Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

25 TEMMUZ 2015 16. GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI 25 TEMMUZ 2015 16. GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "25 TEMMUZ 2015 16. GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI 25 TEMMUZ 2015 16. GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI."— Sunum transkripti:

1

2 25 TEMMUZ GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI 25 TEMMUZ GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI

3 ARAMIZA YENİ KATILANLAR

4 KAYSERİ

5 Bir araya gelmek, bir ba ş langıçtır. Bir arada bulunmak, bir geli ş medir. Beraber çalı ş abilmek ise ba ş arıdır.ba ş arıdır HENRY FORD

6 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ISO 'International Organization for Standardization' yani uluslararası standardizasyon örgütünün oluşturduğu bir kalite yönetim sistemi standardıdır. kalite yönetim sistemi

7

8 ! Fazla Seçenek : En ucuzundan en pahalısına kadar… ! Farkı görme zayıflığı: Bilgi bolluğu dikkat eksikliği yaratıyor… ! Yaratıcılık Yok… ! Kötü yönetim güvenilirlik azalmasına yol açtı : İnternet «kirli çamaşırlar» NEDEN RAHATIMIZI BOZALIM? MARKAMIZ VAR…

9 Toplam kalite yönetimi ya da kısaca TKY; müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilmek için kullanılan insan, iş, ürün ve/veya hizmet kalite gereksinimlerinin, sistematik bir yaklaşımla ve tüm çalışanların katkıları ile sağlanmasıdır. Bu yönetim şeklinde uygulanan her süreçte tüm çalışanların fikir ve hedefleri kullanılmakta ve tüm çalışanlar kaliteye dahil edilmektedir. Toplam Kalite Yönetimi; uzun dönemde müşterilerin tatmin olmasını başarmayı, kendi personeli ve toplum için yararlar elde etmeyi amaçlar ve kalite üzerine yoğunlaşır. Tüm personelin katılıma dayalı bir yönetim modelidir.[1][1] TKY (Total quality management), ilk olarak Henry Ford tarafından kullanılmış ve 1926 yılında yayımladığı My Life and Work (Hayatım ve İşim) adlı kitabında yeni bir yönetim biçimi olarak tanımlanmıştır. Ancak o sıralarda rağbet görmeyen bu yönetim biçimi, Japonlar tarafından benimsenmeye başlamıştır.Henry Ford TKY'nin tam anlamıyla 1950 yıllarında Japonlar tarafından uygulandığı söylenebilir. Japon yöneticiler kaliteyi bütün iş birimlerine yaymış ve her kademedeki iş göreni bu konuda eğiterek bilinçlenmeyi sağlamıştır. Bu yöntem ile kalitesizliğiyle ünlenen Japon ürünleri 5 yıl içerisinde tüm dünya pazarını ele geçirmiştir. KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?

10 Çalışanların Kalite Bilincinde Artış Sağlanması,Kalite Prestij Pazarlama Faaliyetlerinde Rakiplerden Farlılık Sağlanması, Müşteri Memnuniyetinde Ve Müşteri Sadakatinde Artış Sağlanması, Hata Oranlarında Azalma Sağlanması, Kurumsallaşma Yolunda Önemli Bir Adım Atılmış Olması. NEDEN KALİTE?

11 Kalite kimse bakmadı ğ ında da dogru olanı yapmaktır. Henry ford

12 KADRO KALİTE KADRO PLAN UYGULAMA FİZİKSEL ORTAM

13 KADRO «SYNEGOS» SİNERJİ : ORTAK GÜÇ + AKIL

14

15 SİZ BİR KURUCU YA DA MÜDÜRSÜNÜZ. VELİYLE İLGİLİ BİR PROBLEM YAŞIYORSUNUZ FAKAT SİZE MÜDÜR YA DA PSİKOLOG KONUYLA İLGİLİ YARDIMCI OLMUYOR. KENDİNİZİ NASIL HİSSEDERSİNİZ? ÖĞRETMENLER ÇOCUKLARLA İLGİLİ ÇOK GÜZEL KEYİFLİ VAKİT GEÇİRİYOR. BU EĞLENCELİ VAKTİN YANINDA KENDİ SORUMLULUKLARI VAR. BU SORUMLULUKLARDA ÖĞRETMENLERE DESTEK OLMAK ÇOK ÖNEMLİ..

16 ZAMANLAMA VE TAKİP ÇOK ÖNEMLİ… SÜREKLİ DEĞİŞEN SİSTEM ÖĞRETMENİN BİR DÜZEN OTURTMASINDA SORUN YARATIYOR. ÖRNEK OLARAK: YAPILAN ROTASYON PROGRAMI SÜREKLİ DEĞİŞTİĞİNDE YA DA ZAMANINDA TESLİM EDİLMEDİĞİNDE ÖĞRETMEN ZORLANABİLİYOR.

17 UYARI ŞU ANDA SİZLERE BU KALABALIK ORTAMDA OLUMLU DÜŞÜNCELERİMİZİ PAYLAŞTIĞIMIZDA KENDİNİZİ NASIL HİSSEDERSİNİZ? PEKİ OLUMSUZ DÜŞÜNCELERİMİZİ PAYLAŞSAK KENDİNİZ NASIL HİSSEDERSİNİZ? ÖĞRETMENLER DE HATA YAPABİLİRLER TIPKI SİZLER GİBİ… YAPILAN OLUMSUZ DAVRANIŞI DİĞER ARKADAŞLARININ YANINDA VE PERSONELİN YANINDA UYARMAK ÖĞRETMENİN KENDİNİ KÖTÜ HİSSETMESİNE YOL AÇAR. ONUN YERİNE KONUYU ODANIZDA GÖRÜŞTÜĞÜNÜZDE BU GÖRÜŞMEDEN DAHA VERİM ALACAKSINIZ.

18 ÖDÜLLENDİRME ASLINDA OLUMLU DÜŞÜNCELERİ DİLE GETİRİRKEN AYNI ZAMANDA KULLANMAK ÇOK ÖNEMLİ… HER ÖĞRETMENE DÖNEME BAŞLARKEN 100 PUAN VERİP HER AY YAPTIKLARI OLUMLU VE BAŞARILI ÇALIŞMALARDA + PUAN BAŞARISIZ VE OLUMSUZ DURUMLARDA PUAN DÜŞECEK. BU HER AY PSİKOLOG TARAFINDAN GÖZLEMLENEREK KURUCU VE MÜDÜRLE PAYLAŞILACAK. ÖĞRETMENLERE HER AY PSİKOLOG TARAFINDAN MOTİVASYON TOPLANTISI YAPILMALI… ÖRNEK: HER AYIN İLK PAZARTESİ GÜNÜ ÖĞLEN ARASI

19 İNTERNETTEN BİR ÜRÜN SİPARİŞİ VERİYORSUNUZ. BU ÜRÜNÜN SİZE GELEBİLMESİ İÇİN ÖNCELİKLE ARAŞTIRMA YAPIP KENDİNİZE UYGUN OLANINI BULMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ VE DAHA SONRASINDA BUNUN İÇİN BİR MİKTAR ÖDÜYORSUNUZ. BU İŞLEMLER BİTTİKTEN SONRA ÜRÜN SİZE GELİYOR. ÖĞRETMENDEN KONUYLA İLGİLİ BİR PROJE ÇALIŞMASI YAPMASINI İSTİYORSUNUZ. FAKAT ÖĞRETMENDE YETERLİ MALZEME YOK. YA DA OLAN MALZEME ÖĞRETMENİN YAPACAĞI İŞE YETERLİ DEĞİL. ÖĞRETMENDEN O PROJENİN GELMESİNİ BEKLEMEK DOĞRU MUDUR?

20 HER ŞUBEYE MERKEZDEN GÖREV DAĞILIMI GELİYOR. FAKAT GÖREV DAĞILIMINDA HER ŞUBE İÇİN FARKLILIK VAR. BİR ŞUBE BÜTÜN KARNELERİ BASTIRAN VE TAKİP EDEN ŞUBE İKEN DİĞER ŞUBE SADECE KARNEYLE İLGİLİ BİR ÖRNEK RESİM VERİYOR. BU DURUMDA KENDİNİZİ NASIL HİSSEDERSİNİZ? MERKEZ ŞUBE ARASINDA ESKİ – YENİ DİYE AYIRIM VE KAYIRIM YAPARSA BU SİZİ NASIL ETKİLER? ÖĞRETMENLER ARASINDA DA BU BÖYLEDİR? ÖĞRETMENE VERİLEN GÖREVLER EŞİT VE ADİL OLMALI..AYŞE İLE MELİS ‘İN YAPTIĞI İŞİ AYNI OLMALI.MELİS BU SENE YENİ BAŞLADIĞI İÇİN DİĞER ÖĞRETMENLER ARASINDA AYRILMAMALI.

21 GÜNDE ARALIKSIZ MAKSİMUM NE KADAR SÜRE ÇALIŞABİLİRSİNİZ. BU ÇALIŞMA ALANINIZ SESLİ BİR ORTAMDA.. İHTİYAÇ DUYDUĞUNUZ MOLAYI NERELERDE YAPMAK İSTERSİNİZ? ÖĞRETMENLER GÜN İÇİNDE KOŞUŞTURMA VE YOĞUNLUK İÇİNDE ÇALIŞIRKEN MOLAYA İHTİYAÇLARI OLUYOR. VE MOLA SONRASI ÖĞRETMENİN KENDİNİ DİNLENMİŞ HİSSEDEBİLMESİ İÇİN DİNLENMEYE UYGUN BİR ORTAMIN OLMASI GEREKİYOR.

22 EKİP - DAYANIŞMA ÖĞRETMENLERE OLAN GÜVEN VE SAYGI ÇOK ÖNEMLİDİR. BU YÜZDEN ÖĞRETMENLERİN HER KOŞULDA YANINDA OLMAK ONU ÇALIŞTIĞI KURUMA DAHA AİLEVİ DUYGU İÇİNE SOKACAKTIR. BU DA İŞİNDE VERİMİNİ ARTTIRMAKTADIR.

23 BAKIŞ AÇISI ÖĞRETMENLERİMİZ KEYİFLE ÇALIŞIP, YENİLİKLER YAPMAKTA.. YAPMIŞ OLDUKLARINI ONAYLAMADIĞINIZ ANDA HEMEN KARAR VERMEYİN BİR DE ONUN AÇISINDAN BAKIN. BELKİ YAPMIŞ OLDUKLARI ONU DİNLEDİKTEN SONRA KARARINIZI DEĞİŞTİREBİLİR.

24 FİZİKSEL ORTAM ! Akıl Oyunları İstasyonları Nepman Gelişim oyunları Setleri ? Anadili ve Fen Doğa Sınıfları ! Hijyen ve düzen ! Görsel Yaratıcılık ! Reggio Emilia sınıf malzemeleri

25 PLAN VE UYGULAMA ! Akıl haritaları ! Kontrol listeleri ! Takip

26 DÖNEMDE YAPILACAKLAR 1.DÖNEM2.DÖNEM Tanıtım (ortak takvime): Sergi (ortak takvime) Dönem sonu gösteri (ortak takvime): Kalorifer –klima bakım için servis çağır. Yarıyıl & yaz okulu için milli eğitime izin dilekçesi Hizmet içi eğitim tarihleri. Mutfak ve temizlik elemanları sağlık kontrol Yazın kim, ne zaman, ne süreyle izinli Personel sözleşmeleri MEB’e Personel değerlendirme formu Reggio Emilia sunumları tarih Veli toplantı tarihi ve öğretmenlere bildirimi

27

28

29 İLETİŞİM ! Veli ve Personelin önemli hissettirmek ! Hızlı ve çözümlü geri dönüşler ! Merkez ile aynı sayfada olmak !

30 DESTEK

31 ! Hizmet içi eğitimler ! Ağustos 2015 Cumartesi Teori-Pazar Workshop ! ORYANTASYON eğitimi ve İLKYARDIM 05 Eylül 2015 Cumartesi *Aylık Rehberlik Hizmet içi eğitimler programı 5-10 EKİM 2015 HAFTASONUPersonel Toplantısı (Motivasyon-Veli iletişimi-Ben dili- iş dili ) ! Türkçe aylık programlar ve Bültenler ! El kitapcıkları ! Sınıf Pano ve Sanatsal çalışmalarına örnekler ! Skype Eğitimleri Yılda 4 defa Toplu olarak ! Internet gücü+ Projeksiyon + Ortam organizasyonu ! Takip ve Denetim ! El kitapçıkları ! Hazırlık Zamanları ! Standartlar KADRO

32 ÖĞRETMEN DOSYASIREHBERLİK DOSYASI

33 ! Sosyal sorumluluk Projesi ve tanıtımlar ! Ajans çalışması REKLAM VE TANITIMLAR

34

35 Neşe Erberk Eğitim Kurumları – Jupiter Medya Reklam Ajansı Teklifi Ajans Hizmetleri; Sözleşme süresince belirlenen ücrete dahil olan işlerin listesi; · Jupiter Medya, marka çalışması ve danışmanlığı yapar, marka imajının güçlendirilmesi için çalışır. · Jupiter Medya, reklam veren adına medya kuruluşları ile reklam ve tanıtım, medya planlaması yapar, medya satın alması gerçekleştirir. · Satış arttırıcı tanıtım çalışmalarını organize eder, projeler üretir. · Medya ilişkileri, içerik yönetimi, etkinlik yönetimi ve iletişim stratejisi oluşturur. · Firma yararına sponsorluk faaliyetleri araştırılır. · Firmayı ön plana çıkaracak sloganlar üretilir. · Tüm basın ilanlarının tasarımları yapılır. · Dergi ilanı tasarımı yapılır. · Insert tasarımları yapılır. · Banner reklam tasarımı yapılır. · Billboard/otobüs durağı panosu/maç panosu, diğer outdoor tasarımları yapılır. · Fuar panosu, paneli ve ışıklı pano tasarımı yapılır.

36 Sosyal Medya İletişim Hizmetleri · Marka imajını sosyal medya da güçlendirmek amacıyla sosyal medya danışmanlığı-Firma’nın dijital tasarımları ve yaratıcı çalışmaları - Markaya özel sosyal medya stratejileri oluşturma · Online kriz yönetimi · İçerik Yönetimi Danışmanlığı · Dijital medya reklam satın alma · Google reklam yönetimi Sosyal Medya Yönetim ve Takip Hizmetleri · Sosyal Medya Hesaplarının Yönetimi: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin · İçeriklerin paylaşımı · Paylaşımlara aksiyon gösterme · Olumsuz yorumlara karşı acil kriz masası oluşturma · Sosyal medya aktiviteleriyle marka konuşurluğunu arttırmak · Sayfanın beğeni ve takipçi sayısını arttırma çalışmaları yapmak · Sayfa güncelliğini korumak adına özel içerikli banner ve grafik çalışmalarının hazırlanarak paylaşılması · Aylık olarak yapılacak çalışmaların raporlanarak tarafınıza sunulması Facebook Reklam Danışmanlığı · Marka ürün ve hizmetlerinin yapılacak olan optimizasyonlarla ihtiyaç odaklı maksimum kullanıcılara minimum maliyetle ulaştırmak · Reklam bütçesini en iyi şekilde kullanmak ve raporlamak · Geri dönüşümü arttırmaya yönelik creatif çalışmalar yapmak · A -) İlk hedefimiz öncelikli olarak hedef kitlemizi sosyal mecrada belirleyip bu kitleye yönelik bir reklam kampanyası yaparak aktif bir takipçi ve beğeni kazanmak olmalıdır. · B -) Hedef kitlemiz firmamızın politikaları ile paralel olarak oluşturulduktan sonra bu kitleyi aktif tutmak adına paylaşım ve etkileşimler gerçekleştirmeliyiz.

37 Ayrıca hedef kitlemiz ile yapılacak olan; 1 -) Sosyal Mecra Yarışmaları 2 -) Online İnteraktif Etkinlikler ile kitlemizin datasına ulaşmak ve bu datayı interaktif reklamcılıkla kullanmak. Sosyal mecralarda özellikle Facebook'ta; 1 -) Beğeni sayısını arttırmak 2 -) Aktif bir platform sayfamız 3 -) Facebook'tan 1 yıl ( 12 ay ) içerisinde yarışmalar düzenlemek. Başlıca hedef kitlemizi toplamak adına yapılacaklar; 1 -) Facebook Sponsorlu Reklamlar 2 -) Sosyal Mecralara yönelik firmamızın belirleyeceği ekstra kampanyalar Google Reklam Danışmanlığı; · En etkili anahtar kelimeleri minimum maliyet ve maksimum fayda elde edilecek şekilde optimizasyonunu sağlamak. · Gün boyu yayınlanan reklamların kontrolü sağlanarak, potansiyel müşterilere ulaşmayı sağlamak · Rakip analizleri yaparak bütçe kontrolü sağlamak. · Hazırlanmış reklamı, potansiyel müşterilerin görebilmesini sağlamak amacıyla, lokasyon bazlı çalışmalar hazırlamak. · Yapılacak reklam harcamalarının detaylı raporları hazırlanarak, eldeki veriler sayesinde doğru reklam politikası uygulayabilmek. yapılacak çalışmaların özeti yukarıda verilmiştir. Anlaşma sağlandığı taktirde daha detaylı planlar ve yapılması gerekenler raporumuz tarafınıza sunulacaktır. Fiyat Teklifimiz: 1 yıllık anlaşma için HER ŞUBE aylık 125 TL + KDV’dir.

38 DENETİM TÜRKÇE VE İNGİLİZCE ÖĞRETMENLER İÇİN SINIF GÖZLEM FORMLARI İLE DENETİMLER

39 ANKET VELİ MEMNUNİYET VE PERSONEL MEMNUNİYET ANKETLERİ 1 ÇOCUĞUNUZUN OKULU HAKKINDAKİ SORULARI NASIL DEĞERLENDİRİRSİNİZ? KESİNLİKLE KATILIYORUM KATILIYORUMKATILMIYORUM HİÇ KATILMIYORUM a Yılda iki defa düzenlenen veli toplantılarında çocuğum ile ilgili tatmin edici geri bildirim alırım. b Okul ile ilgili herhangi bir problemimde doğru, net ve zamanında cevaplar alırım. c Çocuğumun yetenekleri hakkında bilgilendirilirim. d Çocuğumun akademik gelişimi hakkında bilgilendirilirim. e Çocuğumun okul kurallarına uymadığı durumlarda bilgi sahibi olurum. f Okul rehberlik birimi çocuğumun psikolojik gelişimini takip eder. g Okul rehberlik birimi çocuğumun herhangi bir sorununda çözüm üreten yaklaşımlarda bulunur ve aile ile işbirliği yapar. h Okulu ziyaret ettiğimde samimi bir şekilde karşılanırım. i Çocuğumun okulda güvende olduğunu hissederim.

40 COFFEE BREAK 11:30-11:45

41 EĞİTİM VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI 11:45-12:30

42 OKULLARIMIZDA İNGİLİZCE PROGRAMLARI

43

44 29 AĞUSTOS 2015 CUMARTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİ HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ

45 HİZMET İÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMLERİ SKYPE EĞİTİMLERİ ORYANTASYON HAFTASI PROGRAMI EŞGÜDÜMLÜ TÜRKÇE-İNGİLİZCE PROGRAMI HAFTALIK, AYLIK, YILLIK ÖĞRETMEN PLANLARI HAFTALIK ÖĞRENME TAKVİMLERİ AY SONU VELİ MEKTUBU PANO GÖRSELLERİ PAYLAŞIMI WORKSHOP ETKİNLİKLERİ PORTFOLYO ETKİNLİKLERİ SENE SONU GÖSTERİ ŞARKILARI

46 PORTFOLYO SUNUMLARI-ÖĞRENCİ PERFORMANS DEĞERLENDİRME GÜNÜ MY PRESCHOOL PORTFOLIO 1 & 2 4 & 5 YAŞ

47

48 DERS KİTAPLARIMIZ 3 YAŞ (2012) PLAYTIME STARTER SB+WB: 21 AĞUSTOS :70 21 AĞUSTOS SONRASI: 90 4 YAŞ (2011) PLAYTIME A STUDENT BOOK+ACTIVITY BOOK & MINIGON 1, ONLINE PROGRAM: 21 AĞUSTOS:115 AĞUSTOS 20 SONRASI: YAŞ (2010) PLAYTIME B STUDENT BOOK+ACTIVITY BOOK & MINIGON 2, ONLINE PROGRAM: 21 AĞUSTOS:115 AĞUSTOS 20 SONRASI: 130

49 HER OKULUMUZA 43 KİTAPLIK İNGİLİZCE KÜTÜPHANE

50 HER OKULUMUZA İNGİLİZCE POSTER SETİ

51 KARNELERİMİZ Name/ Surname: Class: Teacher:

52

53 3&4&5 YAŞ KORO SENE SONU GÖSTERİSİ

54 WORKSHOP TEMA MAX DAKİKALIK ETKİNLİK VELİ KATILIMI

55 *HER OKULA İNGİLİZCE SINIFI *3-4-5 YAŞ GRUPLARINA HERGÜN 2 DERS İNGİLİZCE *İNGİLİZCE SINIFINA 1 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ *2.ÖĞRETMENE SINIF SORUMLULUĞU UYGULAMALAR

56

57  VELİ TOPLANTILARI ( EYLÜL AYI İÇİNDE) ? Neş’e hanım bize nasıl katılacak? ? Henüz başlamayan velilerimiz? ? Veli Sunumu nasıl olacak?  1.DÖNEM WORKSHOP (09 – 20 OCAK 2016 TARİHLERİ ARASINDA) ! İNGİLİZCE (Coffee Morning) + SINIF ÖĞRETMENLERİ (Reggio Emilia ) + MÜZİK (Orff) +SANAT (Seramik) +H.KOORDİNASYON (Yarışma) +DANS-BALE (Duruşlar ve pozisyonlar) ! Akış programı ve davetiyesi standart olarak verilmesi ? Merkezden katılım nasıl olacak? EĞİTİM VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI

58  1.DÖNEM VE 2. DÖNEM ÖĞRENCİ PERFORMANS DEĞERLENDİRME TOPLANTISI ( ARALIK YAPILMASI) ! SANAT + İNGİLİZCE + SINIF ÖĞRETMENLERİ PORTFOLYO SUNUMU YAPACAK. ? Portfolyo nasıl hazırlanacak? ! Branş Öğretmenleri sadece Yetenek Gurubu için rapor hazırlayacak. ! Branş Öğretmenleri Yetenek Gurupları için kriterleri portfolyo şeklinde sunacak ve açıklayacak. EĞİTİM VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI

59 Tema = 7 KITA 1 DÜNYA Play ve 3 yaş Sabah saatlerinde, 4-5 Yaş öğleden sonra gösteri yapmalıdır. Sayı dikkate alınmalıdır. Mutlaka Bekleme Sırasında Barkovizyon Gösterilmelidir. İstiklal Marşı ve saygı duruşu Barkovizyon ile okunmalıdır. Sahnede tüm çocukların yüzlerinin görünmesine çooook dikkat edilmelidir. İngilizce Şarkıların videoları uygulaması Denetim ve takiplerin daha detayla ve özenle yapılması 2016 YILSONU GÖSTERİSİ

60 BÜTÇE ÇALIŞMALARI 11:45-12:45

61 İSTANBUL EN KARLI ŞUBE HALKALI

62 İSTANBUL DIŞI EN KARLI ŞUBE TRABZON

63 EN VERİMLİ ŞUBELER BORNOVA %118 ÇORLU %94 ETİLER %74 ÇEKMEKÖY %68 FLORYA %68

64 MEB EĞİTİM DESTEK

65

66

67

68 EN BAŞARILI KARNE????

69 ÖĞLE YEMEĞİ AFİYET OLSUN 13:00-14:30

70 DUYURULAR 16:00-16:30

71 HİZMET İÇİ EĞİTİMLER  ÖĞRETMEN EĞİTİM Psikologlar toplantısı…………………………………….. İngilizce öğretmen eğitimleri29-30 Ağustos Cumartesi Sınıf Öğretmen eğitimleri Ağustos Cumartesi Hareket ve Koordinasyon ………………………………… Bale………………………………… Müzik ………………………………… Sanat…………………………………

72  JOYFULLHOUSE.COM ADRESİ İLE İLGİLİ DENETİMLER VE ÇÖZÜMLERİ  KİTAP ÜCRET AVANTAJLARI  AJANDALAR VE ÖĞRETMENLERE HEDİYE  BEZ ÇANTA SİPARİŞLERİ  BALE WORKSHOP « VELİ İZLEME» SAATİ  GÖSTERİLERDE DRAMA OLMAYACAK  İKİZLER TURİZM FİRMASI

73  SUAT BEY DRAMA EĞİTİM DEĞERLENDİRMESİ  PAKOLİNO  YOGA CD LERİ VE MAT  SINIF POSTERLERİ  SORULAR VE YORUMLAR  2.FRANCHISE TOPLANTISI «ŞUBAT»

74 SORULAR /CEVAPLAR 16:30-17:30

75 TEŞEKKÜRLER...


"25 TEMMUZ 2015 16. GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI 25 TEMMUZ 2015 16. GELENEKSEL FRANCHISING TOPLANTISI." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları