Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yomi Kastro, Yönetici Ortak – Inveon, Inventures Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka Omni-channel Perakende Yönetimi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yomi Kastro, Yönetici Ortak – Inveon, Inventures Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka Omni-channel Perakende Yönetimi."— Sunum transkripti:

1 Yomi Kastro, Yönetici Ortak – Inveon, Inventures Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka Omni-channel Perakende Yönetimi

2 Perakendede E-ticaret’in Gelişimi National Retail Federation Omni-Channel Readiness Report, RIS news Müşterilere tek bir kanaldan ulaşılıyor. Perakendeciler tek bir dokunma noktasıyla iletişime geçiliyor. Müşterilere bir çok iletişim noktasından bütünleşik olmayan şekilde dokunuluyor. Perakendeciler farklı iletişim kanallarında farklı teknik ve fonksiyonel yapılara ayrılmış durumda. Müşteriler aynı markanın farklı kanallarıyla iletişim halinde. Perakendeciler, iletişim kanallarından müşteriyi tekilleştirmiş ancak bütün kanallar ayrı yönetilmeye devam ediyor. Müşteriler markayla iletişim halinde, sadece markanın bir kanalıyla değil. Perakenciler müşteriyi bireysel olarak tüm kanallar üzerinden stratejik ve koordineli bir şekilde ele alıyor. Single ChannelMulti ChannelCross ChannelOmni Channel « Perakende yöneticileri cirolarının yüzde 6.5’i kadarını omni-channel perakendeciliği uygulayamadıkları için kaçırdıklarını belirtiyorlar» 65 Milyar Dolar

3 Omni-Channel’a Genel Bakış

4 Mağaza ve Online E-ticaretteki hızlı büyümeye rağmen, 2025 yılında Amerika’daki eticaret işlemleri, toplam perakende işlemlerinin yüzde 15’i kadar olacak. Yüzde 85 mağazalardan gelmeye devam edecek.* 1) McKinsey, 85% 15%

5 Dijitalin Perakendeye Etkisi Mağaza alışverişleri öncesi veya esnasında dijital mecraları kullananların yarısından fazlası %25 daha fazla harcıyor. Müşterilerin yüzde 75’i sosyal mecralarla etkileşimlerinin alışveriş davranışlarını ve marka sadakatini etkilediğini ifade ediyor. Mağaza ziyaretçilerinin yüzde 84’ü alışveriş yapmadan önce veya alışveriş sırasında alışverişle ilgili dijital mecraları kullanıyor. Mağaza alışverişleri esnasında dijital bir mecra da kullanan ziyaretçilerin ürün alma şansı yüzde 40 daha yüksek. The New Digital DivideRetailers, shoppers, and the digital influence factor

6 Ekran Karşısında Geçirilen Zaman KPCB- Internet Trends 2014 Ülkelere Göre Farklı Ekran Tipleri Önünde Geçirilen Günlük Zaman(Dakika)

7 Mobil ticaret şu an global e-ticaret’in %34’ü Mobil’in E-ticaret hacmindeki payı

8 Mağaza içi Uygulamalar Kullanıcı mağazanın bulunduğu avm'ye girdiğinde, mağazaya yönlendirecek push notification kurguları Mağaza içerisinde farklı reyonlardaki indirimler için mağaza içi beaconlarla push notification kurguları Bir kullanıcı mağazanın bulunduğu avm'de belirli bir süre zaman geçirdiğinde gönderilebilecek push notification kurguları

9 Online-Offline Conversion 31 farklı istatistiksel e-ticaret araştırmasının ortalamasına göre e- ticarette sepette ürün bırakma oranı. E-ticaretteki son adımda kaçan bu müşterileri mağazalardaki i-beacon uygulamalarıyla tanıyıp geri kazanmak mümkün. 68,5%

10 Yatırımlar Girişim Sermayesi Fonları, Q3 2013’te m-ticarete $1.2 milyar yatırırken, Q3 2014’te $4.2 milyar yatırdılar. Walmart 10.1 milyar dolarlık IT bütçesiyle önümüzdeki yıl dünyadaki en büyük IT harcamalarını yapacak grup. Sadece perakende değil, Citigroup, AT&T, Exxon Mobil gibi şirketlerin de önünde. «The big price for us in the future goes back to this integration of digital and physical.» Walmart U.S. CEO Greg Foran

11 Teşekkürler Yomi KASTRO Kurucu Ortak ve CEO Inveon & Inventures


"Yomi Kastro, Yönetici Ortak – Inveon, Inventures Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka Omni-channel Perakende Yönetimi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları