAR BALGAM VE DİĞER VUCUT SIVILARI VE BULAŞILARI OLAN MALZEMELERİ LÜTFEN BU ATIK BİDONUNA ATINIZ.
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ 1.ÖĞRETİM
OLAY, İMKÂNSIZ OLAY, KESİN OLAY
Işık ışınları doğrular halinde (doğrusal yolla) yayılır.
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
EMRE ÜZÜMCÜOĞLU 7/C 2871 BİLGİ BANKASI
Sayıların Basamaklarını Tanıyalım
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ALTI PARÇALI ETEK (MODEL: 205)
Another graphic or chart
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi
TEKNİK RESİM.
EĞİTSEL KURAMLAR PROJE: Bir Ok Atana Bir Soru Bedava Grup Üyeleri; Murat YILMAZ Cebrail SE Ğ MEN MEHMET Ş ER İ F TEK İ N.
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
BASILI MATERYALLER. CİHAT YAĞIZ AHMET AKTAŞ ENES UZUN EBRU AKBAŞ.
Deneme 1. Deneme 2 Deneme 3.
My Colorful World.
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
Eşleştirme Bir kümedeki her nesneyi diğer kümedeki bir nesne ile eşleme işlemine ‘birebir eşleme’ denir. Piaget’e göre eşleştirme becerisinin temeli sayı.
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
Proje Oluşturma ve Yönetimi
3D MODELLER MALİYET ANALİZİ SUNUMU
Another graphic or chart
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
KAREKÖKLÜ SAYILAR YUNUS AKKUŞ 2017.
BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT
KULLANILAN MALZEMELER
TC. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ANABİLİM DALI RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI 6.SINIFLAR İÇİN KOLAJ TEKNİĞİ.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
BANTLI GOVA MODEL SAYA Bantlı gova saya normal gova sayadan farklı olarak sayanın iç tarafında bant dış tarafındada toka olmasıdır. Bant toka yardımı.
KÜMELERDE KESİŞİM VE BİRLEŞİM İŞLEMİ
Sayıların Basamaklarını Tanıyalım
ORİGAMİ NE DEMEKTİR? ORIGAMI, JAPONCA ORU (KATLAMA) VE KAMI (KAĞıT) KELIMELERININ BIRLEŞMESIYLE MEYDANA GELMIŞ KATLANMıŞ KAĞıT ANLAMıNA GELEN GENEKSEL.
FON AKIŞ TABLOSU ….
MATERYALİN HAZIRLANIŞI
Eşleştirme Bir kümedeki her nesneyi diğer kümedeki bir nesne ile eşleme işlemine ‘birebir eşleme’ denir. Piaget’e göre eşleştirme becerisinin temeli sayı.
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
DENEME.
DENEME
Sunum transkripti:

SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN KÜME BULMA MATERYALİ SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN Materyal Hazırlanış Aşamaları Mukavva üzerine toplara göre 5 farklı delik açılır.Her delik bir kümeyi temsil eder. Fon kartonlarından kümelerin kapsama durumuna göre kümeler oluşturularak iç içe yapıştırılır. Fon kartonlarından yapılmış küme sistemine el işi kağıtlarıyla uygun yollar yapılarak deliklerin iç kısmına yapıştırılır. 5 farklı top üzerine belli sayılar yazılır ve deliklerden geçirilmeye çalışılır. Materyalin Amacı Sayıların hangi kümeye ait olup olmadığını göstermektir. Materyalde Kullanılan Malzemeler 5 farklı büyüklükte top 5 farklı renkte el işi kağıdı 5 farklı renkte fon kağıdı 3 adet mukavva 1 adet yapıştırıcı Makas Maket bıçağı Cetvel Pergel Materyalin Eğitsel Özellikleri Deneme-yanılma yoluyla öğrencinin sayının ait olduğu küme ya da kümeleri bulmasını sağlamaktır.