Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Fiyatlandırma ve Ödemeler. 2 4-4 Fiyatlandırma Modeli Pazarlama karışımından başlayın Fiyatlandırma hedefleri belirleyin Ürün-fiyat ilişkisini değerlendirin.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Fiyatlandırma ve Ödemeler. 2 4-4 Fiyatlandırma Modeli Pazarlama karışımından başlayın Fiyatlandırma hedefleri belirleyin Ürün-fiyat ilişkisini değerlendirin."— Sunum transkripti:

1 Fiyatlandırma ve Ödemeler

2 2 4-4 Fiyatlandırma Modeli Pazarlama karışımından başlayın Fiyatlandırma hedefleri belirleyin Ürün-fiyat ilişkisini değerlendirin Pazar araştırmasının sonuçlarını kontrol edin Maliyet ve diğer fiyat kısıtlarını hesaplayın Kar potansiyelini analiz edin Başlangıç fiyat yapısını oluşturun Gerekli oldukça fiyatları değiştirin

3 Fiyatlandırma ve Ödemeler Fiyatlandırma stratejileri Genel fiyatlandırma stratejileri –Etiket fiyatlandırma –Rekabetçi fiyatlandırma –Algılanan değer –Psikolojik fiyatlandırma Başlangıç fiyatlandırma stratejileri –Nüfuz etme – düşük fiyat –Yüzeyde kalma – yüksek fiyat

4 Fiyatlandırma ve Ödemeler Fiyatın anlamı Pazarlama: Soru: müşterinin ihtiyacını karşılamak için ödeyebileceği fiyat nedir? Cevap: pazar araştırmasıyla fiyatı belirle, varolan fiyatları izle Muhasebe: Soru: pazara sunabilmek için karşılayabileceğim fiyat nedir? Cevap: maliyet kontrolü

5 Fiyatlandırma ve Ödemeler Fiyat Belirleme Talebi değerlendirin: müşterileriniz fiyat değişikliğine karşı ne kadar hassas? Rekabeti analiz edin: varolan fiyatlar nedir? Fiyat düşürmeye rakipleriniz karşılık verecekler mi? Fiyatlandırma hedefleri belirleyin: uzun vadeli kar, hızlı yatırım geri kazanımı.. Gizli maliyetleri unutmayın!


"Fiyatlandırma ve Ödemeler. 2 4-4 Fiyatlandırma Modeli Pazarlama karışımından başlayın Fiyatlandırma hedefleri belirleyin Ürün-fiyat ilişkisini değerlendirin." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları