Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü"— Sunum transkripti:

1 Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
T.C. ÜNYE KAYMAKAMLIĞI Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BENCHMARKİNG ÇALIŞMALARI GRUP LİSTELERİ

2 T.C. ÜNYE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BENCHMARKİNG ÇALIŞMALARI ANA GRUP LİSTESİ Sıra Adı Soyadı Unvanı 1 Mustafa DEMİR Ünye Kaymakamı 2 Musa ERDEM Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürü 3 Şinasi ÇOŞKAN Ünye İlçe MEM Şube Müdürü 4 Ayşe AKYOL ANA Kız Teknik ve Meslek Lisesi Müdürü 5 Osman MEHEL Anadolu Lisesi Müdürü 6 İbrahim TATLIGÜL Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürü 7 Seçkin ÖNBAŞ Meçhul Asker Ortaokulu Müdürü 8 Veysel SADAN Kaledere İlkokulu Müdürü 9 Kamuran YILMAZ Ünye Anaokulu Müdürü 10 Fazlı YÜKSEL Anafarta İlkokulu ve Ortaokulu Müdürü 11 Fezayil KALAFAT Fatih Meydan İlkokulu ve Ortaokulu Müdürü 12 Cevdet DUMAN İnkur İlkokulu ve Ortaokulu Müdürü 13 Nedim DEMİRCAN Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürü

3 BENCHMARKING ALT ÇALIŞMA GRUPLARI
T.C. FATSA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BENCHMARKING ALT ÇALIŞMA GRUPLARI 1. Alt Çalışma Grubu 2. Alt Çalışma Grubu 1 Ünye Rehberlik ve Araştırma Merkezi ( Ana Grup Temsilcisi) Ünye Anaokulu (Ana Grup Temsilcisi) 2 F.Cerrahoğlu Eğt.Uyg.Ok.İş Mer.Müdürlüğü Bayramca Anaokulu 3 Mürüvvet Vidinli Halk Eğitim Merkezi Gölevi Anaokulu 4 Ünye Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu

4 3. Alt Çalışma Grubu 4. Alt Çalışma Grubu 5. Alt Çalışma Grubu
1 İnkur İlkokulu-Ortaokulu (Ana Grup Temsilcisi) Fatih Meydan İlkokulu/Ortaokulu 2 Yeşilkent S.M.Güler İlkokulu/Ortaokulu Müd. Yenikent İlkokulu/Ortaokulu 3 Tekkiraz İlkokulu /Ortaokulu Pelitliyatak İlkokulu/Ortaokulu 4 Erenyurt İlkokulu /Ortaokulu Ş.İsmail Ustaoğlu İlkokulu/Ortaokulu 5. Alt Çalışma Grubu 6. Alt Çalışma Grubu 1 Kaledere İlkokulu (Ana Grup Temsilcisi) Meçhul Asker Ortaokulu 2 Atatürk İlkokulu Müdürlüğü Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu Müdürlüğü 3 Cumhuriyet İlkokulu Müdürlüğü Puset Polvan Ortaokulu Müdürlüğü 4 İnönü İlkokulu Müdürlüğü İmam Hatip Ortaokulu Müdürlüğü 5 Şehit Cemal Mutlu İlkokulu Müdürlüğü Yüceler Yatılı Bölge Ortaokulu Müdürlüğü 6 Yunus Emre İlkokulu Müdürlüğü Özel Akdora Ortaokulu Müdürlüğü 7 Prof Dr.Necmettin Polvan İlkokulu Müd. 8 Özel Akdora İlkokulu

5 7. Alt Çalışma Grubu 1 Anafarta İlokulu/Ortaokulu (Ana Grup Temsilcisi
2 TOKİ Ömer Çam İlkokulu-Ortaokulu Müd. 3 Fevzi Çakmak İlkokulu/Ortaokulu Müd. 4 Yaşar Gazioğlu İlkokulu-Ortaokulu Müd. 5 Fehmi Cerrahoğlu İlkokulu-Ortaokulu Müd. 6 Fatih ilkokulu ve Ortaokulu Müd. 7 Nuriye İlkokulu ve Ortaokulu Müd. 8 Şehit Hüseyin Başaran İlkokulu ve Ortaokulu Müd.

6 8. Alt Çalışma Grubu 9. Alt Çalışma Grubu
1 ANA Kız Teknik ve Meslek Lisesi (Ana Grup Temsilcisi) Ünye Anadolu Lisesi Müdürlüğü 2 Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürlüğü MRG Anadolu Öğretmen Lisesi Müd. 3 MNV Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müd. Atatürk Anadolu Lissesi Müd. 4 Ad.Menderes Ticaret Meslek Lisesi Mustafa Rakım Anadolu Lisesi Müd. 5 Tekkiraz Ticaret Meslek Lisesi Müd. Özel Akdora Anodolu Lisesi Müd. 6 Anadolu Sağlık Meslek Lis.Müd 7 Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi Müd.

7 KURUM İLETİŞİM BİLGİLERİ
OKULLARIN MEVCUT DURUM ANALİZLERİ KURUM KİMLİK BİLGİSİ Kurum Adı (Kurumun ilçe ile beraber tam adı yazılacak) Kurum Türü Kurum Kodu Kurum Statüsü  Kamu  Özel Kurumda Çalışan Personel Sayısı Eğitim Öğretim Sınıfı Yönetici Öğretmen Genel İdare Hizmetleri Sınıfı Teknik Hizmetler Sınıfı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Yardımcı Hizmetler Sınıfı Toplam Personel Sayısı Öğrenci Sayısı Öğretim Şekli  Normal  İkili Okulun Hizmete Giriş Tarihi KURUM İLETİŞİM BİLGİLERİ Kurum Telefonu / Fax Tel. : Fax : Kurum Web Adresi Mail Adresi Kurum Adresi Posta Kodu İlçe İl Kurum Müdürü (Adı ve Soyadı) GSM Tel: Kurum Müdür Yardımcıları Müdür Baş Yard : GSM Tel Müdür Yard : Müdür Yard :

8 ……… Yılı Kurumdaki Mevcut Yönetici Sayısı:
1. Tarihsel Gelişim (Okul/Kurumun hangi tarihte hangi amaçlara hizmet etmek için kurulduğu, bugüne kadar geçirdiği aşamalar, önemli yapısal dönüşümler kısaca değerlendirilir. ) 2. İNSAN KAYNAKLARI Okul İdarecilerine Ait Bilgiler ……… Yılı Kurumdaki Mevcut Yönetici Sayısı: Görevi Erkek Kadın Toplam 1 Müdür 2 Müdür Baş Yard 3 Müdür Yard.

9 Eğitim Düzeyi ……… Yılı İtibari İle Kişi Sayısı % Önlisans Lisans
Kurum Yöneticilerinin Eğitim Durumu: Eğitim Düzeyi ……… Yılı İtibari İle Kişi Sayısı % Önlisans Lisans Yüksek Lisans Kurum Yöneticilerinin Yaş İtibari İle Dağılımı: Yaş Düzeyleri ……… Yılı İtibari İle Kişi Sayısı % 20-30 30-40 40-50 50+...

10 İdari Personelin Hizmet Süresine İlişkin Bilgiler:
Hizmet Süreleri ……….. Yılı İtibari İle Kişi Sayısı % 1-3 Yıl 4-6 Yıl 7-10 Yıl 11-15 Yıl 16-20 Yıl üzeri

11 Kurumda Gerçekleşen Yönetici Sirkülasyonunun Oranı:
Yıl İçerisinde Kurumdan Ayrılan Yönetici Sayısı Yıl İçerisinde Kurumda Göreve Başlayan Yönetici Sayısı 2011 2012 2013 TOPLAM İdari Personelin Katıldığı Hizmet içi Eğitim Programları Adı ve Soyadı Görevi Katıldığı Çalışmanın Adı Katıldığı Yıl Belge No Öğretmenlerin Katıldığı Hizmet İçi Eğitim Programları Adı ve Soyadı Branşı Katıldığı Çalışmanın Adı Katıldığı Yıl Belge No

12 Öğretmenlere İlişkin Bilgiler
……….. Yılı Kurumdaki Mevcut Öğretmen Sayısı: Branşı Erkek Kadın Toplam 1 2 TOPLAM Öğretmenlerin Hizmet Süreleri: Yaş Düzeyleri ……….. Yılı Kişi Sayısı % 20-30 30-40 40-50 50+... Kurumda Gerçekleşen Öğretmen Sirkülâsyonunun Oranı: Yıl İçerisinde Kurumdan Ayrılan Öğretmen Sayısı Yıl İçerisinde Kurumda Göreve Başlayan Öğretmen Sayısı 2011 2012 2013 TOPLAM

13 Destek Personele (Hizmetli- Memur) İlişkin Bilgiler:
………. Yılı Kurumdaki Mevcut Hizmetli/ Memur Sayısı: Sıra Görev Sınıfı Erkek Kadın Eğitim Durumu Hizmet Yılı Toplam 1 Genel İdare Hizmetleri Sınıf 2 Teknik Hizmetler Sınıfı 3 Sağlık Hizmetleri Sınıfı 4 Yardımcı Hizmetler Sınıfı 5 Diğer Statüler (Sigortalı İşçi, Sürekli İşçi, TYÇP...) 6 Okul/Kurum Rehberlik Hizmetleri Mevcut Kapasite Mevcut Kapasite Kullanımı ve Performans Psikolojik Danışman Norm Sayısı Görev Yapan Psikolojik Danışman Sayısı İhtiyaç Duyulan Psikolojik Danışman Sayısı Görüşme Odası Sayısı Danışmanlık Hizmeti Alan Rehberlik Hizmetleri İle İlgili Düzenlenen Eğitim/Paylaşım Toplantısı Vb. Faaliyet Sayısı Öğrenci Sayısı Öğretmen Sayısı Veli Sayısı Öğretmenlere Yönelik Öğrencilere Yönelik Velilere Yönelik

14 ………………. OKULU İNSAN KAYNAKLARI DAĞILIMI VE BİLGİSİ
İnsan Kaynakları Bilgi Tablosu*(örnek) ………………. OKULU İNSAN KAYNAKLARI DAĞILIMI VE BİLGİSİ ÖĞRETMEN İHTİYAÇ DURUMU VE DAĞILIMI ÖĞRETMEN MESLEKİ GELİŞİM DÜZEYİ Sıra no Adı soyadı Görev Branş Kıdem Okuldaki kıdemi Normu var mı? KADRO DURUMU EĞİTİM DURUMU HİZMET İÇİ EĞİTİM Aldığı ödüller ve cezalar Yaptığı bilimsel Çalışmalar ve kitaplar Mevcut(Kadrolu) İhtiyaç Ön lisans Lisans Yüksek lisans Geçmiş yıllar da aldığı HİE saati toplamı ortalaması Son yılki hizmete süresi  1  2  3  4  5  6  7 *Tablo okul/kurumların özelliklerine göre değişiklik gösterebilir

15 Okul/Kurumun Teknolojik Altyapısı:
3. Teknolojik Düzey (Okul/kurum teknolojiyi kullanma düzeyini anlatmalıdır. Örneğin; hangi işlemler veya yazışmalar kağıt kullanılmadan elektronik ortamda yapılabiliyor? Gelecek dönemde hangi işlemlerin elektronik ortamda yapılması düşünülüyor.) Okul/Kurumun Teknolojik Altyapısı: Araç-Gereçler 2011 2012 2013 İhtiyaç Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Tepegöz Projeksiyon Televizyon İnternet bağlantısı Fen Laboratuvarı Bilgisayar Lab. Fax Video DVD Player Fotoğraf makinası Kamera Okul/kurumun İnternet sitesi Personel/ adresi oranı Diğer araç-gereçler …………

16 Okul/Kurumun Fiziki Altyapısı:
Fiziki Mekân Var Yok Adedi İhtiyaç Açıklama Öğretmen Çalışma Odası Ekipman Odası Kütüphane Rehberlik Servisi Resim Odası Müzik Odası Çok Amaçlı Salon Ev Ekonomisi Odası İş ve Teknik Atölyesi Bilgisayar laboratuarı Yemekhane Spor Salonu Otopark Spor Alanları Kantin Fen Bilgisi Laboratuvarı Atölyeler Bölümlere Ait Depo Bölüm Laboratuvarları Bölüm Yönetici Odaları Bölüm Öğrt. Odası Teknisyen Odası Bölüm Dersliği Arşiv …………

17 Okul/Kurum Kaynak Tablosu: Okul/Kurum Gelir-Gider Tablosu:
4 .Mali Kaynaklar (Okul/kurumun kaynaklarını artırıcı unsurlar ile tasarruf imkanlarının neler olabileceği ifade edilmelidir). Kaynaklar 2014 2015 2016 2017 2018 Genel Bütçe Okul aile Birliği Özel İdare Kira Gelirleri Döner Sermaye Vakıf ve Dernekler Dış Kaynak/Projeler Diğer …….. TOPLAM Okul/Kurum Kaynak Tablosu: YILLAR 2011 2012 2013 HARCAMA KALEMLERİ GELİR GİDER Temizlik Küçük onarım Bilgisayar harcamaları Büro makinaları harc. Telefon Yemek Sosyal faaliyetler Kırtasiye Vergi harç vs ………….. GENEL Okul/Kurum Gelir-Gider Tablosu:

18 5 . İstatistikî Veriler Öğrencilere İlişkin Bilgiler: ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ
Karşılaştırmalı Öğretmen/Öğrenci Durumu ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ OKUL İL TÜRKİYE Toplam öğretmen sayısı Öğrenci sayısı Toplam öğrenci sayısı Öğretmen başına düşen öğrenci sayısı Kız Erkek Öğrenci Sayısına İlişkin Bilgiler 2011 2012 2013 Kız Erkek Öğrenci Sayısı Toplam Öğrenci Sayısı Yıllara Göre Ortalama Sınıf Mevcutları Yıllara Göre Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı 2011 2012 2013

19 Sınava Giren Toplam Öğrenci Sayısı ( Kız +Erkek )
Yıllara Göre Mezun Olan Öğrenci Oranı 2011 2012 2013 Bölüm Adı Öğrenci Sayısı Mezun Öğrencilerin Üniversite Sınavı Başarılarına İlişkin Bilgiler 2011 2012 2013 Kız Erkek Öğrenci Sayısı Sınava Giren Toplam Öğrenci Sayısı ( Kız +Erkek ) Ön Lisans Programlarına Yerleşen Toplam Öğrenci sayısı Lisans Programlarına Yerleşen Toplam Öğrenci Sayısı Lisans ve Ön Lisans Programına Yerleşen Toplam Öğrenci Sayısı Genel Başarı Oranı ( % )

20 Devamsızlıktan Dolayı Sınıf Tekrarı Yapan Öğrenci Sayısı
Öğretim Yılı Toplam Öğrenci Sayısı Sorumluluğu Bulunan Öğrenci Sayısı Öğretim Yılı Toplam Öğrenci Sayısı Devamsızlık Nedeni İle Sınıf Tekrarı Yapan Öğrenci Sayısı Öğretim Yılı Toplam Öğrenci Sayısı Devamsızlıktan Dolayı Sınıf Tekrarı Yapan Öğrenci Sayısı

21 ……. Yılı Öğrenci Ders Başarı Durumu (İlköğretim):
Ödül ve Cezalar 2011 2012 2013 Onur Belgesi Alan Öğrenci Sayısı Teşekkür Belgesi Alan Öğrenci Sayısı Takdir Belgesi Alan Öğrenci Say Disiplin Cezası Alan Öğrenci Sayısı ……. Yılı Öğrenci Ders Başarı Durumu (İlköğretim): Dersler 6. Sınıf Ortalaması 7. Sınıf 8. Sınıf Okul İl/İlçe Türkçe Matematik Hayat Bilgisi Fen ve Teknoloji Sosyal Bilgiler T.C.İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Yabancı Dil Not : Sınıflar düzeyinde okul ortalaması ile il/ilçe ortalaması karşılaştırılabilir.

22 T.C.İnkılâp tarihi ve Atatürkçülük Coğrafya Matematik Fizik Kimya
……. Yılı Öğrenci Ders Başarı Durumu(Ortaöğretim): Alanlara göre ayrı ayrı tablolar oluşturulmalıdır. Dersler 9. Sınıf Ortalaması 10. Sınıf Ortalaması 11. Sınıf Ortalaması 12. Sınıf Ortalaması Okul Ortalaması İl/ilçe Ortalaması ORTTAK DERSLER Türk Edebiyatı Dil ve Anlatım Tarih T.C.İnkılâp tarihi ve Atatürkçülük Coğrafya Matematik Fizik Kimya Biyoloji Felsefe Yabancı dil ALAN DERSLERİ Not: Ayrıca okul/kurum hizmetlerinden yararlananlarla ilgili varsa performans sonuçlarına da yer verilebilir

23 Yerleşim Alanı ve Derslikler
Toplam Alan (m2) Bina Alanı (m2) Bahçe alanı (m2) Sosyal Alanlar Tesisin adı Kapasitesi (Kişi Sayısı) Alanı Kantin Yemekhane Toplantı Salonu Konferans Salonu Seminer Salonu Spor Tesisleri Tesisin adı Kapasitesi (Kişi Sayısı) Alanı Basketbol Alanı Futbol Sahası Kapalı Spor Salonu Diğer

24 5 . Veli Profili TOPLAM VELİ SAYISI Veli Eğitim Durumu Veli İş Durumu
İlköğretim Mezunu olmayan Veli Sayısı İlköğretim Mezunu Veli Sayısı Ortaöğretim Mezunu Yüksekokul Mezunu Düzenli Bir işi Olmayan Veli Sayısı Kamu Sektöründe Çalışan Veli Sayısı Özel Sektörde Çalışan Veli Sayısı Kendi iş yerinde Çalışan Veli Sayısı Anne Baba

25 5 . GZFT (Güçlü Yönler, Zayıf Yönler, Fırsatlar, Tehditler) Analizi
Okul/Kurumunuzun ayrıntılı GZFT’ Analizinin yapılması için olabildiğince çok veri toplanması ve paydaş görüşleri alması gerekmektedir. Kurum içi analiz sonuçlarından yaralanılmalıdır. GÜÇLÜ YÖNLER ZAYIF YÖNLER Okulun/Kurumun kullanabileceği olumlu durumlar 1- 2- 3- 4- Okulun/Kurumun müdahalesiyle etkileyebileceği olumsuz durumlar FIRSATLAR TEHDİTLER Okulun/Kurumun müdahalesiyle etkileyemeyeceği olumlu durumlar Okulun/Kurumun müdahalesiyle etkileyemeyeceği olumsuz durumlar

26 PAYDAŞ MEMNUNİYETİ A-ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. B-ÖĞRENCİ MEMMUNİYETİ C-VELİ MEMUNİYETİ

27 SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ:
………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

28 ANKET Değerli Meslektaşım,
Bu anketin amacı; eğitimde benchmarking (kıyaslama) uygulamalarına yönetici ve öğretmenlerin katılım ve benimseme düzeylerini belirlemektir. Kendinize en uygun gelen seçenekleri işaretleyiniz. Teşekkür Ederim. BÖLÜM I. Kişisel Bilgiler 1. Cinsiyetiniz? ( ) Kadın ( ) Erkek 2. Eğitim Düzeyiniz? ( ) Öğretmen Okulu ( ) Yüksek Okul ( ) Lisans ( ) Yüksek Lisans ( ) Yüksek Lisans ( ) Doktora ( ) Diğer 3. Meslekte kaçıncı yılınız? ( ) 0-5 ( ) ( ) ( ) ( ) ve üstü 5. Okuldaki göreviniz? ( ) Müdür ( ) Müdür Yrd. ( ) Öğretmen

29 Tamamıyla Katılıyorum (5) Orta Düzeyde Katılıyorum (3)
BÖLÜM II. Eğitimde Benchmarking (Kıyaslama) Uygulamalarına Yönetici ve Öğretmenlerin Katılım ve Benimseme Düzeyleri Tamamıyla Katılıyorum (5) Katılıyorum (4) Orta Düzeyde Katılıyorum (3) Katılmıyorum (2) Hiç Katılmıyorum (1) 1. Okulumuzun tanımlanmış vizyonu, misyonu ve iyileştirme politikaları vardır. 2. Okulumuzun vizyon, misyon ve iyileştirme politikaları uygulamaya yansıtılmıştır. 3. Okulumuzun stratejilerini belirlemede okul geliştirme grupları etkilidir. 4. Okulumuzda sorunlar yerinde tespit edilip çözülür. 5. Okulumuzda mezun olan öğrenciler takip edilir ve dönütler değerlendirilir. 6. Okulumuzda yenilikler sürekli araştırılır ve uygulanır. 7. Okulumuzda ihtiyaç duyulduğunda başka kurumlarla birlikte çalışılır. 8. Okulumuz öğrencileri bir üs eğitim kurumuna hazırlar. 9. Okulumuzda öğrenciler topluma faydalı bir birey olarak yetiştirilir. 10. Okulumuzda öğrencilere üretici olabileceği meslekler kazandırılır. 11. Okulumuzla aynı statüde olup model alabileceğimiz okullar vardır. 12. Okulumuzun öğrenci başarısında model aldığı okullar vardır. 13. Okulumuzun sportif faaliyetlerde model aldığı okullar vardır. 14. Okulumuzun kültürel faaliyetlerde model aldığı okullar vardır. 15. Okulumuzun bilimsel faaliyetlerde model aldığı okullar vardır. 16. Okulumuzda sportif faaliyetler yeterlidir. 17. Okulumuzda kültürel faaliyetler yeterlidir. 18. Okulumuzda bilimsel faaliyetler yeterlidir. 19. Okulumuzda ders harici vakitlerin faydalı bir şekilde geçirilebileceği alanlar yeterlidir 20. Okulumuz için öğrenci başarısını yükseltmek çok önemlidir. 21. Okulumuz için bir üs eğitim kurumuna fazla öğrenci yerleştirmek önemlidir. 22. Okulumuz için öğrencileri hayata hazırlamak önemlidir. 23. Okulumuzda öğrenci başarısı ölçülürken öğrencinin aldığı notlar önemlidir. 24. Okulumuzda öğrenci başarısı ölçülürken öğrencinin davranışları önemlidir. 25. Okulumuzda öğrenci başarısı ölçülürken objektiflik önemlidir. 26. Okulumuzda öğrenci başarısı ölçülürken okul yönetiminin politikaları önemlidir. 27. Okulumuzda öğrenci başarısı ölçülürken kanun ve yönetmelikler önemlidir. 28. Okulumuzda Toplam Kalite Yönetimi kapsamında çalışmalar yapılıyor. 29. Kıyaslama (Benchmarking) kavramından haberim var. 30. Okulumuz kendi düzeyindeki okullar arasında iyi bir seviyededir. 31. Okulumuzun ‘en iyi’ olmasını yönetimsel yaklaşımlar engelliyor. 32. Okulumuzun ‘en iyi’ olmasını mali kaynak yetersizliği engelliyor. 33. Okulumuzun ‘en iyi’ olmasını çalışanların yaklaşımları engelliyor. 34. Okulumuzun ‘en iyi’ olmasını sosyo-kültürel çevre engelliyor. 35. Okulumuzda iyileştirme yapacağımız alanlarda başka bir okuldan yardım alırız. 36. Kıyaslama çalışmaları Eğitim Programlarında yapılmalıdır. 37. Kıyaslama çalışmaları öğretim uygulamalarında yapılmalıdır. 38. Kıyaslama çalışmaları yönetim uygulamalarında yapılmalıdır.

30

31

32 Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
T.C ÜNYE KAYMAKAMLIĞI Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü TEŞEKKÜRLER


"Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları