Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Online Otel Yönetim Sistemi Çözümleri. 2 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Online Otel Yönetim Sistemi Çözümleri. 2 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM."— Sunum transkripti:

1 Online Otel Yönetim Sistemi Çözümleri

2 2 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM

3 3 Firma Hakkında Temeli Personel Sayısı Ofis Grup Cirosu Yüklü Uygulama Sayısı ISO:9001 Kalite Sertifikası 1981 (Pellegrini Grup: 1924) Yaklaşık 60 (Pellegrini Grup: 130) Venedik (Merkez), Roma, Palermo 20.000.000 Euro Yaklaşık 1.000 (İtalya, Hırvatistan, Malta, İsviçre, Çek Cumhuriyeti, Türkiye)

4 4 Teknolojik İş Ortakları GP Dati‘nin ana teknoloji iş ortakları: -Oracle: GP Dati veritabanları, internet uygulama sunucuları ve FORMS geliştirme dili ile ilgili olarak 15 yıldan fazla bir süredir Oracle Teknoloji’yi benimsemiştir. - Microsoft: GP Dati dünyanın 47 ülkesine adapte olmuş ve 150 adet dil desteğine sahip dünya lideri ERP ürünü Microsoft Dynamics NAV ile iş ortaklığına sahiptir. GP Dati çoklu para birimi, çoklu ülke desteği ve çoklu dil ERP ile muhasebe, finans ve yönetim kontrolü sağlamak adına Scrigno ile NAV’ı yan yana getirmiştir.

5 5 Zincir Otel Segmentinden Bazı Referanslar LOSINJ HOTELS - JADRANKA Group (www.losinj-hotels.com): 7 adet 3*-5* Resort hotels, toplam 1.600 oda. ATAHOTELS (www.atahotels.it), İtalya’nın en büyük otel zinciri: 24 Otel, residence ve resort 4*-5* (toplam 5.933 oda ve apart). ALPITOUR WORLD HOTELS & RESORTS (www.alpitourworldhotels.it), İtalya’nın en büyük tur operatörünün otelleri: 15 resort otel (toplam 4.000 oda). ORIENT EXPRESS ITALY (www.orient-express.com): 6 De-Lux 5*L Otel Toplam 538 oda. TIVIGEST Hotels & Resorts (www.tivigest.com): 15 adet 3*-4* resort otel toplam 2.155 oda. ITIHOTELS (www.itihotels.it): 12 adet resort 4*-5* otel, toplam 1.242 oda EUROPA TOURIST GROUP (www.etgroup.info): 7 adet 3*-5* otel Toplam 900 oda. NOVA YARDINIA RESORT Group (www.novayardinia.it): 4 adet 5*-4* resort otel, toplam 800 oda.

6 6 Scrigno’nun odak noktası otel yönetimlerine ticari olarak stratejik alanlarda yüksek katma değerli çözümler sunmaktır: _ Üretim: Hedef: Tüm işlemlerle ilgili tutarlı bir şekilde bilgi edinmek _Finans ve Kontrol Hedef: Yöneticinin denetimi ile performansı belirlemek _ Pazarlama: Hedef: Müşteriyi bilmek ve menmuniyetini ölçmek _ Satış: Hedef: Bütün satış kanallarını kullanarak geliri arttırmak. Sales Marketing Control Production SCRIGNO Zincir ve tek oteller için web tabanlı yönetim sistemi

7 7 Scrigno : 1)Tamamen web tabanlı, PCI-DSS uyumlu data center içerisinde host edilebilir. 2) “Software As A Service” modunda hosting olarak veya müşteri yerinde kurulu şekilde hizmet verebilir 3)Offline çalışabilir: ana modüller, faturalama ve check-out işlemleri için 4)Merkezileştirilebilir yapı: Tek yerden envanter kontrolü, merkezi faturalama, merkezi mevduat, komisyonlar ve alacak hesapları yönetimi 5)Çoklu kanal dağıtım yeteneği: Çift taraflı entegre B2C, B2B ve IDS kanal yönetimi 6)Tek otellere yönelik özellikler: Komplike fiyatlandırma & paket yönetimi, kamp yapmaya özel PMS, sahil yönetimi, çoklu emlak fonksiyonlu RFID ödeme sistemi Neden Scrigno?

8 8 Scrigno “Software as a Service” özelliği! Tüm teknoloji sadece satılan oda başına ödeme ile kullanılabilir.  Donanım yatırım maliyeti YOK  Yazılım lisansı yatırım maliyeti YOK  Yıllık destek maliyeti YOK  Yıllık hosting maliyeti YOK $ Bir yatırımı bir hizmet haline dönüştüren son derece yenilikçi ticari bir formül

9 9 Online satış kanal yönetimi Artan satış kapasitesi ve müşteri bilgisi Restoran, Bar & POS, Malzeme kontrol ve Depo sistemi Veri analizi, Fiyatlandırma ve envanter stratejileri Genel defter, Yönetici kontrolü, Finans RFiD Teknolojisi: parasız ödemeler, tekrar programı Scrigno Bileşenleri Emlak Yönetim Sistemi, Toplantı & Kongre, Spa

10 10 Yetenekler _ Karma sistemle Kapı Açma (manyetik şerit ve RFID) _ Restoran girişinde Misafir Tanıma _Masadan sipariş ve ödemede Kablosuz Servis _ Mobil standlarda ödeme yapabilme (dondurma arabası gibi) _ Charge card veya top-up card ile ödeme yapabilme KEY FIGURES 5 Adet Caricard cihazı 25 adet Easymeal entegreli iş istasyonu 18 adet bağımsız POS 6 adet kablosuz PDA Gereksinimler _ Satın alma yönetimi ve otel içinde servis etme _ Nakit kullanmadan ödeme _ Elektronik cüzdan yönetimi _ Hızlı işlem _ İşlem güvenliği _ Su geçirmezlik Atahotels Tanka Village: 3.000 oda ve günlük 5.000 misafir Örnek Uygulama: RF-ID elektronik cüzdan teknolojisi EasyMeal POS & GP Money RFID 140 günde1,500,000 işlem ile € 3,700,000 gelir üretildi

11 11 Neden Gelir Yönetimi Odaklı PMS?

12 Son yıllarda elektronik kanallar insanların otel odası rezervasyon yöntemini değiştirdi: Şu an internetten rezervasyon geleneksel kanalların önüne geçmiş durumda Tescilli web siteleri IDS ve TOs pazar paylarını artırırken, en uygun satış kanalı haline geliyor Fonte: Travelclick Web Üzerindeki PMS Endüstrisi

13 400 2 Oda Zaman 300 500 200 100 1 4 5 6 talep arz Kapasite altı: “spillage” Kapasite üstü: “spoilage” Bu Durumdan Nasıl Kaçınılmalı? TALEBİ FİYATLANDIRMA YOLU İLE DÜZENLE Gelir Yönetimini göz önüne alırken?

14 14 Scrigno’nun tüm müşterilere doğru ürünü doğru fiyata doğru zamanda getirebilmesi için temel felsefesi 4 Stratejik Pazarlama Temeli üzerine kuruludur Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi “ÜRÜN”: Odalar “FİYAT”: Geliri en üst seviyeye çıkarmak için fiyat ayarı yapmak “YER”: Dağıtım kanallarını optimize etmek “PROMOSYON”: Segmentasyon, Pazarlama, CRM İş Stratejisi

15 15 > Geliri maksimum yapmak için fiyat yönetimi FİYAT Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

16 16 > Bütün kanalları kullanarak satışı optimize et YER Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Otelin durumunun yanı sıra dış kaynakları izle: IDS, GDS, web sitesi, acenteler

17 17 > Bütün kanalları kullanarak satışı optimize et YER Web Portalındaki uygunluğu kontrol etmek için çift yönlü kanal yönetimi kullanın Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

18 18 > Otel odaları envanterini optimize etme ÜRÜN Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi 3 yıl geriye dönük iptal oranlarına göre fazla rezervasyon yönetimi Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

19 19 > Otel odaları envanterini optimize etme ÜRÜN Otellerin en büyük maliyeti olan satılmayan oda durumundan kaçınmak için oda envanteri yönetimi Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi Satılamayan oda sayısını azaltmak için “wash factor” oranını girin.

20 20 > Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı PROMOSYON Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Tercihlerine ve gider analizine göre müşterileri gruplayın, E-mail kampanyaları yapın ve sonuçları ölçün. Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

21 21 > Doğru hedef kitleye ürün tanıtımı PROMOSYON Etkili araçlar ile hedefli pazarlama kampanyaları yapmak Ekstra servis satışı ve müşteri menmuniyetini artırmak için yenilikçi misafir karşılama araçları kullanın Scrigno’nun Pazarlama Stratejisi

22 22 Scrigno’nun Bazı Temel Özellikleri

23 23 Çoklu Otel desteği aynı anda birden fazla otelin oda uygunluğunu kontrol edebilir. Çoklu Otel Desteği Merkezi Rezervasyon Yeteneği : single image inventory

24 24 Çok Katmanlı İş Zekası Raporları Scrigno Oracle veri tabanı ile birçok değişkene göre çok yönlü iş zekası raporları üretebilmektedir. Veri tabanında 3 yönlü arama yapılabilir: -Mevcut -Tahmin -Rezervasyon Hızı (gelecek dönem için satış artışı baz alınarak talep eğrisi analizi) Ay ortası tahmin raporları tüm ayın tahmin raporunu çıkarmak için mevcut ve gelecek olan rezervasyonları birleştirebilir. Veritabanı Raporları

25 25 Ay ortası tahmin (forecast) raporları: Örnek Veri Ambarı Raporlaması

26 26 Rezervasyonu alırken şunları görebilirsiniz: > Müşterinin geçmişte kullandığı ürünler (grup içindeki tüm otellerde), > Müşterinin tercihleri, > Müşteri yazışmaları CRM ve Pazarlama Müşteri Bilgisi

27 27  Otomatik rezervasyon onayı  Üçüncü kişilere otomatik onay (transferler, masöz vs.)  Çoklu mail hesabı yönetimi  Scrigno doküman deposuna otomatik dosyalama Entegre E-mail Sistemi CRM ve Pazarlama

28 28 Acenta tarafından verilen oda konaklama listesini PMS içerisine direk aktararak zaman kazanın Excell dosyasından oda konaklama listesi aktarımı Gelişmiş Grup Rezervasyon Fonksiyonları

29 29 > IDS ve GDS’in rezervasyon motorundan gelen tüm rezervasyonlar otomatik olarak PMS sistemine aktarılır Kanal Yönetim Entegrasyonu IDS’den rezervasyon indirme

30 30 Tel: 0242 3242114 Faks:0242 3246460 www.n-d.com.tr info@n-d.com.tr TEŞEKKÜRLER! deniz.karakus@n-d.com.tr hisham.razaq@gpdati.com GP Dati Hotel Service Spa Via Paganello, 22/a 30172 Mestre (VE) Tel. +39 041 5330260 Fax +39 041 5330150 www.gpdati.com sales-marketing@gpdati.com


"Online Otel Yönetim Sistemi Çözümleri. 2 Scrigno, PMS’den daha fazlası: Geliri artırmak için dizayn edilmiş bir CRM." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları