Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

, TÜRK TELEKOM GROUP 1 TÜRK TELEKOM – TTNET CİHAZ SİSTEMLERİ DİVA (Diva Online İş Yönetim Sistemi) CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) 1 1 Türk Telekom 2.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: ", TÜRK TELEKOM GROUP 1 TÜRK TELEKOM – TTNET CİHAZ SİSTEMLERİ DİVA (Diva Online İş Yönetim Sistemi) CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) 1 1 Türk Telekom 2."— Sunum transkripti:

1 , TÜRK TELEKOM GROUP 1 TÜRK TELEKOM – TTNET CİHAZ SİSTEMLERİ DİVA (Diva Online İş Yönetim Sistemi) CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) 1 1 Türk Telekom 2 2 TTNET

2 , 2 DİVA (Diva Online İş Yönetim Sistemi)

3 , TÜRK TELEKOM GROUP 3 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

4 , TÜRK TELEKOM GROUP 4

5 , TÜRK TELEKOM GROUP 5 Arızalı cihaz seri değişimi için kullanılan ekranlardır.

6 , TÜRK TELEKOM GROUP 6 Stokların tüm hareketlerinin görüntülendiği ekrandır. Tms satış iade, devir, proje çıkışı gibi yetkiye bağlı işlemlerin yapıldığı ekranlardır.

7 , TÜRK TELEKOM GROUP 7 Satınalma irsaliyesi/Tedarikçi irsaliyesi ile stok alımları yapılır. Satınalma siparişi ile ön sipariş talebi oluşturulur. Satınalma iade irsaliyesi ile iade girişleri yapılır. Oluşturulan ön siparişlerin takibi yapılır.

8 , TÜRK TELEKOM GROUP 8 ‘Bayi Bazında Stok Durumu Raporu’ ile mevcut stoklar görüntülenir. ‘Bayi Bazında Satış Stok Raporu’ ile belirli bir tarih aralığına göre yapılan satışlar ve mevcut stoklar görüntülenir. ‘Yoldaki Ürünler Raporu’ ile henüz stoklara alınmamış satınalma irsaliyeleri görüntülenir. ‘Bayi Bazında Stok Hareketleri Esnek İzleme Raporu’ ile belirli bir zaman dilimindeki tüm stok hareketlerinin özet raporu alınabilir.

9 , TÜRK TELEKOM GROUP 9 1.Bayiliğinize kargo aracılığıyla teslim edilen ürünlerin öncelikle gerçekten size mi ait olduğunu irsaliye üzerindeki bayi ismini kontrol ederek tespit etmelisiniz. Eğer ürünler size ait değilse teslim almadan kargoya geri vermelisiniz. Aynı şekilde kargodan irsaliyesiz gelen ürünleri teslim almayınız. 2.Size ait olduğu tespit edilen ürün adetlerinin irsaliye üzerinde yazan adetle aynı olduğunu kontrol ediniz, herhangi bir fark olması durumunda Cihaz Satış Yönetimi Destek Ekibi Bölge Sorumlunuzla hemen irtibata geçiniz. 3.Cihazların size ait olduğu ve adetin doğruluğu tespit edildikten sonra vakit kaybetmeden TEDARİKÇİ İRSALİYELERİ’ nden stoklarınıza alınız. Ürün teslim alındığı halde TEDARİKÇİ İRSALİYELERİ’nde tanımlı değilse Bayi Destek veya Cihaz Satış Yönetimi Destek Ekibi Bölge Sorumlunuzla irtibata geçiniz Diva’da Uygulanması Gereken İşlem Sırası

10 , TÜRK TELEKOM GROUP 10 Diva’da Uygulanması Gereken İşlem Sırası 4.Seri numaraları ile ilgili olarak bir problem tespit edilmesi durumunda Cihaz Satış Yönetimi Destek Ekibi Bölge Sorumlunuzla irtibata geçiniz. 5.TMS’ den yapılan hatalı bir satış olması durumunda fatura kesim tarihinden önce tespit edilmesi durumunda kesinlikle herhangi bir iptal işlemi yapmayınız, durumu Cihaz Satış Yönetimi Destek Ekibi Bölge Sorumlunuza iletiniz ve iptal işlemi için kendisinden bilgi bekleyiniz. İptal işlemi tamamlandıktan sonra aynı cihazı tekrar satabilmeniz için Diva’da TMS SATIŞ İADESİ işlemini gerçekleştiriniz. 6.Daha önce stoklarınıza aldığınız cihazın satışı esnasında SERİ NUMARASI BAYİ LOJİSTİKTE BULUNMADI gibi bir hata ile karşılaşmanız durumunda öncelikle STOK HAREKETLERİ ESNEK İZLEME’den seri numarasının kontrolünü yapınız ve gerçekten SATINALMA olarak stoklarınızda görünüyor mu kontrol ediniz, eğer esnek izlemede seri numarası mevcut değil fakat cihaz fiziki olarak elinizde mevcut ise Cihaz Satış Yönetimi Destek Ekibi Bölge Sorumlunuzla irtibata geçiniz..

11 , TÜRK TELEKOM GROUP 11 7.KESİNLİKLE SİSTEM GİRİŞİ YAPILMADAN MÜŞTERİNİZE ÜRÜN TESLİMATI YAPMAYINIZ!... 8.Kampanyası biten ya da satış hızının düşük olması sebebiyle sizden iade talep edilen ürünlerin gönderimi yapılırken muhakkak Diva’dan SATINALMA İADE işlemi yapılmalıdır. İade edilen cihazların seri numarası ve adetleriyle Diva’dan iade edilen seri numaraları ve adet aynı olmalıdır, distribütörlere kesinlikle iade irsaliyesi olmadan ürün gönderimi yapılmamalıdır. Diva’da Uygulanması Gereken İşlem Sırası

12 , TÜRK TELEKOM GROUP 12 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

13 , TÜRK TELEKOM GROUP 13 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

14 , TÜRK TELEKOM GROUP 14 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

15 , TÜRK TELEKOM GROUP 15 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma) Serileri barkodları karşılaştır

16 , TÜRK TELEKOM GROUP 16 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

17 , TÜRK TELEKOM GROUP 17 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma) Hesapla Kaydet

18 , TÜRK TELEKOM GROUP 18 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

19 , TÜRK TELEKOM GROUP 19 DİVA ( Cihazları Stoklara Alma)

20 , 20 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)

21 , TÜRK TELEKOM GROUP 21 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) https://bayi.ttnet.com.tr Şifre problemleri vb durumlarda; sm.ttnet.com.tr

22 , TÜRK TELEKOM GROUP 22 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) Stoklarında yer alan cihaz bilgilerinin ve fiziken bayiye gelen cihazların onaylanma işleminin yapıldığı ekrandır. Bu ekranda ; Ara, Onay Bekleyenler ve Tarihçe butonları yer almaktadır.

23 , TÜRK TELEKOM GROUP 23 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) - ARA Hiçbir seçim yapılmadan Ara butonu tıklandığında giriş yapan kullanıcının BAYİ stoklarında yer alan tüm cihazlar görüntülenir.

24 , TÜRK TELEKOM GROUP 24 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)-Onay Bekleyenler ARA ONAYLA GERİ Cihaz seri numarası alanına barkod okuyucu ile okutma işlemi yapılan cihaz seri numarası otomatik olarak yazılır. Ara butonu ile cihazın durumu görüntülenebilir. Onayla butonu ile cihaz ilgili bayinin onay bekleyenler alanında olup olmadığı sistem tarafından kontrol edilerek otomatik olarak stoka alınır. Onayla butonu ile stoka alınan cihazların onay durumu “Onay Bekliyor” konumundan “Onaylandı” olarak değişir.

25 , TÜRK TELEKOM GROUP 25 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)-Talep Giriş / Listeleme Ekran üzerinde Talepleri Listele, Yeni Talep ve Talep Güncelle butonları ile Ürün Aile Adı, Ürün Tipi, Durum ve Talep Tarihi seçim alanları yer almaktadır. Seçim alanları kullanılarak istenilen talepler hakkında bilgilere ulaşılabilir. Talepleri Listele Yeni Talep Talep Güncelleme

26 , TÜRK TELEKOM GROUP 26 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)-Yeni Talep Talep Giriş/Listeleme ekranında yer alan Yeni Talep butonu tıklanır. Açılan Talep Giriş Ekranı üzerinde Ekle, Sil, Gönder ve Temizle butonları ile birlikte Ürün Aile Adı, Ürün Tipi ve Talep Edilen Adet alanları yer almaktadır. Talep Giriş Ekranı üzerinde Ürün Aile Adı ve Ürün Tipi seçildikten sonra Talep Edilen Adet alanına talep edilen miktar girilir. Ekle butonu tıklanarak talep listesi oluşturulur. Modem VDSL Modem 20 Ekle

27 , TÜRK TELEKOM GROUP 27 CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)-Gönder Gönder Talep listesi oluşturulan kayıtlardan sevk emri verilmesi istenenler Seçim alanından seçilerek Gönder butonu tıklanır. Seçilen kayıtlar otomatik olarak listeden çıkacaktır.

28 , 28 TEŞEKKÜRLER


", TÜRK TELEKOM GROUP 1 TÜRK TELEKOM – TTNET CİHAZ SİSTEMLERİ DİVA (Diva Online İş Yönetim Sistemi) CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi) 1 1 Türk Telekom 2." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları