Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Müşteri : Akman Holding Marka: Ersu Kampanya Amacı: İmaj / Satış Yayın Tarihi: Eylül YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Müşteri : Akman Holding Marka: Ersu Kampanya Amacı: İmaj / Satış Yayın Tarihi: Eylül YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU."— Sunum transkripti:

1 Müşteri : Akman Holding Marka: Ersu Kampanya Amacı: İmaj / Satış Yayın Tarihi: Eylül YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU

2 1969’dan beri meyve suyu pazarında öncü marka olan Ersu’nun imaj yenilemesi ve marka bilinirliliğini arttırmaya yöneliktir. Hedef kitlemiz olan yaş orta ve alt gelirli kadın ve erkeklerdir. Çalışmalarımız bu doğrultuda ilerlemiştir. Yaratıcı reklam senaryosunu oluştururken; Olay örnekleme, pekiştirme, etkileşime geçmeye teşvik etme yöntemlerini seçilmiştir. Konseptin bir spot olarak işlenmesi ön görülmüştür. Mecra Tipi: TV/Reklam Spotu Süre: 1 5 ” Yayın Tarihi: Eylül.: Proje Tanımı

3 .: Konumlandırma ve ana fikir Ürünlerimizi, hedef kitlemizi ve yarattığımız katma değerleri nasıl bir ambiyansla, hangi mekanda, ne gibi detaylarla, sunmalıyız sorularıyla yola çıkıldı. Vermek istediğimiz temel mesajlar, serinlik, doğallık ve l ezzettir. Bu özellikleri en kısa ve etkili şekilde, insanların zihinlerine marka ismini kelime oyunlarıyla reklamın içinde, eğlenceli bir şekilde geçirmeye karar verilmiştir. Bu yönelimden çıkan olay örgüsü ve senaryo konseptti sonraki slayda yer almaktadır.

4 .: Çekim Senaryosu.: Mekan, Dekor, Figürasyon, Kamera Açıları Reklam filmimiz bir stüdyoda veya dış çekimde geçmektedir. Yakın ve tek planda çekilecektir. Arkada fazla detay olmadan, ilgiyi ana karaktere ve ürüne çekmek amaçlanır. Ana karakterimiz sıcaktan çok bunalmıştır ve yeni içecek tatları aramaktadır. Yeni içeceğini de bulmuştur ‘Ersu’ ve bu yeni içeceği anlatmaya başlar. Ürünün özelliklerini eğlenceli ve keyif alarak anlatmaktadır. Reklamın sonunda ise Ersu’dan bir yudum alır ve reklam sloganı olan ‘içERSUn, sevERSUn’ deyip reklamı sonlandırır.

5 .: Çekim Senaryosu.: Monolog Yaklaş biraz buraya. Ersu, bizim bildiğimiz Ersu yenilenmiş. Evet, yanlış duymadın. Ama doğallığı ve lezzeti aynı, sadece ambalajı yenilenmiş. Der ve elindeki meyve suyundan bir yudum alır. Gülümseyen ve mutlu bir şekilde ‘içERSUn, sevERSUn’ der ve reklam sonlanır.( karakterimiz Karadeniz’li olduğu için, şiveli konuşmaktadır)

6 .: Örnek Cast Görselleri

7 Örnek Mekan Görseli

8 .: Teşekkürler :. :: Bilgilendirme : MediaPort tarafından oluşturulan tüm yaratıcı senaryo ve konseptler Zaman Damgalama yöntemiyle fikir ve telif hakları yasalarına göre koruma altına alınmaktadır...


"Müşteri : Akman Holding Marka: Ersu Kampanya Amacı: İmaj / Satış Yayın Tarihi: Eylül YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları