Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü."— Sunum transkripti:

1 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü

2 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü Ekibi 2011 yılının 2.yarısında 18 kişiyle şube bazlı faaliyet göstermeye başlamıştır yılları arasında, Gelişim Ekibi 16 kişi olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

3 Asıl başlık stili için tıklatın A-Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü Faaliyetleri 1.Eğitim Yönetimi 1-1. Eğitim Hazırlıkları 1-2. Eğitimler ve Yönetimi 1-3. Eğitim Sonrası Çalışmalar 2.Destek 3.Takip B-Metodoloji ERPOracle Eğitim Göstergesi E-Öğrenme Test Sihirbazı

4 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü Nahide BULUT Hasta Hizmetleri Operasyon Müdürü Nahide BULUT Hasta Hizmetleri Operasyon Müdürü Nermin YAMAN Hasta Hizmetleri Gelişim Sorumlusu Nermin YAMAN Hasta Hizmetleri Gelişim Sorumlusu Ayşegül KARA Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Ayşegül KARA Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Aslı ÖZYILDIRIM Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Aslı ÖZYILDIRIM Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Ayşe Nur Oğuz Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Ayşe Nur Oğuz Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Esra FENER Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Esra FENER Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Berciz YONAR Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Berciz YONAR Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Menekşe YILDIRIM Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Menekşe YILDIRIM Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Neslihan KOÇAL Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Neslihan KOÇAL Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Öznur Cengiz ÇELİKTAŞ Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Öznur Cengiz ÇELİKTAŞ Hasta Hizmetleri Gelişim Uzmanı Adil Çağatay AK Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Adil Çağatay AK Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. İlkser AKKALKAN Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. İlkser AKKALKAN Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Sevda Ünal KILIÇ Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Sevda Ünal KILIÇ Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Zeliha Ekimci Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Zeliha Ekimci Hasta Hizmetleri Gelişim Uzman Yrd. Ayşegül YILDIZ Hasta Hizmetleri Sorumlusu Ayşegül YILDIZ Hasta Hizmetleri Sorumlusu Pınar DURAN Hasta Hizmetleri Sorumlusu Pınar DURAN Hasta Hizmetleri Sorumlusu

5 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Eğitimleri Hasta hizmetleri eğitimleri 4 ana başlık altında toplanmaktadır; Kurumsal Oryantasyon Eğitimleri(İK) Kişisel Gelişim Eğitimleri(İK) Yönetsel Beceri Eğitimleri(İK) Hasta Hizmetleri Temel Eğitimleri

6 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Temel Eğitimleri  Hasta Hizmetleri Başlangıç Oryantasyon Eğitimi  Hasta Hizmetleri Ekip Lideri ve Sorumlu Eğitimi  Hasta Kabul Yetkilisi Temel Eğitimi  Danışma\ Hasta Danışmanı Temel Eğitimi  Hasta Yatış-Çıkış Yetkilisi Temel Eğitimi  Yatan Hasta Danışmanı Temel Eğitimi,  Santral Yetkilisi Temel Eğitimi,  Check-up Yetkilisi Temel Eğitimi,  Fatura Kontrol Yetkilisi Temel Eğitimi,  Takipteki Hizmetler Yetkilisi Temel Eğitimi  SGK Eğitimi

7 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Başlangıç Oryantasyon Eğitimi (3 Gün)  Hasta Hizmetleri Direktörlük Yapısı ve İşleyişi  Şubelerimizin Tanımı  ASGNET  Cerebral Anlatımı ve Uygulama  Merkezi Randevu Sistemi  Tıbbi Terminoloji  Örnek Vakalarla Role Play  Saha Oryantasyonu (Avrupa- Anadolu Yakası)  İlk Gün Alanda Yapılacaklar

8 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Eğitimleri

9 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Eğitimleri

10 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Eğitimleri

11 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Eğitimleri

12 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Eğitimleri

13 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Kapalı Dosya Kontrolü Çalışması Sn. Ayten Eygay önderliğinde, Şube yoğunluk dönemleri ve yatan hasta sayıları baz alınarak Eğitim Gelişim Uzmanları eşliğinde şube ziyaretleri yapılarak Yatan Hasta Dosya incelemeleri tamamlanmaktadır. (İncelemeler Faz’dır.)

14 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Kapalı Dosya Kontrolü Çalışması Amaç, Yatan hasta dosyalarında eksik arşivlenen dokümanları belirlemek, Hatalı/eksik hizmet girişlerinin saptamak ve gerekli iyileştirmeleri planlanmak, Çalışanların konu hakkında farkındalığını arttırmak, Yatan hasta dosyalarında ve hizmet girişlerinde doğruluk performansını hesaplayarak analiz etmek.

15 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Kapalı Dosya Kontrolü Çalışması

16 Asıl başlık stili için tıklatın Süreç Desteği Terfi Komitesi Mesleki Teknik Sınavları Mevcut pozisyondan dikey geçiş yapacak ünvana ( Ekip Lideri- Sorumlu-Takipteki Hizmetler -Fatura Kontrol) istinaden Mesleki Teknik Sınavlarının ve role-play çalışmalarının yapılması yönetilmektedir. Yatay geçiş yapması planlanan ekip için Mesleki Teknik Sınav yapılmamakta, İK tarafından ataması yapılan sınavların tamamlanması ve Komite Yöneticilerinin onayları alınarak karara bağlanması gereken çalışmadır. (HKY-HYÇY geçiş gibi.) Süreç İK Organizasyonel Gelişim Müdürlüğü ve Birim İK’lar ile ortak yürütülmektedir.

17 Asıl başlık stili için tıklatın Takip Rutin saha ziyaretlerinin yapılması Tüm şubelerde belirli aralıklarla saha ziyaretleri yapılarak sahada yapılarak, eğitim ihtiyaç analizi için veriler toplanmaktadır. Havuz Kadro 25 Havuz Kadro Yetkilisi Hasta Hizmetleri Eğitim Gelişim Uzmanlarının takibinde oryantasyon programları eşliğinde gelişimlerini tamamlamaktadırlar. Ayaktan ve Yatan minimum 6 ay oryantasyon planlamaları mevcuttur. Havuz Kadro Dağılımı ŞUBEKİŞİ SAYISIPARTTİMEFULTİME 10 Part-Time ACB54 1 BAK32 1 BOD4 4 ESK1 1 FUL Full- Time MAS31 2 KOC1 1 KOZ422 ÇM11

18 Asıl başlık stili için tıklatın Kompetanlık Sınavları Hasta Hizmetleri çalışanlarımıza yönelik ilki 2013 yıl Haziran ayında gerçekleştirilmiş olan Kompetanlık sınavı çalışmaları Hasta Hizmetleri Direktörlüğü ve İK Organizasyonel Gelişim Müdürlüğü tarafından yönetilmektedir. Sorular her iki birim tarafından detay araştırmalar sonrasında titizlikle hazırlanmaktadır. Kompetanlık sınavlarının 6 ayda ara ile yapılması planlanmakta olup, Kompetan unvanı alan kişilerin yılda 1 kez sınavını tekrar etmesi ve başarılı olması beklenmektedir.

19 Asıl başlık stili için tıklatın Kompetanlık Sınavları

20 Asıl başlık stili için tıklatın Kompetanlık Sınavları

21 Asıl başlık stili için tıklatın Kompetanlık Sınavları

22 Asıl başlık stili için tıklatın Kompetanlık Sınavları

23 Asıl başlık stili için tıklatın Kompetanlık Sınavları

24 Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Gelişim Müdürlüğü


"Asıl başlık stili için tıklatın Hasta Hizmetleri Direktörlüğü Gelişim Müdürlüğü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları