Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 DHD Mayıs 2015. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Personel Sayısı  2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve 2015-2016.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 DHD Mayıs 2015. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Personel Sayısı  2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve 2015-2016."— Sunum transkripti:

1 1 DHD Mayıs 2015

2 Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Personel Sayısı  Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Dönemi Yapılması Planlanan Çalışmalar  Talep ve Öneriler 2 DHD Mayıs 2015

3 Organizasyon Şeması Daire Başkanı Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü Yerleşke Müdürlüğü İdari İşler Müdürlüğü Sekreter 3 DHD Mayıs 2015

4  DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI, DÖRT MÜDÜRLÜKTE TOPLAM (HİZMET ALIMI YÖNTEMİYLE ÇALIŞTIRILAN PERSONEL DAHİL) 209 PERSONEL İLE HİZMET VERMEKTEDİR.  İdari İşler Müdürlüğü (1 Müdür, 1 Şef, 1 Sorum. Memur, 3 Danışma Görevlisi, 10 Şoför, 27 Güvenlik Görevlisi) 43 Personel,  Satınalma Müdürlüğü ( 1 Müdür, 5 Memur) 6 Personel,  Taşınır Mal Müdürlüğü (4 Memur) 4 Personel,  Yerleşke Müdürlüğü (1 Amir, 3 Memur, 5 Hizmetli) 9 Personel,  Hizmet Alımı (Polis 29+Temizlik ve Çay Ocağı 88+ Peyzaj 30) 147 Personel, Personel Sayısı 4 DHD Mayıs 2015

5 5 Ocak – Haziran 2015 AYLARI GERÇEKLEŞEN İHALE BİLGİLERİ Yılıİhalenin Adıİhale Bedeli (1USD= Som) Müteahhit Firma/Kişi Açıklama 2015 Fen Mühendislik Fak. Perde İhalesi Som12.371,13 USD Zülfiya KARİMOVNA Sonuçlandı 2015Çeker ocak ihalesi991, Som USDMobilsoft A.ŞSonuçlandı 2015 Fen Mühendislik Fak Tefrişat ihalesi Som USDMobilsoft A.ŞSonuçlandı 2015 Ziraat Fak.Lab. Kurutma Dolabı Som USDBirge MedikalSonuçlandı 2015Peyzaj İhalesi Som USD OcOO Egemendüü Azamat Sonuçlandı 2015 Fen Mühendislik Fak. LaboraMalzeme Alımı Som USDPentatlon LTD.ŞTİSonuçlandı 2015 Baskı ve harmanlama makinesi alımı Som USD Novaya Poligrafiya Lmt. Şti. Sonuçlandı 2015 Fen ve Mühendislik Fak. Tefrişat ihalesi Som USDPentatlon Lmt. Şti.Sonuçlandı 2015Rektörlük Tefrişat ihalesi Som USDMobilsoft A.ŞSonuçlandı TOPLAM Som USD DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

6 6  Üniversitemiz Çıngız Aytmatov Kampüsü dış güvenliğini sağlamakta olan Lenin Bölgesi Müdürlüğü tarafından yeni polis memurlarından oluşan takım, takım komutanı tarafından oluşturulmuştur.  Üniversitemiz Çıngız Aytmatov Kampüsü İletişim Fakültesi binasında bulunan Televizyon Stüdyosu, server ve deponun güvenliği alarm sistemi vasıtasıyla Lenin Bölgesi Emniyet Müdürlüğünce sağlanmaya devam edilmektedir.  ‘Gazprom Neft Aziya’ Şirketince sunulan satış noktaları üzerinden Üniversitemiz araçlarına elektronik kartla yakıt alma hizmet sözleşmesi yenilenmiştir ( tarih ve GPNA-15/010101/__D).  Üniversitemiz ile Realcom Ltd. Şirketine 10 arabaya yaptırılan araç takip sistemi hizmet alımı devam etmektedir.  Saatte bir kez olmak üzere (12 sefer) Merkez Bina ile Kampus arasında personel ulaşımını sağlayan ring servis aracı hizmeti yürütülmektedir.  Güvenlik hizmetlerinin daha verimli sağlanabilmesi amacıyla kurulan telsiz haberleşme sistemi sözleşmesi ( tarih ve 49 sayılı sözleşme) aynı yükümlülüklerle sürdürülmektedir. DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

7 7 DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

8 3284,90 km 5696,59 km 2286,95 km 3617,54 km 3284,90 km 3908,61 km 5613,43 km 8233,04 km 2910,67 km 8 DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

9 31.829, , , ,89 9 DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

10 10  eğitim – öğretim yılı bahar döneminde akademik ve idari birimlerden gelen istekler doğrultusunda toplam 83 adet ihtiyaç belgesi düzenlenmiştir.  eğitim – öğretim yılı bahar döneminde toplam 177 adet sarf ( ,36 Som) ve 44 adet demirbaş ( ,9 Som) malzemelerin Giriş ve Çıkış işlemleri ve barkotları basılarak ilgili malzemelere yapıştırılmış ve teslimatı yapılmıştır.  eğitim – öğretim yılı bahar döneminde, sarf ve demirbaş depolarının genel kontrolü ve düzenleme işlemleri yaptırılmıştır.  Yeni hizmete açılan Fen Fakültesi ve Mühendislik Fakültesindeki çalışma odalarının taşınır mal otomasyon sisteminde tanımlanması yapılmıştır.  Yeni hizmete açılan Rektörlük Binası çalışma odalarının taşınır mal otomasyon sisteminde tanımlanması yapılacaktır.  Yeni hizmete açılan Rektörlük Binası ile Fen Fakültesi ve Mühendislik Fakültesi peyzaj çalışmaları başlatılmıştır.  Damlama sulama çalışmaları başlatılmıştır.  Genel temizlik ve çay ocağı hizmetleri sürdürülmektedir.  Eğitim Öğretim Dönemi Genel temizlik ve çay ocağı hizmetleri ihalesi tarihinde yapılacaktır. DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

11 11 DHD Mayıs 2015 Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar

12 12 DHD Mayıs Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı No:Yapılması Planlanan İşler ve YapılanlarTamamlanma TarihiSonuç 1 Üniversitemiz birimlerinden gelen malzeme ve hizmet alımlarının yapılması Sürekli 2 Manas ÖSS için gerekli malzemelerin satın alınması Üniversitemiz taşıtlarının bakım ve onarımının yapılması Sürekli 4 MYO bünyesindeki Otomotiv Laboratuarı için malzeme alımı ihalesinin yapılması İPTAL 5 Temizlik İşi ve Çay Ocakları işletilmesi için hizmet alımı ihalesinin yapılması Rektörlük Binasına yapılmakta olan müzenin malzemelerinin alınması Mobilya malzemeleri tamamlanmak üzere olup, diğer malzemelerin alımı sürdürülmektedir. 7Rektörlük Konferans Salonu sahne, perdelerin yapımı (Güzel Sanatlar Fakültesi Koordinatörlüğünde)

13 13 DHD Mayıs Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı 8Bahçe sulama ve bakımına devam edilecek Tüm Birimlerde ve Yurt odalarında genel temizlik ve ilaçlama işlerinin yapılması Genel taşıma işlerine ilaveten Mühendislik laboratuarlarının taşınması işleminin yapılması Tamir ve bakım gerektiren yerler belirlenip yaptırılacak Cal Kampusu Rektörlük Bina Peyzajının yapılması ( Yapı İşleri Daire Başkanlığı tarafından teslim alınmasına müteakip) 13Damlama Sulama tesisatının kurulması Yeni hizmete açılan Rektörlük, Fen Fakültesi ve Mühendislik Fakültesindeki çalışma odalarının taşınır mal otomasyonu sisteminde tanımlanması

14 14 DHD Mayıs Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı 15 Taşınır Mal Müdürlüğüne ait sarf ve demirbaş depolarının sayımlarının yapılarak genel kontrol ve düzenleme işlemlerinin yapılması Depoda bulunan ve tamir gerektiren malzemelerin tespit edilmesi ve tamir işlemlerinin yapılması Taşınır Mal Müdürlüğüne ait depolardaki hurdaların tespit edilip listelenmesi Üniversitemiz birimleri tarafından talep edilen ve Rektörlük Makamı Onayı alınan malzemelerin depodan veya satınalma yoluyla karşılanması için ihtiyaç belgelerinin hazırlanması Sürekli 19 Satın alma işlemleri tamamlanmış olan sarf ve demirbaş malzemelerin Giriş ve Çıkış işlemlerinin yapılması, barkotları basılarak ilgili malzemelere yapıştırılması ve ilgili birimlere teslim edilmesi. Sürekli 20 Eski Öğrenci Evi güvenlik noktası tarihleri arasında kapatılacak olup, giriş- çıkışlar eski lojmanlar tarafından yapılacaktır tarihi itibariyle başlatılması. 21Güvenlik hizmetlerinde kullanılmak üzere alınan keplere üniversitemizin logosu bulunan amblemin taktırılması ve iki güvenlik görevlisi için kıyafet diktirilmesi

15 15 DHD Mayıs Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı 22 Yeni hizmete verilen Rektörlük ile Mühendislik ve Fen Fakülteleri binalarının yangın kat planları Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı ile Koordinasyon içinde hazırlanmış olup, imzalama aşamasındadır. Bina kullanım Ruhsatı alınmasını müteakip belirlenen yerlere asılacaktır. 23 Merkez Bina araç park yeri çizgilerinin yenilenmesi ve çöp konteynerlerinin bulunduğu taraftaki kapıya ‘PARK EDİLMEZ’ uyarı yazısının yazılması ve bariyer konulması Yıllık izinler döneminin gelmesi nedeniyle Nöbetçi Amirliğinin tarihleri arasında olmak üzere durdurulması tarihi itibariyle başlatılması. 26Sivil Savunma Planının revize edilmesi

16 16 Talep ve Öneriler Üniversitemiz imkanları dahilinde kampus içerisinde günümüz şartlarına uygun bir araç parkı ve araç yıkama yerine ihtiyaç duyulmaktadır. Üniversitemiz Merkez Binası ile Kampusu arasında personel ulaşımını sağlamakta olan ring servis hizmetinde daha çok koltuklu araç kiralanması düşünülmektedir. DHD Mayıs 2015

17 TEŞEKKÜRLER. 17 DHD Mayıs 2015


"1 DHD Mayıs 2015. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Personel Sayısı  2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve 2015-2016." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları