Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Fiyatlandırma ve Ödemeler

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Fiyatlandırma ve Ödemeler"— Sunum transkripti:

1 Fiyatlandırma ve Ödemeler

2 Fiyatlandırma Modeli Pazarlama karışımından başlayın
Fiyatlandırma hedefleri belirleyin Ürün-fiyat ilişkisini değerlendirin Pazar araştırmasının sonuçlarını kontrol edin Maliyet ve diğer fiyat kısıtlarını hesaplayın Kar potansiyelini analiz edin Başlangıç fiyat yapısını oluşturun Gerekli oldukça fiyatları değiştirin

3 Fiyatlandırma stratejileri
Genel fiyatlandırma stratejileri Etiket fiyatlandırma Rekabetçi fiyatlandırma Algılanan değer Psikolojik fiyatlandırma Başlangıç fiyatlandırma stratejileri Nüfuz etme – düşük fiyat Yüzeyde kalma – yüksek fiyat

4 Fiyatın anlamı Pazarlama:
Soru: müşterinin ihtiyacını karşılamak için ödeyebileceği fiyat nedir? Cevap: pazar araştırmasıyla fiyatı belirle, varolan fiyatları izle Muhasebe: Soru: pazara sunabilmek için karşılayabileceğim fiyat nedir? Cevap: maliyet kontrolü

5 Fiyat Belirleme Talebi değerlendirin: müşterileriniz fiyat değişikliğine karşı ne kadar hassas? Rekabeti analiz edin: varolan fiyatlar nedir? Fiyat düşürmeye rakipleriniz karşılık verecekler mi? Fiyatlandırma hedefleri belirleyin: uzun vadeli kar, hızlı yatırım geri kazanımı.. Gizli maliyetleri unutmayın!


"Fiyatlandırma ve Ödemeler" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları