Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015."— Sunum transkripti:

1 BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu

2 Hyundai Hyundai Türkiye'nin resmi Twitter hesabına hoş geldiniz. Türkiye hyundai.com.tr|http://hyundai.com.tr 49 TWEET 32 TAKİP EDİLEN TAKİPÇİ 21 BQS Bu analizde yer alan tüm istatistikler, Twitter tarafından paylaşılan kamuya açık verilerden derlenmiştir. Bu analizin tüm yayın hakları TTBOOM Dijital İnteraktif Medya A.Ş'ye aittir. Yazılı izin alınmadan kısmen ya da tamamen alıntı yapılamaz, hiçbir şekilde kopya edilemez, çoğaltılamaz ve yayınlanamaz. 2

3 Takipçi Sayısı Tarihinde Toplam Takipçi Sayısı Aralığında Toplam Takipçi Sayısındaki Artış Aralığında Günlük Ortalama Artış 202 Takipçi Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Toplam Takipçi Sayısındaki Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 3

4 Takipçi Değişimi ve Takip Edilenler Aralığında En Yüksek Günlük Artış ( ) Tarihinde Takip Edilen Hesap Sayısı 32 Takip Edilen Hesap Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Günlük ortalama Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 4

5 Boom Quality Score tarihleri arasında sayfanın ortalama BQS değeri 18,1 oldu. Ortalama BQS Takipçi artış değeri 7,2/10, ortalama BQS İleti değeri 7,8/10, ortalama BQS Etkileşim değeri ise 3,1/10 olarak gerçekleşti. Büyüme 7,2 /10 İleti 7,8 /10 Etkileşim 3,1 /10 Boom Quality Score (BQS), BoomSocial tarafından sayfanın hayran, ileti ve etkileşim istatistiklerine göre 30 puan üzerinden hesaplanan bir ölçüdür. 5

6 İletiler Rapor Aralığında Hesaptan Paylaşılan Tweet Sayısı 49 Rapor Aralığında En Çok Paylaşılan İleti Türü Fotoğraf (24 adet) Tweet sayıları, incelenen hesabın hangi gün toplam kaç Tweet paylaştığını belirtmektedir. 6

7 Aktiviteler Rapor Aralığında Tweet'lerin Toplam Retweet Sayısı 101 Rapor Aralığında Tweet'lerin Toplam Favorilenme Sayısı 249 Rapor Aralığında En Çok Etkileşim Alan İleti Türü Fotoğraf En Çok Etkileşim Alan İleti Türü, hesap tarafından paylaşılan iletiler arasında toplamda en çok favori ve retweet alan ileti türünü belirtmektedir. 7

8 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti FavoriRetweet Etkileşim Sayısı Hyundai Türkiye :00 Yeni Tucson 8" #navigasyon ve #multimedya ekranıyla yolculukları keyfe çeviriyor! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :16 Sportif, atletik ve #güçlü! Yeni #Tucson her açıdan cezbedici! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :38 IIHS, Tucson’a gerçekleştirdiği çarpışma testlerinde en yüksek puanı verdi. »» Hyundai Türkiye :03 Yeni #Tucson'un yüksek performanslı, üç boyutlu #LED farları, geceyi aydınlatmaya hazır! »» Hyundai Türkiye :00 Yeni Tucson 4x4 çekiş sistemi ve 177 beygir Turbo motoruyla her yolda, her koşulda yanınızda! »» En çok etkileşim alan iletiler, favori ve retweet değerleri toplamı en yüksek iletilerdir. 8

9 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti FavoriRetweet Etkileşim Sayısı Hyundai Türkiye :51 Tasarımı, gücü ve teknolojisiyle SUV dünyasını değiştiren #Tucson, Türkiye'de! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :12 Yeni #Tucson, her seyahatinize eşlik edecek en iyi yol arkadaşınız! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :29 Yeni #Tucson ile hep takip edilen olmaya hazır olun! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :55 #Prestij, hiç bu kadar #güçlü görünmemişti! #GüceHükmet »» Hyundai Türkiye :27 Her açıdan dikkat çekici, güçlü, atletik! Yeni #Tucson ile güce hükmedeceksiniz! #GüceHükmet »» 9615 En çok etkileşim alan iletiler, favori ve retweet değerleri toplamı en yüksek iletilerdir. 9

10 Günlere ve Saatlere Göre İleti :001:002:003:004:005:006:007:008:009:0010:0011:0012:0013:0014:0015:0016:0017:0018:0019:0020:0021:0022:0023:00 Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi İleti Sayısı En Yüksek Saatler 10:00 15 İleti 16:00 6 İleti 11:00 5 İleti Günlere Göre İletilerSaatlere Göre İletiler İleti gün ve saatleri, sektördeki tüm sayfaların dönem içerisinde paylaştığı içeriklerin saatleri kullanılarak hesaplanmıştır. Gün ve saatler, en yüksek ileti sayısına göre 7 eşit dilime bölünmüş ve her dilim farklı renklerle işaretlenmiştir. 10

11 TICK TOCK BOOM DIGITAL PR & MARKETING © 2014 (90) BoomSocialhttp://www.boomsocial.com BoomSonarhttp://www.boomsonar.com Trendweekhttp://www.trendweek.com Twitterhttp://twitter.com/ttboom Facebookhttp://www.facebook.com/TickTockBoomFans Linkedinhttp://www.linkedin.com/company/ticktockboom


"BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları