Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İKTİSAT Girişimcilik - Sıfırdan Başlamak -.
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
KENTSEL TASARIM KOORDİNE VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU
REKLAMCILIK Hafta 2.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
REKLAMCILIK Hafta 2.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Hazırlayan: Öğretim görevlisi Aylin Cartı Öğretim görevlisi Emel Tozlu
REKLAMCILIK Hafta 3.
HAFTA I.
BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ
BİLİNÇLİ TÜKETİCİLİK VE VERİMLİLİK
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
KİTAPLIKTA NELER VAR ? Şeyma KURPLİKAYA. Ders kitaplarımızın dışında, bilgiye ulaşmak için çeşitli kitaplar vardır. Ansiklopediler, dergiler, şiir kitapları,
HALKLA İLİŞKİLER Yrd. Doç. Dr. Hakan KİRACI.
Uluslararası Pazarlamada Tutundurma Vasıtaları
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzden 50 yıl önce kullanılan haberleşme araçlarını görüyorsunuz.
Ayhan TOZER Telekomünikasyon Uzmanı
ŞİİRDE AHENK.
İSG Türküsü Olmazsa olmaz; bilim, teknoloji ve sanayileşme,
Cuma Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Halka İlişkiler ve Reklamcılık Kampanyaları Bitirme Projesi.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
 Tema seçilip konu belirlendikten sonra film öyküsünün özetlenmesidir.  Konu hakkında yapımcı ve yönetmeni aydınlatır.  Zaman ekonomisi açısından önemlidir.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
=>CÜMLEDE ANLAM<=
Ü CRET Sİ STEMLER İ VE V ER İ ML İ L İ K DERS İ A RAŞTIRMASI  Hatice ÇAĞAN  Onur ULUSOY  Ali Kaya GÜLER  Pelin GÜZEL  Zeliha GÖK  Kübra ÖZKAN.
SAYFA YAPISI.
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE DİL BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK VELİLERE ÖNERİLER (KİTAP KULLANIMI) Yrd. Doç Dr. Ş. Dilek BELET.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
ALIŞVERİŞLERİMİZDE NELERE
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ
TÜRK İ YE’DE TÜKET İ C İ N İ N B İ LG İ LEND İ R İ LMES İ VE ÖRGÜTLENMES İ KONUSUNDA İ ZLENMES İ GEREKEN ADIMLAR.
E-Ticaret Firması 2007 Kurulan Trend A.Ş. isimli şirket Tarafından Yönetilmekte… Hazırlayan: Nevzat Melih Tünek.
Yeni Medya ve Sosyal Medya
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
SPORDA KULLANILAN İLETİŞİM ARAÇLARI
BEN BİLİNÇLİ BİR TÜKETİCİYİM
Pazarlama İlkeleri.
BİLİNÇLİ TÜKETİCİ VE KAYNAKLARIMIZ.
İZİNLİ PAZARLAMA.
Ben Bilinçli Bir Tüketiciyim.
Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu
ALISVERiS YAPARKEN NELERE DiKKAT EDERSiNiZ ?
Ekmek ve gazete almaya gidiyorum. Yukarıdaki cümlede “ve” kendinden önce ve sora gelen sözcükleri birbirine bağlamıştır.Bu cümleden ”ve” sözcüğünü çıkardığımızda.
KİRALIK EMLAK.
SAVURGANLIK YAPMAYINIZ
? TUTUNDURMA KAVRAMI İLETİŞİM MODELİ TUTUNDURMA:
Coca Cola Reklam Afişi.
Tutundurmanın Satışa Etkisi
TERAS GIDA -CİNO ÜLKER -CARAMİO.
Tchibo Marka Araştırması
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
9- Rekabet Koşulları Açısında İşletme Tipleri- Piyasa çeşitleri
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
MEDYA, PARA VE PİYASA.
AFİŞ NEDİR? AFİŞ HAZIRLARKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİ? ELİF KARAGÖZ 10/M.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ALIŞVERİŞLERİMİZDE NELERE
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
Medya Planlaması ve Stratejisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kral şakirrrrrrrr Reklam remziiiiiiiiiiiiiiiiiiii Berat başkan oleyyyyyyyyyyyyyyyy i.
Sunum transkripti:

Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla yapılır.

Reklamlar Reklamın amacı tüketiciyi bilinçlendirmek ve malın satışını artırmaktır. Reklam için slogan cümleler yazılır, afişler hazırlanır. Ürünlerin özellikleri anlatılır.

Reklamlar Reklamı yapılan mallardan ihtiyacımıza ve bütçemize uygun olanı almalıyız. Bazı ürün reklamları bizi yanıltabilir.

Reklamlar Zor durumda kalmamak için alacağımız ürünü yakından incelemeliyiz. Kaliteli ve fiyatı uygun olanı tercih etmeliyiz.