Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2015-2016 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "2015-2016 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI."— Sunum transkripti:

1 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI

2 eğitim ve öğretim yılı ile ilgili veri giriş işlemleri 19 Ekim 2015 Pazartesi günü başlayacak ve 18 Kasım 2015 Çaraşamba günü tamamlanmış olacaktır.  Tüm resmi ve özel Anaokulları, ilkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim kurumları öğrenci ve bina bilgileri bilgi girişi e-Okul Modülünden,  Tüm resmi ve özel okul ve kurumların Eğitim Olanakları (Kütüphane Kullanım, Kütüphane Materyal, Bilişim İnternet Çevre Birimleri) bilgi girişleri ise MEİS Modülünden yapılacaktır.  Özel okul ve okul dışındaki özel kurumların Öğretmen ve Personel Bilgileri MEİS Modülünden,  İkili Mesleki Eğitim Merkezleri, bilgi gerişlerini MEİS Modülünden yapılacaktır.

3  Okula dönüşen dershaneler, geçmiş (eski kurum kodu ile) döneme ait kursiyer bilgilerini MEİS Modülüne, Eğitim öğretim yılına ait öğrenci, bina ve bina kullanımı bilgilerini (yeni kurum kodu ile) e-Okul sisteminden gireceklerdir.  Yaygın eğitim kapsamındaki özel özel eğitim okulların rehabilitasyon birimleriyle özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde kayıtlı olan bireylerin kursiyer bilgileri ve kursiyerlerin öğrenim durumları adresindeki Özürlü Birey Modülünden ki öğrenim bilgisi giriş ekranı kullanılarak girilecektir. Bina bilgileri, eğitim olanakları ve personel durumu bilgileri ise MEİS Modülünden girilecektir.

4  Özel Eğitim Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bağlı Eğitilebilir Zihinsel Engelliler (İş Okulu-Meslek Lisesi) nin Tüm bilgi girişleri “MEİS” Modülünden yapılacaktır.  Öğretmenevi, öğretmenevi ve akşam sanat okulu, eğitim merkezi ve sosyal tesisler Yatak Kapasitelerini MEİS Modülünde bina bilgileri içerisindeki Bina Kullanımı ekranına,  Okul ve kurumlar, kullandıkları bina kendilerine ait ise bina kullanım ekranını dolduracak, tahsis ekranına herhangi bir bilgi girişi yapmayacaktır. Tahsis ekranı sadece kendi binası olmayan başka okulun binasını kullanan okul ve kurumlar tarafından doldurulacaktır.  e-Okul Modülüne; taşımalı eğitime tabi öğrenci, birleştirilmiş sınıflarda okuyan öğrenci ve kaynaştırma eğitimine tabi öğrenci bilgilerinin özür grupları ile birlikte eksiksiz olarak tanımlamalarının yapılması gerekmektedir.

5 DİKKAT!!!! 6287 sayılı Kanun kapsamında dönüştürme işlemi yapılmış olan ayrı kurum koduna sahip ilkokul ve ortaokul aynı binada eğitim veriyor ise, e-Okul Modülü içerisinde bulunan bina kullanımı ve diğer bina bilgileri ekranlarına bilgi girişi yapılırken; Bilgi girişlerindeki mükerrerliğin önlenmesi için, aynı binada eğitim yapan okulların bina kullanımı ve diğer bina bilgileri ekranları, komisyonca binanın mülkiyeti verilen okul tarafından doldurulacaktır. (Binanın bütün belgilerini bu okul girecek) Aynı binada eğitim yapan diğer okul ise, sadece tahsis ekranına hangi okulun binasını ve kaç dersliğini kullandığı bilgisini girecektir

6 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI

7 e-Okul Giriş Ekranı

8

9 Tüm Resmi ve Özel Okulların ivedilikle güncellenmesi gereken ekranlar: e-okul Modülünde Okul öncesi Kurum İşlemleri,(Anaokulları) İlkokul-Ortaokul Kurum İşlemleri (İlkokul ve Ortaokullar) Ortaöğretim kurum işlemleri (Liseler) den OKUL BİLGİLERİ başlığı altındaki, Okul Bilgileri Güncelle Öğretim Şekli/Şube Tipini Güncelle : B Dikkat!!! : B ilgilerde eğer eksiklik, yanlışlık /değişiklik var ise bu ekranlar doldurulacak aksi durumda bu ekranlar tekrar doldurulmayacaktır. E- OKULDA GÜNCELLEME YAPILACAK EKRANLAR (Eğer eksik bilgi ve değişiklikler var ise)

10 e-OKUL MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ YAPILACAK EKRANLAR (Eğer eksik bilgi ve değişiklikler var ise) 1-Okul Bilgileri Güncelle 2-Öğretim Şekli / Şube Tipi Güncelle Okul Bilgileri ı

11 1-Okul Bilgileri Güncelle

12 2-Öğretim Şekli / Şube Tipi Güncelle

13 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI MEİS & MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI Bina Adres / Kontrol Tahsis Durumu Bina Durumu Lojman Durumu Bina Kullanımı

14 MEİS & MEİS SORGU MODÜLÜ GİRİŞ EKRANI

15 Kurum Seçim Ekranı - Kurum Arama Okul/Kurumlar Kurum Seçim Ekranına geldiğinde Kurum Kodunu girip listele dediğinde kendi kurumuna ulaşabilir. Okul/Kurumunun bilgilerine girip ilgili ekranlar doldurulur. Sadece ilçe seçilirse ilçenin tüm kurumları listelenir.(İlçe MEM’ ler için)

16 Meis & Meis Sorgu Modülü Kurum Genel Bilgileri Ekranı

17 Dönem Seçimi - Kurum Arama Dönem seçiminde 2015 seçilmelidir.

18 BİNA ADRES / KONTROL MEİS MODÜLÜNE VERİ GİRİŞİNİN YAPILABİLMESİ İÇİN MUTLAKA BİNA ADRES /KONTROL EKRANININ DOLDURULUP KAYDEDİLMESİ GEREKMEKTEDİR. BURADA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUS BİNA KENDİSİNİNMİ YOKSA TAHSİSLİMİ. BU SORYA VERİLEN CEVABA GÖRE EKRANLAR AÇILACAKTIR.

19 BİNA DURUM EKRANI BİNANIN YAPIMI VE GENEL BİLGİLERİ TAPU VE PROJEYE GÖRE GİRİLİP KAYDEDİLECEKTİR.

20 LOJMAN DURUMU EĞER KURUMUNUZA TAHSİSLİ LOJMAN VAR İSE BİLGİLER BU EKRANDA GİRİLECEK VE KAYDEDİLECEKTİR..

21 BİNA KULLANIM EKRANI PROJEYE GÖRE GİRİLECEKTİR.

22 6-Bina Kullanımı-Dikkat Tüm Resmi ve Özel Okul Müdürlüklerinin Dikkatine! Tüm resmi ve özel Anaokulları, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim okulları Meis : Anaokulları Okul Öncesi Kurum İşlemleri, İlkokul ve Ortaokullar-İlkokul-Ortaokul Kurum İşlemleri, Liseler-Ortaöğretim Kurum İşlemleri başlığından Okul Bilgileri alt başlığında yer alan Bina Kullanımı ekranındaki okulun toplam dersliğini gösteren kırmızı renkteki "Derslik Sayısı (Kullanılan, Kullanılmayan, Anasınıfı dahil) kısmında değişiklik yapmamaları, eğer bir önceki yıla göre derslik sayısında değişiklik var ise (ek derslik yapılmış, yeni ilave bina yapılmış/bir önceki yıl derslik sayısı eksik yada fazla girilmiş ise) mutlaka İl Milli Eğitim Müdürlüğü Strateji Geliştirme(İstatistik) Şubesine resmi yazı ile bildirilmesi gerekmektedir. Müdürlüğümüzün bu Şubesi tarafından uygun görülürse bu değişiklik yapılabilecektir. Müdürlüğümüzün bu şubesinin bilgisi dışında burada kesinlikle değişiklik yapılmaması gerekmekte olup, aksi durumda her türlü sorumluluk bu derslik sayısında değişikliği yapan okul/kurum yöneticisinin olacaktır.

23 Bina Kullanımı  Bina kullanım ekranları güncellenirken, derslik, anasınıfı olarak kullanılan derslik, spor salonu, kütüphane, Laboratuvar, vb. sayılarda hatalı veri girişi yapılmaması hususuna özen gösterilecektir. Dikkat !!! Derslik Sayısı, Kütüphane Sayısı (Sınıf Kitaplıkları Hariç), Konferans Salonu, Spor Salonu, Toplantı Salonu, Çok Amaçlı Salon vb. bilgiler okul/kurumun projesinde var ise girilecektir. Projede olmayan bu bilgiler kesinlikle girilmeyecektir. Bina Kullanım ŞekliSayı Arşiv Atölye Sayısı (Kullanılan ve Kullanılmayanlar Dâhil) Banyo Sayısı(Kabin) Biyoloji Laboratuvarı Sayısı Büroda kullanılan bilgisayar sayısı 7 Çalışma Odası Çok Amaçlı Salon Sayısı Daktilografi Oda Sayısı Danışma Depo Derslik Olmadığı halde derslik olarak kullanılan bölüm sayısı(Toplam Dersliğe dahil edilmeyecektir.) 2 Derslik Sayısı (Aktif kullanılan-Anasınıfı Hariç)20 Derslik Sayısı (Anasınıfı Olarak Kullanılan )1 Derslik Sayısı (Kullanılan, Kullanılmayan, Anasınıfı dahil)24 Derslik Sayısı (Kullanılmayan)3 Diğer Eğitim amaçlı kullanılan bilgisayar sayısı16 Eğitim Araçları Odası Fatih projesi kapsamında akıllı tahta sayısı Fatih projesi kapsamında çok fonksiyonlu yazıcı sayısı Fatih projesi kapsamında doküman kamera sayısı Fatih projesi kapsamında tablet bilgisayar sayısı Fen Bilgisi Laboratuvarı Sayısı Fizik Laboratuvarı Sayısı

24  Büroda kullanılan bilgisayar sayıları ve  Eğitim amaçlı Kullanılan Bilgisayar sayıları : Mutlaka KBS kayıtlarındaki sayılar ile aynı olacak. Bina Kullanım ŞekliSayı Arşiv Atölye Sayısı (Kullanılan ve Kullanılmayanlar Dâhil) Banyo Sayısı(Genel) Banyo Sayısı(Kabin) Bekleme Salonu Biyoloji Laboratuarı Sayısı Büroda kullanılan bilgisayar sayısı Çalışma Odası Çok Amaçlı Salon Sayısı Daktilografi Oda Sayısı Danışma Depo Derslik Olmadığı halde derslik olarak kullanılan bölüm sayısı(Toplam Dersliğe dahil edilmeyecektir.) Derslik Sayisi (Anasinifi Olarak Kullanilan ) Derslik Sayisi (Kullanilan, Kullanilmayan, Anasinifi dahil) Derslik Sayisi (Kullanilmayan) Diğer Eğitim amaçlı kullanılan bilgisayar sayısı Bina Kullanımı

25  Kütüphane sayısı 2 den fazla olamaz.  Bu ekranda Kütüphanem var diyen okul kurumlar: MEİS Modülünden, Eğitim Olanakları Başlığı altındaki; Kütüphane Kullanım ve Kütüphane Materyal Ekranlarını mutlaka doldurmaları gerekir.  Not: Eğer kurumun projesinde kütüphanesi yok fakat kitap ve materyali var ise: MEİS modülünden Kütüphane Kullanım ve Kütüphane Materyal Ekranlarını doldurabilirler. Fatih Projesi kapsamındaki bilgilerin eksiksiz bir şekilde girişleri yapılacaktır. Eğitim amaçlı kullanılan bilgisayar sayısı Eğitim Araçları Odası Fatih projesi kapsamında akıllı tahta sayısı Fatih projesi kapsamında çok fonksiyonlu yazıcı sayısı Fatih projesi kapsamında doküman kamera sayısı Fatih projesi kapsamında tablet bilgisayar sayısı Fen Bilgisi Laboratuarı Sayısı Fizik Laboratuarı Sayısı Gözlem Odası Grup Rehberliği Odası Hizmet Aracı Sayısı İdari İşler Odası İşlik Olarak Kullanılan Dersane Sayısı Kimya Laboratuarı Sayısı Konferans Salonu Sayısı Kütüphane Sayısı (Sınıf Kitaplıkları Hariç) Lavabo Sayısı Bina Kullanımı

26 Not: Yatak kapasitesini sadece Otelcilik ve Turizm Meslek Liselerine bağlı uygulama otelleri girecektir  Uygulama oteli bulunan Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri İse, Yatak Kapasitelerini e-Okul Modülündeki Bina Kullanımı ekranına girecektir. Öğretmen Evlerinde Otel Olarak Kullanılan Oda Sayısı Öğretmenler Odası Özel Eğitim Hizmetleri Bölüm Odası Rehberlik Servisi Oda Sayısı Resim Odası Sayısı Revir ve Doktor Oda Sayısı Spor Salonu Sayısı Test Odası Toplantı Salonu WC Sayısı Yabancı Dil Laboratuvarı Sayısı Yatak Kapasitesi Yatakhane Sayısı(Koğuş) Yatakhane Sayısı(Oda) Not: Yatak Kapasiteleri sadece Öğretmenevleri, Eğitim Merkezleri, Sosyal Tesisler, Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesine bağlı uygulama otelleri için girilecektir. Bina Kullanımı

27 MEİS Modülü ekranları yenilenip güncellendiğinden her kurum, kullanıcı adı ve şifresini girdiğinde karşısına gelen ekranlardan sadece kurum genel bilgileri altındaki ilgili ekranlara ve bağlı olduğu genel müdürlük altındaki ilgili ekranlara bilgi girişleri yapılacaktır. - Modül Menülerinden ilk olarak "Kurum Seçim ve Kurum Genel Bilgileri" menüsü seçilerek Kurum Bilgilerinizi Kontrol ediniz. (İl, İlçe MEM ve Bakanlık Kullanıcıları bu ekranda öncelikle Kurum Seçimi yapılmalıdır.) - Dönem Seçim Menüsünden "Aktif Dönem" veya İşlem Yapılacak Dönemin Seçilmesi Gerekmektedir. (Sayfa Başlığında Seçili Olduğu Görülmelidir.) Dönem seçiminde: …/…/2015 tarihi seçilmelidir. - Bağlı Olduğu Genel Müdürlüğün Veri Giriş Menülerine Gelerek Kendisi ile ilgili ekranlarda veri giriş işlemi yapılır. Aynı binayı kullanan ilkokul/ortaokullardan e-okuldaki verileri giren okul, Meis & Meis Sorgu Modülün dede bütün bilgileri girecek, e-okulda tahsis giren okul ise burada ekranları boş kaydedip kurum onayını verecek. MEİS & Meis Sorgu Modülüne Bilgi Girişi Yapılırken

28 Öğretim Yılında Anasınıfı Öğretmeni Bilgileri

29 2-Kütüphane/Materyal Ekranı Kütüphanesi olan okullar ve Kütüphanesi olmadığı halde kitap vb. olan okul e kurumlar bu kısmı boş geçmeyecekler.

30 3-Kütüphane/Kullanım Ekranı

31 4-Bilişim / İnternet Ve Çevre Birimleri (Tüm Resmi ve Özel Okul ve Okul Dışındaki Diğer Kurumlar dolduracaktır.)

32 Öğretmen Evleri Ve Aso MEİS Modülünde, Bina Kullanımı Ekranına  Yatak Kapasitesi  Öğretmenevi Olarak Kullanılan Oda Sayısı hücresini mutlaka dolduracaklardır. Öğretmen Evlerinde Otel Olarak Kullanılan Oda Sayısı Öğretmenler Odası Özel Eğitim Hizmetleri Bölüm Odası Rehberlik Servisi Oda Sayısı Resim Odası Sayısı Revir ve Doktor Oda Sayısı Spor Salonu Sayısı Test Odası Toplantı Salonu WC Sayısı Yabancı Dil Laboratuvarı Sayısı Yatak Kapasitesi Yatakhane Sayısı(Koğuş) Yatakhane Sayısı(Oda) Not: Yatak Kapasiteleri sadece Öğretmenevleri, Eğitim Merkezleri, Sosyal Tesisler, Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesine bağlı uygulama otelleri için girilecektir. Öğretmen Evleri Ve Aso

33 BİLGİSAYAR LABORATUARLARI/BT SINIFLARI (Meis Modülü) ÖZEL OKUL VE KURUMLAR DOLDURACAKTIR.

34 BİLİŞİM / BİLGİSAYAR (Meis Modülü) ÖZEL OKUL VE KURUMLAR DOLDURACAKTIR. Özel Okul ve Kurumdaki tüm bilgisayarlar Laboratuvarlardakilerde dahil olmak üzere kaydedilecek

35 Özel Öğretim Kurumları MEİS-MEİS Sorgu Modülünde: Öğretmen ve personel bilgileri ekranlarına bilgi girişi yapılabilmesi için öncelikle; Kurum Genel Bilgileri başlığı altındaki  Öğretmen Branşlarını ve  Personel Görevlerini mutlaka seçmeleri gerekir. Özel Okul/Kurumlar Öğretmen Sayılarını Girerken Dikkat Etmesi Gerekenler

36  Özel okul/kurumlar öğretmen bilgilerini girerken; kadrolu öğretmenlerin verileri girilecek, Öğretmen sayılarına idareciler dahil edilecektir.  Birden Fazla özel okul bir kolej altında ise: İdareciler birden fazla okula bakıyorsa, idareciler öğretmen sayılarına dahil edilirken, birinde girildiyse diğerinde girilmeyecek, 2 okulda da derse giren öğretmen var ise birinde gösterilip diğerinde gösterilmeyecek. (Kısaca mükerrer giriş olmaması için dikkat edilecek) Özel Okul/Kurumlar Öğretmen Sayılarını Girerken Dikkat Etmesi Gerekenler

37 Öğretim Yılında Kurumdaki Öğretmenlerin Branşları

38 Öğretim Yılında Kurumda Görevli Personelin Görevleri

39 Öğretim Yılında Görevlerine Göre Personel Sayıları

40 Öğretim Yılında Branşlara Göre Öğretmen Bilgileri

41 Girilmesi Gereken Ekranların Durumu (Resmi Okullar İçin) ‘’Durum Onay’’ başlığı altındaki Kurum Durum Raporuna bakarak hangi ekranların dolması gerektiğini/ eksik ekranlar olup olmadığını buradan öğrenilebilir. Burada bütün ekranlar girilmiş olarak gözüktüğünde(Yapıldı) Kurum Onayı verilebilir.’’

42 Girilmesi Gereken Ekranların Durumu (Özel Okullar İçin) Durum Onay başlığı altındaki Kurum Durum Raporuna bakarak hangi ekranların dolması gerektiğini/ eksik ekranlar olup olmadığını buradan öğrenilebilir. Burada bütün ekranlar girilmiş olarak gözüktüğünde(Yapıldı) Kurum Onayı verilebilir. Tüm okul ve okul dışındaki kurumlar bilgi girişlerini bitirdikten sonra mutlaka Kurum Onayını verecekler.

43 ONAY İŞLEMLERİ (KURUM ONAY) Onay için Kurumun en üst yetkilisinin bilgilerini girip onay veriyoruz.

44  MEİS VERİ GİRİŞLERİNDE TÜM SORUMLULUK OKUL/KURUM MÜDÜRLERİMİZDE OLUĞUNDAN DOLAYI GİRİLEN BİLGİLERİN YANLIŞ, EKSİK, FAZLA VEYA TUTARSIZ OLMASI DURUMUNDA OKUL/KURUM MÜDÜRLERİ HAKKINDA GEREKLİ İŞLEMLER YAPILACAKTIR. ÇÜNKÜ MEİS SORGU MODÜLÜ ARTIK VERİLERİNİ E-OKULDAN ALMASI NEDENİ İLE TÜM BİLGİLER DOĞRU KABUL EDİLMEKTE BUNUN İÇİNDE BAKANLIĞIMIZCA BURADAN ALINAN BİLGİLER OTOMATİK OLARAK E-YATIRIM MODÜLÜNE AKTARILMAKTADIR. BURADA YAPILACAK HATALI VE TUTARSIZ GİRİŞLER TÜM BAKANLIĞIMIZ YATIRIMLARINI ETKİLEYECEKTİR

45  E-OKUL VE MEİS BİLGİ GİRİŞLERİ ESNASINDA YAŞANACAK HER / 155 NOLU TELEFONDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.  YAPILAN HATALARIN ANINDA DÜZELTİLMESİ İÇİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİ E-POSTALARINI SÜREKLİ KONTROL ETMELERİ GEREKİR.

46 PANSİYONLU OKULLARLA İLGİLİ E-OKUL İŞLEMLERİ Pansiyon Bilgileri  e-Okul sisteminde pansiyonlu okul bilgileri Devlet Kurumları modülünden alınarak kullanılmaktadır.  Pansiyon açma, kapama, kapasite artırımı ve pansiyon türü değişikliği gibi işlemlerle ilgili yetkiler pansiyonun bağlı olduğu genel müdürlüklerde olduğundan bilgilerde farklılık olması halinde ilgili genel müdürlüklere müracaat edilmelidir. Devlet Kurumları Modülü Burada bulunan bilgiler sadece pansiyonun bağlı olduğu genel müdürlük tarafından devlet kurumları modülünden değiştirilebilir. Aynı bilgiler e-Okul içinde de görülebilir.

47  Pansiyona Öğrenci Ekleme Pansiyonda kalan öğrencilerle ilgili bilgiler, öğrencilerin pansiyonunda kaldığı okul müdürlüğü tarafından girilecektir. Pansiyona Öğrenci Ekleme işlemi e-Okul Kurum İşlemleri / Bilgi Giriş İşlemleri / Yatılı Öğrenci Bilgileri bölümünden yapılacaktır. Okulda pansiyon bulunmuyorsa öğrenci ekleme işlemi yapamaz. Öğrenci eklenirken öğrenci cinsiyetine uygun kapasite olup olmadığı da kontrol edilmektedir. Eğer sadece erkek öğrenci kapasitesi varsa bu pansiyona kız öğrenci eklenmesine izin verilmemektedir.

48 Pansiyonda kalan öğrenciyi eklemek için kendi okulunuz öğrencisi olması şart değildir. Okulunuz dışında başka okullardan gelen öğrenciler varsa onlar da eklenebilir. Eklenecek öğrencinin T.C. Kimlik Numarası yazıldıktan sonra yanda bulunan butona basılarak öğrenci bilgileri çağrılır ve kapalı alanlarda yazan bilgiler (sarı zeminli) kontrol edilir. Eklemek istediğiniz öğrenciyse Paralı Yatılı/Parasız Yatılı seçeneklerinden uygun olan işaretlenir ve Kurumumuz Pansiyonunda Kalmaktadır seçilerek Kaydet simgesine basılır. Başka okul öğrencileri Kırmızı renkli olarak görülmektedir. Öğrencinin geldiği okul türü (GL-Genel Lise) ve sınıfı/şubesi de gösterilmektedir. Pansiyonda kalan toplam öğrenci sayısı ilk satırın üstünde gösterilmektedir. Boş kapasite ve kapasite üstü belirlenirken burada görülen sayı ile pansiyon kapasiteleri karşılaştırılarak belirlenmektedir.

49 - = 6 BOŞ KAPASİTE Statüleri gereği pansiyonlu olarak açılan ve kendilerine ait pansiyonu bulunmayan okullar yatılı öğrenci kaydı girmeyecek bu okullarda öğrenim gören yatılı öğrenciler hangi okul pansiyonunda kalıyorsa o okul tarafından girilecektir. Pansiyonda paralı yatılı olarak kalan öğrenciler yeşil renkle gösterilmiştir. Pansiyonda Kalan Öğrencilerin Silinmesi Yanlışlıkla eklenen ya da pansiyondan ayrılan listeden çıkarılması gereken bir öğrenci varsa öncelikle öğrenci listede bulunarak sol tarafta bulunan simgesine tıklanarak seçilir. Seçilen öğrenciyle ilgili bilgiler Öğrenci Bilgileri bölümünde görülür. Seçili bilgiler iptal edilerek Kaydet simgesine tıklandığında öğrenci okulun pansiyon listesinden çıkar.

50 GEREKLİ HASSASİYETİ GÖSTERECEĞİNİZDEN KUŞKUMUZ BULUNMAMAKLA BERABER, KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDER, ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLERİZ.

51 Karaman İl MEM Strateji Geliştirme(İstatistik) Şubesi Abdurrahman KURT Müdür Yardımcısı Doğan ARSLAN Teknisyen İrtibat Telefonları İş Tel: Dahili 155 E-posta :


"2015-2016 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları