Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015 1.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015 1."— Sunum transkripti:

1 İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği

2  TURQUALITY; Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programıdır.  TURQUALITY; Ülkemizin rekabet avantajlarını elinde bulundurduğu ve markalaşma potansiyeli olan ürün gruplarına sahip firmaların, üretimlerinden pazarlamalarına, satışlarından satış sonrası hizmetlerine kadar bütün süreçleri kapsayacak şekilde yönetsel bilgi birikimi, kurumsallaşma ve gelişimleri sağlamak suretiyle uluslararası pazarlarda kendi markalarıyla global bir oyuncu olabilme amacıyla oluşturulmuş destek programıdır. 2

3  Global Türk markaları yaratabilmek için firmaların ve markaların gelişimine yönelik strateji, operasyon, organizasyon ve teknoloji danışmanlığı çalışmaları ile destek olmak.  Yurt dışında olumlu Türk malı imajının oluşturulması ve tutundurulması için iletişim ve tanıtım faaliyetlerinde bulunmak.  Türk firmalarının marka bilincini arttırmak.  Süreçlerin iyileştirilmesi (maliyetleri düşürmek, hızlı cevap verilmesini sağlamak, rakiplere göre farklılaşmak) yoluyla fayda sağlamak. 3

4  Vizyonu ; Sadece parasal bir destek olmaktan öte, global marka olma potansiyeline sahip Türk markalarını her aşamada geliştirmek ve desteklemek.  Misyonu; **Küresel Türk markalarından yurt içinde lokomotif oluşturmak **Marka gücü ve kurumsal altyapıyı güçlendirmek **Yurt içinde marka bilinci ve farkındalığı arttırmak 4

5  Harcamaları İhracatçı Birlikleri için %80 oranında ve proje başına yıllık en fazla USD miktarında desteklenir. Destekler sadece proje kapsamında yer alan etkinlikleri içermekte olup, ulaşım ve konaklama desteğini kapsamamaktadır.  2006/4 Sayılı Tebliğin Oluşturulacak proje çerçevesinde proje süresi 4 yıl olarak belirlenebilir. 5

6  Türk Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü’nün Global ölçekte konumunun pekiştirilmesi, İhracat pazarlarımızda Türk Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü’nün sahip olduğu marka imajının geliştirilmesi ve bu meyanda, 2023 Yılı Sektörel İhracat Hedefi çerçevesinde Sektörün ihtiyaçları ve hedefleri kapsamında belirlenecek ülke yada aynı ülke grubunda değerlendirilebilecek ülkelere yönelik uygulanabilecek imaj çalışmasıdır.  Oluşturulacak projenin; “Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması, Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi ve Turquality’nin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ (2006/4)” ile destek kapsamında yer alması hedeflenmektedir. 6

7 7

8 Proje kapsamında hedef ülke ya da ülkeler olarak belirlenen pazarlarda gerçekleştirilen Milli Katılım fuarlarına tanıtım stantları ile iştirak edilmesi. 8

9 Milli Katılım organizasyonlarından ayrı olarak hedef ülke ya da ülkelerde düzenlenen fuarlara tanıtım stantları ile iştirak edilmesi. 9

10 Proje kapsamında yer alan hedef ülke ya da ülkelerdeki sektörel dergilerin belirlenerek tanıtım faaliyeti yürütülmesi. 10

11 Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörü için kurumsal logo oluşturulması ve tüm gerçekleştirilecek etkinliklerde söz konusu logonun kullanılması 11

12 Proje kapsamında hedef ülke ya da ülkelere yönelik olarak sektör firmalarının ve sektörün tanıtım amaçlı olarak iştirak edilecek etkinliklerde dağıtılmak üzere katalog/CD çalışması. Bu kapsamda, su ürünleri sektörü için hazırlanması planlanan Balıkçılık Sektörü ve Kültürü ile ilgili kitap Turquality Projesi kapsamına alınabilecektir. 12

13 Proje kapsamında hedef ülke yada ülkelere yönelik olarak tanıtım sitelerine verilecek ilanlar, hedef ülke yada ülkeler genelinde sektörün tanıtım yapabileceği siteler, web- banner hazırlanması faaliyetleri. 13

14 Proje kapsamında hedef ülke yada ülkelerde gerçekleştirilecek etkinliklerde dağıtılmak üzere promosyon malzemeleri ve sektörel tanıtım kitlerinin hazırlanması. 14

15 Sektöre İlişkin konferanslara katılım sağlanması, söyleşi organizasyonları düzenlenmesi, alış veriş mağazalarında nihai tüketicilere yönelik etkinlikler düzenlenmesi. 15

16 Sektörün tanıtımı ve hedef ülke yada ülkelerdeki alıcılara ulaşılabilmesi için o ülkenin dilinde tanıtım ve reklam filmi hazırlatılması. Bu kapsamda, Su Ürünleri sektörü için hazırlanması planlanan filmi Turquality Projesi kapsamına alınabilecektir. 16

17 Sektörün tanıtımı ve imajının geliştirilmesi için proje kapsamında hedef ülke yada ülkelerde o ülkenin dilinde web sayfası hazırlatılması. 17

18 Proje kapsamında hedef ülke ya da ülkelerde düzenlenen sektörel basın, yayın, televizyon programlarına katılım ve bunların organizasyonlarına yönelik sektör adına sponsorluk desteği verilmesi. 18

19 19


"İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015 1." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları