Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü"— Sunum transkripti:

1 Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü

2 Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü
Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü Ekibi 2011 yılının 2.yarısında 18 kişiyle şube bazlı faaliyet göstermeye başlamıştır. yılları arasında, Gelişim Ekibi 16 kişi olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

3 1.Eğitim Yönetimi 2.Destek 3.Takip ERP Oracle Eğitim Göstergesi
A-Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü Faaliyetleri 1.Eğitim Yönetimi 1-1. Eğitim Hazırlıkları 1-2. Eğitimler ve Yönetimi 1-3. Eğitim Sonrası Çalışmalar 2.Destek 3.Takip B-Metodoloji ERP Oracle Eğitim Göstergesi E-Öğrenme Test Sihirbazı

4 Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü
Nahide BULUT Hasta Hizmetleri Operasyon Müdürü Nermin YAMAN Hasta Hizmetleri Gelişim Sorumlusu Aslı ÖZYILDIRIM Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Ayşegül KARA Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Ayşe Nur Oğuz Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Berciz YONAR Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Esra FENER Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Menekşe YILDIRIM Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Neslihan KOÇAL Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Öznur Cengiz ÇELİKTAŞ Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Adil Çağatay AK Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. İlkser AKKALKAN Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Sevda Ünal KILIÇ Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Zeliha Ekimci Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Ayşegül YILDIZ Hasta Hizmetleri Sorumlusu Pınar DURAN Hasta Hizmetleri Sorumlusu

5 Hasta Hizmetleri Eğitimleri
Hasta hizmetleri eğitimleri 4 ana başlık altında toplanmaktadır; Kurumsal Oryantasyon Eğitimleri(İK) Kişisel Gelişim Eğitimleri(İK) Yönetsel Beceri Eğitimleri(İK) Hasta Hizmetleri Temel Eğitimleri

6 Hasta Hizmetleri Temel Eğitimleri
Hasta Hizmetleri Başlangıç Oryantasyon Eğitimi Hasta Hizmetleri Ekip Lideri ve Sorumlu Eğitimi Hasta Kabul Yetkilisi Temel Eğitimi Danışma\ Hasta Danışmanı Temel Eğitimi Hasta Yatış-Çıkış Yetkilisi Temel Eğitimi Yatan Hasta Danışmanı Temel Eğitimi, Santral Yetkilisi Temel Eğitimi, Check-up Yetkilisi Temel Eğitimi, Fatura Kontrol Yetkilisi Temel Eğitimi, Takipteki Hizmetler Yetkilisi Temel Eğitimi SGK Eğitimi

7 Hasta Hizmetleri Başlangıç Oryantasyon Eğitimi (3 Gün)
Hasta Hizmetleri Direktörlük Yapısı ve İşleyişi Şubelerimizin Tanımı ASGNET Cerebral Anlatımı ve Uygulama Merkezi Randevu Sistemi Tıbbi Terminoloji Örnek Vakalarla Role Play Saha Oryantasyonu (Avrupa- Anadolu Yakası) İlk Gün Alanda Yapılacaklar

8 Hasta Hizmetleri Eğitimleri

9 Hasta Hizmetleri Eğitimleri

10 Hasta Hizmetleri Eğitimleri

11 Hasta Hizmetleri Eğitimleri

12 Hasta Hizmetleri Eğitimleri

13 Hasta Hizmetleri Kapalı Dosya Kontrolü Çalışması
Sn. Ayten Eygay önderliğinde, Şube yoğunluk dönemleri ve yatan hasta sayıları baz alınarak Eğitim Gelişim Uzmanları eşliğinde şube ziyaretleri yapılarak Yatan Hasta Dosya incelemeleri tamamlanmaktadır. (İncelemeler Faz’dır.)

14 Hasta Hizmetleri Kapalı Dosya Kontrolü Çalışması
Amaç, Yatan hasta dosyalarında eksik arşivlenen dokümanları belirlemek, Hatalı/eksik hizmet girişlerinin saptamak ve gerekli iyileştirmeleri planlanmak, Çalışanların konu hakkında farkındalığını arttırmak, Yatan hasta dosyalarında ve hizmet girişlerinde doğruluk performansını hesaplayarak analiz etmek.

15 Hasta Hizmetleri Kapalı Dosya Kontrolü Çalışması

16 Süreç Desteği Terfi Komitesi Mesleki Teknik Sınavları
Mevcut pozisyondan dikey geçiş yapacak ünvana ( Ekip Lideri- Sorumlu-Takipteki Hizmetler -Fatura Kontrol) istinaden Mesleki Teknik Sınavlarının ve role-play çalışmalarının yapılması yönetilmektedir. Yatay geçiş yapması planlanan ekip için Mesleki Teknik Sınav yapılmamakta, İK tarafından ataması yapılan sınavların tamamlanması ve Komite Yöneticilerinin onayları alınarak karara bağlanması gereken çalışmadır. (HKY-HYÇY geçiş gibi.) Süreç İK Organizasyonel Gelişim Müdürlüğü ve Birim İK’lar ile ortak yürütülmektedir.

17 Rutin saha ziyaretlerinin yapılması
Takip Rutin saha ziyaretlerinin yapılması Tüm şubelerde belirli aralıklarla saha ziyaretleri yapılarak sahada yapılarak, eğitim ihtiyaç analizi için veriler toplanmaktadır. Havuz Kadro 25 Havuz Kadro Yetkilisi Hasta Hizmetleri Eğitim Gelişim Uzmanlarının takibinde oryantasyon programları eşliğinde gelişimlerini tamamlamaktadırlar. Ayaktan ve Yatan minimum 6 ay oryantasyon planlamaları mevcuttur. Havuz Kadro Dağılımı ŞUBE KİŞİ SAYISI PARTTİME FULTİME 10 Part-Time ACB 5 4 1 BAK 3 2 BOD ESK FUL 15 Full- Time MAS KOC KOZ ÇM

18 Kompetanlık Sınavları
Hasta Hizmetleri çalışanlarımıza yönelik ilki 2013 yıl Haziran ayında gerçekleştirilmiş olan Kompetanlık sınavı çalışmaları Hasta Hizmetleri Direktörlüğü ve İK Organizasyonel Gelişim Müdürlüğü tarafından yönetilmektedir. Sorular her iki birim tarafından detay araştırmalar sonrasında titizlikle hazırlanmaktadır. Kompetanlık sınavlarının 6 ayda ara ile yapılması planlanmakta olup, Kompetan unvanı alan kişilerin yılda 1 kez sınavını tekrar etmesi ve başarılı olması beklenmektedir.

19 Kompetanlık Sınavları

20 Kompetanlık Sınavları

21 Kompetanlık Sınavları

22 Kompetanlık Sınavları

23 Kompetanlık Sınavları

24 Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü


"Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları