ALIŞVERİŞ YAPARAK PARALARIMIZI ÖĞRENİYORUZ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Advertisements

PARALARIMIZ.
GELECEĞİN SUÇLUSUNU YETİŞTİRMENİN EN BASİT KURALLARI…
BARTER DOLARINIZI NAKİDE ÇEVİRİN - İSTEDİĞİNE ÖDE DEVRİMİ
Taşınanların hangisi daha ağır?
MATEMATİK.
ELEKTRONİK TİCARETTE ÖDEME ŞEKİLLERİ
RABİYE UZUN HARMANTEPE İLKÖĞRETİM OKULU
ÖYKÜ Lütfen SESLİ izleyiniz....
Örnek Alıştırmalar 1. Hilesiz bir zar atıldığında zarın üst yüzünün
Sevgili günlük, Bugün çok yoruldum. Neden mi bugün hem eğlendik hem öğrendik… Merak mı ediyorsun? Peki anlatayım…
1/20 ÖLÇÜLER (Değer Ölçüleri) A B C D Kaç tane 1 YTL, 5 YTL eder?
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-3
DEĞER ÖLÇÜLERİMİZ 14 EYLÜL İLKÖĞRETİM OKULU.
HAYATIMIZDAKİ MATEMATİK
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
FAİZ PROBLEMLERİ FAİZ YÜZDESİ FAİZ FAİZ YÜZDESİ ANA PARA ANA PARA
Ali ile Leyla iki kardeştir.Bir gün parka giderler ve aralarında şöyle bir konuşma geçer.Leyla Ali’ye derki: sen benden daha ağırsın.Ali ise bunun tam.
Alışveriş Yapıyorum.
1. Sınıf Doğal Sayılar Sunusu
Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
MİHRİ HATUN ANAOKULU HAZİRAN 2013
İki Basamaklı Doğal Sayılarla Çarpma İşlemi
COKGENLER OSMAN TAYLAN KESER 7/D 2030.
MUHASEBE UYGULAMALARI
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
ALIŞ-VERİŞ YAPALIM.
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-4
SORU: Bir madeni para ardı ardına 10 kez atıldığında kaç kez tura gelir? Tahmin edin. : : : :
Tema : Rakamları Tanıyorum (Rakamları Oluşturan Çokluk Parçaları)
Problem: Ali 5 arkadaşına 3’er tane şeker dağıtmış. Acaba Ali kaç şeker dağıtmış?
KÜTLE ÖLÇÜLERİ.
1/20 ÖLÇÜLER (Kütle) Çeyrek kilogram kaç gramdır ? A B C D.
FRAKTAL GEOMETRİ.
Getiri Ltd. Şir.’nin Ocak 2005 ’de aşağıdaki ticari işlemleri yapmıştır. Bu ticari işlemlerin günlük ve büyük defter kayıtlarını yapınız
Paranın Zaman Değeri ve Faiz Hesapları
Erken Çocukluk Dönemine Yönelik
ÇOKGENLER.
Getiri Ltd. Şir.’nin Ocak 2008 ’de aşağıdaki ticari işlemleri yapmıştır. Bu ticari işlemlerin günlük ve büyük defter kayıtlarını yapınız. İşletme 7/A maliyet.
CEBİRLE TANIŞALIM.
Neyi Öğreneceğiz? Çarpma işleminin,toplama işleminin daha kolay ve daha hızlı bir yolu olduğunu öğreneceğiz.
PROBLEM ÇÖZME YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI Genel Hedef : Problem çözme becerisini kazanabilme. Düzey : İlköğretim ikinci kademe Üye sayısı : 12 Süre.
EĞLENCELİ MATEMATİK.
PROBLEM ÇÖZÜYORUM.
PROBLEMLER.
1) Yiğit bu yıl 7 yaşına girdi. Yiğit 5 yıl sonra kaç yaşında olacaktır?
PROBLEMLER  Annemin 15 tane yumurtası var 10 tane de ben versem kaç tane yumurta olur?
AĞIRLIK ÖLÇÜLERİNİ TANIYALIM
GÜMÜŞÖREN İÖO 3-A SINIFI KESİR PROBLEMLERİ.
GJHBGHJJ
Milyon Ne Kadar Büyük?. Işık bir saniyede yaklaşık olarak (üç yüz bin) kilometre yol alır.
Bu Ünitenin Sonunda; Öğreneceğiz. Manav meyveleri, ne ile ölçer?
Konu : Yüzdeler-Faiz Problemleri
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SUNUMU
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
SAYI PROBLEMLERİ.
Problem çözelim.
KONU:KESİR-KESİR ÇEŞİTLERİ HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
Mühendislik Ekonomisi
ROL OYNAMA ve DRAMA.
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
BİRLİKTE DENİZDEKİ BALIKLARI SAYALIM MI?
doğal sayısındaki rakamların sayı değerleri toplamı kaçtır?
Mesleki Rehberlik.
YÖNTEM SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER.
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Sunum transkripti:

ALIŞVERİŞ YAPARAK PARALARIMIZI ÖĞRENİYORUZ Kaman Faik Güngör İlkokulu 3/D Sınıfı

Öğrencilerin getirmiş oldukları ürünlerle sınıfta alışveriş ortamı oluşturulur.

Para modellerinin renkli çıktısı alınarak her öğrenciye ikişer tane dağıtılır.

Öğrencilere alıcı ve satıcı rolü verilerek alışveriş yapmaları istenir.

Alıcı rolündeki öğrenci almak istediği ürünlerin miktarını söyler.

Satıcı rolündeki öğrenci tartma işlemini yapar

Ürünlerin kaç lira olduğunu hesaplar.

Son olarak parayı alır ve para üstünü verir.

Bu işlem her öğrenciye yaptırılır.

Bu sayede öğrenciler yaparak-yaşayarak paralarımızı ve ağırlık ölçülerini öğrenirler.

3/D SINIF ÖĞRETMENİ SELDA TEKİN