Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

27 Ocak 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni. PayU Türkiye, BKM Express’i Ödeme Seçenekleri.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "27 Ocak 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni. PayU Türkiye, BKM Express’i Ödeme Seçenekleri."— Sunum transkripti:

1 27 Ocak 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni

2 PayU Türkiye, BKM Express’i Ödeme Seçenekleri Arasına Ekledi Online ödeme sistemlerinin iki önemli oyuncusu PayU Türkiye ve BKM Express yeni bir işbirliğine imza attı. Bu anlaşma çerçevesinde PayU ile çalışan e-ticaret firmaları BKM Express’i müşterilerine yeni bir ödeme seçeneği olarak sunabilecek. Entegrasyon tamamlandığında e-ticaret işlemleri PayU’nun sağladığı sanal POS’lar üzerinden gerçekleşecek. Halihazırda PayU kullanan firmalarsa, ek bir entegrasyon operasyonuna ihtiyaç duymadan BKM Express’i var olan ödeme seçeneklerine ekleyebilecekler. Firmaların bunun için ek bir ücret ödemesine de gerek olmayacak Webrazzi Ödeme Sistemleri Konferansı’na katılan BKM Express CEO’su Soner Canko, BKM Express’in geçtiğimiz yıl 17 Aralık itibariyle 220 bin kullanıcı sayısına ulaştığını ve 200’e yakın üye işyerine sahip olduğunu belirtmişti.

3 Yandex Türkiye, Bitcoin’i Kur Hesaplarına Ekledi Yandex özellikle geçtiğimiz yıldan bu yana tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yoğun ilgi görmeye başlayan Bitcoin‘in kur değerini Türk lirası cinsinden yayınlamaya başladı. Her ne kadar Bitcoin’in 2013 yılındaki popülaritesinin yeni yılda sürdürülebilir olup olmayacağı konusunda şüpheler olsa da, Yandex’in adımı Bitcoin’i merak edenler için kullanışlı bir araç konumunda. Bitcoin’in Türk lirası karşılığını öğrenmek isteyenler, Yandex sorgulama ekranına “Bir BTC kaç TL?” yazarak kurun anlık değerini öğrenebilirler. Geçtiğimiz hafta Facebook ile yaptığı küresel anlaşmayla gündeme gelen Yandex’in Bitcoin atağı, şirketin Türkiye teknoloji kullanıcı trendlerini de yakından takip etmeye devam ettiğini gösteriyor. Bitcoin kurunun bugün itibariyle Türk lirası değeri 1,946 TL. Bir süredir düşüş trendinde olan kurun değişimi önümüzdeki dönem de ilgi görmeye devam edecek gibi görünüyor.

4 Android’in iBeacon’a Yanıtı Datzing, 2014’te Geliyor Apple’ın 250’nin üzerindeki fiziksel mağazasında kullanmak üzere iBeacon servisini duyurması büyük ses getirmişti. Her ne kadar ülkemizde iBeacon henüz tam olarak kullanılmasa da barındırdığı büyük potansiyelin özellikle sektör profesyonelleri farkında. Apple mağazalarında fiziksel konumunuzu bilerek sizi doğru noktalara yönlendiren iBeacon’un tek sorunu sadece iOS cihazlarla çalışıyor olması. Fakat 4 Mart’ta resmen açılacak olan Datzing adlı servis Android’in ilk iBeacon alternatifi olacak gibi görünüyor. Konum bazlı tanıtım ve yönlendirme imkanı tanıyor olması iBeacon’ın ve Android’teki alternatifi Datzing’in en önemli özelliği. Foursquare’dan farklı olarak açık alanların dışında kapalı mekanlarda da kullanılabilmesi ve var olan bir WiFi veya Bluetooth ağı üzerinden haberleşmeyi mümkün kılması. Üstelik bu sayede kullanıcının konumunu çok yüksek bir hassasiyet ile tespit edebiliyor. Örneğin bir mağazanın içerisinde ilerlerken, belli bir reyona geldiğinizi bu sistem ile tespit etmek ve tam o anda uygulama yardımı ile bir mesaj göndermek mümkün.

5 B2B Pazarlama Sektörü 2014′te İçeriğe Daha Çok Yatırım Yapacak Günümüzde markaların içerik pazarlaması ve mobil reklamcılık konularındaki ilgisi giderek büyüyor. Tüketicilere ne yapmaları gerektiğini doğrudan söylemek ve geleneksel reklamcılık anlayışını sürdürmek yerine özgün ve çekici hikayeler hazırlamanın çok daha verimli olması bu alandaki gelişmeleri de daha anlamlı kılıyor. eMarketer’da yer alan verilere göre geçtiğimiz Aralık ayında yürütülen bir araştırma B2B pazarlamacıların %75’inin 2014 yılında içeriğe daha fazla bütçe ayırmaya karar verdiğini ve sadece %1.3’lük bir kesimin içerik bütçesinde kesintiye gideceğini gösteriyor. Bununla birlikte araştırmada yer alan katılımcıların %64’ü e-posta yoluyla pazarlama bütçelerini artırırken %63.7’si online video içeriğine yatırım yapma yolunu seçiyor ve %58.2’si de sosyal medya kanallarına yönelmeyi tercih ediyor.

6 Twitter’ın E-ticaret Adımı Somutlaşıyor Twitter uzun süre net bir gelir modeli olmadan, aldığı yatırımlarla varlığını sürdürmeyi başaran ender örneklerden biriydi. Şu anda ise durum biraz daha farklı. Twitter tweetleri, hesapları ve trendleri öne çıkartmayı sağlayan 3 farklı reklam modeline sahip ve gelirleri de hızla artıyor. Geçtiğimiz yılın Şubat ayında Twitter, American Express iş birliği ile bu yönde önemli bir adım atmıştı. Re/Code’un kendi kaynaklarına dayandırdığı ve TechCrunch’ın da desteklediği yeni bir habere göre Twitter, Stripe veya PayPal’ın altyapısını kullanarak kullanıcıların sosyal ağ üzerinden kredi kartları ile ödeme yapmalarını mümkün kılacak bir anlaşmaya imza atmak üzere. Henüz Twitter’ın e-ticaret’i ne şekilde hayata geçireceği kesinlik kazanmış değil ama görünen, Twitter’ın satış yapmak isteyen firmalara pazar yeri bir yapı sunacağı. Twitter ile entegre olacak bu pazar yeri markaların kendi ürünlerini sergileyecekleri ve kullanıcıların da pratik bir şekilde satın alma gerçekleştirebilecekleri bir yapı olması yüksek bir ihtimal.

7 Facebook’un 10 Yılı Şubat ayında 10 yaşına girecek olan Facebook için İrlanda merkezli pazarlama ajansı DPFOC bir infografik hazırlamış. İnfografik, Harvard’da yurt odasında başlayan girişimin geçen süre içerisindeki tasarım değişiminden, yeni özelliklerine ve elde ettiği gelire kadar detaylı hazırlanmış. Facebook’un zaman çizelgesi görünümünde günümüzden geçmişe doğru hazırlanan infografik kuruluşuna kadar gidiyor. Girişim kuruluşundan 4 ay sonra Kaliforniya’ya taşınıyor ve aynı yılın sonunda 1 milyon üyeye ulaşıyor. 2005′in sonunda 6 milyon üye 2006′daysa 12 milyon üyeye ulaşıyor. 2007′de üye sayısı 58 milyona ulaşan Facebook aynı yıl Facebook Sayfalar’ı ve reklam platformunu da duyuruyor bununla birlikte reklam gelirleri 3 kat artarak 158 milyon dolara ulaşıyor.

8 Facebook’un 10 Yılı Facebook’un geçirdiği süreç haricinde Twitter’la karşılaştırmasından, güncel kullanıcı verilerine kadar geniş içeriğe sahip infografiğe buradan ulaşabilirsiniz.buradan

9 Google’dan Yayıncılar İçin AdSense Direct DoubleClick ile yayıncıların reklam verenlerden direkt reklam alabileceği bir platform olarak sunan Google, AdSense Direct‘i duyurdu. DoubleClick’le halihazırda verdiği hizmete rakip olarak görülebilecek AdSense Direct’le Google küçük yayıncıların daha kolay reklam alanlarını yönetmesinin yanından reklam verenlerinin tek bir ekrandan bütçelerini yönetmelerini sağlamayı hedefliyor. DoubleClick’e oranla kolaylaştırılmış olan yeni ürünle yayıncı sadece AdSense Direct’te kendi sayfasına istediği reklam ücretiyle birlikte linkini potansiyel reklam verenlerle paylaşıyor.

10 Sosyal Medya Platformlarındaki Aktif Kullanıcı Sayısındaki Değişimler GlobalWebIndex sosyal ağların aktif kullanıcı sayısındaki değişimlerinin de yer aldığı GWI Social raporunu yayınladı. Facebook sosyal ağlar arasında aktif üye sayısı, ziyaret etme sayısı açısından açık ara önde olmasına rağmen son iki çeyrekte aktif kullanıcı sayısının %3 düştüğü raporda yer alıyor. Facebook kullanıcıların %83′ünün aktif olduğunu belirtilirken günlük giriş yapan kullanıcı sayısı %56 olarak paylaşılmış. Facebook’un haricinde YouTube’un aktif kullanıcı sayısında düşme yaşanırken LinkedIn ve Pinterest’te artış yaşanmış, özellikle Instagram’ın %23′lük artışı dikkat çekiyor.

11 Twitter Cards İçin İstatistik Servisi Twitter Analytics Tanıtıldı Twitter, Twitter Card kullanan yayıncılar ve markalar için detaylı istatistik sunacağı platformu Twitter Analytics platformunu duyurdu. Bundan böyle Twitter kartlarının (Twitter Cards) performansları da ölçülebilecek. İlk kez Twitter blogu üzerinden duyurulan habere göre, Twitter Cards kullanan yayıncılar, markalar ve geliştiriciler, Twitter içeriklerinin performansını ve istatistiğini Twitter Analytics ile takip edebilecek. Bu da içerik planlarında markalara/yayıncılara nasıl bir strateji izlemeleri gerektiğine dair önemli bir fikir sunmuş olacak. Twitter Analytics üzerinden Twitter Card’ların istatistik gösterge paneli üzerinden kolayca alınacak aksiyonları görebilecek, atılan tweet’lerin nasıl daha çok etkileşim yarattığı ölçülebilecek. Bu istatistiklerin takip edilebilir olması ile birlikte artık markalar ve yayınlar, hangi tweet’lerin daha çok ilgi gördüğünü ölçebilecek ve içerik çalışmalarını da buna göre yapabilecek. Fotoğrafla ya da video ile paylaşılan içerikler, rich media kullanımları ya da uygulamalarına giden dış bağlantıların performansı takip edilebilecek.

12 yaynlanmayacak&catid=65:guencel-haberler&Itemid=160 Türkçe Video Klipler Artık YouTube'ta Yayınlanmayacak Tarkan, Gülşen, Sezen Aksu, Yalın gibi birçok ünlü sanatçının üyesi olduğu Müzik Eseri Sahipleri Meslek Birliği Grubu (MSG), korsan yayın yapan YouTube'ta Türkçe video klipleri kaldırtma kararı aldı. Artık video klipler YouTube'ta yayınlanmayacak. MSG'den yapılan yazılı açıklamada, YouTube'un kurulduğu 2007 yılından beri Türkiye’de faaliyette olmasına rağmen, eser sahiplerine herhangi bir bedel ödemeden, korsan olarak yayınlarını sürdürdüğü belirtildi. Son bir yılda MSG’nin girişimleriyle, YouTube’la müzakereler başlatıldığını ancak aradan 1 yıl geçmesine rağmen YouTube’un uzlaşmaz tutumu ve müzikleri bedava kullanmaya devam etmesi nedeniyle hukuki yollara başvurmak zorunda kalındığının ifade edildiği açıklamada, "Youtube’un resmi kanallarında 4 milyardan fazla izlenen eserler tıklanmış ve herhangi bir gelir elde edilememiştir. MSG'nin tarifesine göre bir dinlenmenin bedeli 0,009tl’dir.Bunun totaldeki eser sahiplerine zararı 36 Milyon TL’dir" ifadesine yer verildi.

13 Sightmap’ten Dünya Üzerinden En Çok Fotoğraf Çekilen 10 Yer Dijitalle değişen dünyanın en büyük kazanımlarından biri de hiç şüphesiz ölçümleme. Ölçümler yönüyle sosyal ağlarda sıkça yeni girişimleri görsek de kendini farklı alanlarda konumlamış girişimler de var; Bunlardan biri de Sightmap. Google Panoramio ve Foursquare üzerinden API ile dünya genelindeki fotoğraflara ulaşabilen girişim Wikipedia’dan edindiği bilgiyle bölgeye ait hem yazılı hem de görsel bilgi sunuyor. Bu anlamda geniş bir bilgiyi harmanlayan Sightmap, küresel anlamda en çok fotoğraf çekilen yerleri hem şehir hem de bölgesel olarak açıklamış. New York en çok fotoğraf çekilen şehirlerde birinciliği alırken İstanbul ilk 10 listesine 5. sıradan girmiş. Küresel anlamda en çok fotoğraf çekilen yerlerin başında New York geliyor ardından Roma 2. sırada yer alırken Barselona 3. sırada yer alıyor. Roma’nın haricinde İtalya’dan 2 şehrin yer aldığı ilk 10′de Venedik 6. sırada, Floransa 8. sırada yer alıyor. İlk 3′ün haricinde Paris 4. sırada, İstanbul 5. sırada, Monako 7. sırada, Budapeşte 10. sırada yer almış. Sightmap’le şehirlerin haricinde bölgeleri daha yakından incelemek isteyenler buradan ulaşarak detaylı arama yapabilirler.buradan

14 İyi Çalışmalar


"27 Ocak 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni. PayU Türkiye, BKM Express’i Ödeme Seçenekleri." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları