Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

GEÇİCİ DAVRANIŞ HOMEOSTATİK DAVRANIŞ İÇGÜDÜ DAVRANIŞI HOMEOSTATİK DAVRANIŞ ÖĞRENME.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "GEÇİCİ DAVRANIŞ HOMEOSTATİK DAVRANIŞ İÇGÜDÜ DAVRANIŞI HOMEOSTATİK DAVRANIŞ ÖĞRENME."— Sunum transkripti:

1

2

3

4

5

6

7 GEÇİCİ DAVRANIŞ HOMEOSTATİK DAVRANIŞ İÇGÜDÜ DAVRANIŞI HOMEOSTATİK DAVRANIŞ ÖĞRENME

8

9

10 Aşağıdakilerden hangisi, öğrenme ürünü bir davranış olarak gösterilemez? A) Ali’nin 10 parmak daktilo kullanabilmesi B) Bir köpeğin sahibinin terliklerini getirebilmesi C) 3 aylık bir çocuğun emekleyebilmesi D) Semih’in 10’dan geriye doğru 2’şerli olarak sayabilmesi E) Hasan’ın kumandayı, düğmelerine bakmadan kullanabilmesi

11 Ateşli bir hastalık geçiren Ayşe’nin bu süreç dahilinde yapmış olduğu mızmızlık, öğrenme olarak değerlendirilemez. Öğrenmeyi etkileyen faktörler düşünüldüğünde, bu durumun öğrenme olarak kabul edilememesinin nedeni, aşağıdakilerden hangisidir? A) Öğrenmede birey aktiftir. B) Davranışta değişme olmalıdır. C) Değişme yaşantı ürünü olmalıdır. D) Davranıştaki değişim kalıcı izli olmalıdır. E) Davranıştaki değişme, sadece büyümenin bir sonucu olarak meydana gelmemelidir.

12

13

14

15


"GEÇİCİ DAVRANIŞ HOMEOSTATİK DAVRANIŞ İÇGÜDÜ DAVRANIŞI HOMEOSTATİK DAVRANIŞ ÖĞRENME." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları