Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015."— Sunum transkripti:

1 BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu

2 Hyundai Türkiye Hayran · kişi hakkında konuşuyor 16 BQS Türkiye > Otomotiv > Üreticiler sektöründe yer alan Hyundai Türkiye Facebook sayfası hayran sayısı, tarihleri arasında kişiden, artarak kişiye ulaştı. Dönem boyunca sayfadan paylaşılan 28 ileti, beğeni, yorum ve paylaşım aldı. https://www.facebook.com/HyundaiTurkiye Bu analizde yer alan tüm istatistikler, Facebook tarafından paylaşılan kamuya açık verilerden derlenmiştir. Bu analizin tüm yayın hakları TTBOOM Dijital İnteraktif Medya A.Ş'ye aittir. Yazılı izin alınmadan kısmen ya da tamamen alıntı yapılamaz, hiçbir şekilde kopya edilemez, çoğaltılamaz ve yayınlanamaz. 2

3 Hayran Sayısı Tarihinde Toplam Hayran Sayısı Aralığında Toplam Hayran Sayısındaki Artış Aralığında Günlük Ortalama Artış 860 Toplam Hayran Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Toplam Hayran Sayısındaki Artış, dönem boyunca gerçekleşen hayran sayısı artışını belirtmektedir. Günlük Ortalama Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 3

4 Büyüme ve Hakkında Konuşanlar Aralığında En Yüksek Günlük Artış ( ) Tarihinde Hakkında Konuşanlar Sayısı Hakkında Konuşanlar değeri, Facebook tarafından hesaplanmaktadır. Son yedi gün içerisinde sayfayla etkileşime geçen ve haber kaynağında bir gönderi oluşturan kullanıcı sayısını belirtir. 4

5 Boom Quality Score tarihleri arasında sayfanın ortalama BQS değeri 15,9 oldu. Ortalama BQS Takipçi artış değeri 6,7/10, ortalama BQS İleti değeri 3,1/10, ortalama BQS Etkileşim değeri ise 6,0 /10 olarak gerçekleşti. Büyüme 6,7 /10 İleti 3,1 /10 Etkileşim 6,0 /10 Boom Quality Score (BQS), BoomSocial tarafından sayfanın hayran, ileti ve etkileşim istatistiklerine göre 30 puan üzerinden hesaplanan bir ölçüdür. 5

6 İletiler Aralığında Hesaptan Paylaşılan İleti Sayısı Aralığında En Çok Paylaşılan İleti Türü Fotoğraf (25 adet) İleti sayıları, incelenen sayfanın hangi gün toplam kaç ileti paylaştığını belirtmektedir. 6

7 Aktiviteler Aralığında İletilerin Toplam Beğeni Sayısı Aralığında İletilerin Toplam Yorum Sayısı Aralığında İletilerin Toplam Paylaşım Sayısı Aralığında En Çok Etkileşim Alan İleti Türü Fotoğraf En Çok Etkileşim Alan İleti Türü, sayfa tarafından paylaşılan iletiler arasında toplamda en çok beğeni, yorum ve paylaşım alan ileti türünü belirtmektedir. 7

8 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti BeğeniYorumPaylaşım Etkileşim Sayısı Hyundai Türkiye :42 Timeline Photos Bekleyiş sona erdi! Tasarımı, gücü ve teknolojisiyle SUV dünyasını değiştiren #Tucson, Türkiye'de! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :00 Timeline Photos Yeni #Tucson'un 4x4 çekiş sistemi ile aşamayacağınız engel yok! #GüceHükmet » » Hyundai Türkiye :05 Timeline Photos Yeni #Tucson, şehrin en şık caddeleri arasında dahi göz kamaştırıcı! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :00 Timeline Photos Yeni Tucson 8" #navigasyon ve #multimedya ekranıyla yolculukları keyfe çeviriyor! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :30 Timeline Photos Yeni #Tucson'un yüksek performanslı, üç boyutlu #LED farları, geceyi aydınlatmaya hazır! #GüceHükmet »» En çok etkileşim alan iletiler beğeni, yorum ve paylaşım sayıları toplamı en yüksek iletilerdir. 8

9 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti BeğeniYorumPaylaşım Etkileşim Sayısı Hyundai Türkiye :02 Timeline Photos Yeni #Tucson, her seyahatinize eşlik edecek en iyi yol arkadaşınız! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :00 Timeline Photos Yeni #Tucson, gecenin ateşine eşlik etmeye hazır! Siz hazır mısınız? #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :12 Timeline Photos Güvenliği ile de bir numara! Amerikan bağımsız otoyol güvenliği araştırma enstitüsü IIHS, Tucson’a gerçekleştirdiği çarpışma... »» Hyundai Türkiye :16 Timeline Photos Sportif, atletik ve #güçlü! Yeni #Tucson her açıdan cezbedici! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :00 Timeline Photos #Dinamik ve akıcı tasarım detayları ile Yeni #Tucson'a "tutulacaksınız!" #GüceHükmet »» En çok etkileşim alan iletiler beğeni, yorum ve paylaşım sayıları toplamı en yüksek iletilerdir. 9

10 Günlere ve Saatlere Göre İleti :001:002:003:004:005:006:007:008:009:0010:0011:0012:0013:0014:0015:0016:0017:0018:0019:0020:0021:0022:0023:00 Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi İleti Sayısı En Yüksek Saatler 10:00 14 İleti 16:00 4 İleti 15:00 3 İleti Günlere Göre İletilerSaatlere Göre İletiler İleti gün ve saatleri, sektördeki sayfanın dönem içerisinde paylaştığı iletilerin saatleri kullanılarak hesaplanmıştır. Gün ve saatler, en yüksek ileti sayısına göre 7 eşit dilime bölünmüş ve her dilim farklı renklerle işaretlenmiştir. Tüm saat bilgileri UTC+3 (Turkey Standard Time) saat dilimi ile hesaplanmıştır. 10

11 TICK TOCK BOOM DIGITAL PR & MARKETING © 2014 (90) BoomSocialhttp://www.boomsocial.com BoomSonarhttp://www.boomsonar.com Trendweekhttp://www.trendweek.com Twitterhttp://twitter.com/ttboom Facebookhttp://www.facebook.com/TickTockBoomFans Linkedinhttp://www.linkedin.com/company/ticktockboom


"BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları