Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA."— Sunum transkripti:

1 YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA İLE %20  KOKUYLA %3,5 GÖRME İLE %30  İŞİTMEYLE %11 GÖRME VE DUYMA %50  GÖRMEYLE %83 KONUŞMA İLE %80 KONUŞMA VE YAPMA %90

2 YETİŞKİN EĞİTİMİN ÖZELLİKLERİ  ÖRGÜN EĞİTİME KATILANLAR DIŞINDA HERKESİ KAPSAR.  HEDEF GURPLARI BELLİ, AMAÇ VE HEDEFLERİ DÜZENLİ, PLANLI BİR EĞİTİM SÜRECİDİR.  EĞİTİMİN İÇERİĞİNİ BİREYİN VE TOPLUMUN GEREKSİNİMLERİNİ BELİRLER.  HOR VE BASİT GÖRMEME.  SUNİ YAPAY DAVRANMAMA.

3 YETİŞKİNİN ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ÖZELLİKLERİ  YETİŞKİNLERDE BENLİK DUYGUSU GELİŞMİŞTİR.  KİŞİLİKLERİNE SAYGILI OLMASINI İSTERLER.  PASİF ALICI OLDUKLARI EĞİTİMDEN HOŞLANMAZLAR.  EĞİTİMİN DÜZEYİ DÜŞÜK OLANLARDA ÖZGÜVEN AZDIR.  GEREKSİZ VE SERT OTORİTEDEN HOŞLANMAZLAR.

4  GÖRDÜKLERİ EĞİTİMİN BELİRLİ İHTİYAÇLARINI GİDERMESİNİ İSTERLER.  DENEYİM BİRİKİMLERİ VARDIR VE DENEYİMLERDEN YARARLANILMASINI İSTERLER.  KENDİ DENEYİMİNE UYGUN OLANI ÖĞRENMEYE DAHA AÇIKTIRLAR.  EĞİTİMİN KENDİ SORUNLARINA, PRATİK ÇÖZÜM GETİRİLMESİNİ BEKLERLER.

5  ZAMANLARINA VE KENDİLERİNE SAYGI GÖSTERİLMESİNİ İSTERLER.  GEREKSİZ VE SERT OTORİTELERDEN HOŞLANMAZLAR.  İHTİYAÇ DUYDUKLARI KONULARI ÖĞRENİRLER.

6 YETİŞKİN EĞİTİMİN GENEL PRENSİPLERİ  YETİŞKİNLER DAHA ÇOK KENDİ KENDİNE BAĞIMSIZ ÖĞRENMEYİ TERCİH EDERLER.  ÖĞRENME KONUSUNDA YETİŞKİN TECRÜBESİ ÖNEMLİ BİR YER TUTAR  YETİŞKİNLER ÖĞRENMEYE KARŞI FARKLI MOTİVASYONLARA SAHİPTİRLER  YETİŞKİN EĞİTİMİNDE FİZİKİ VE PSİKOLOJİK ÇEVRE SON DERECE ÖNEMLİDİR.

7  YETİŞKİNLERDE EN BÜYÜK ENGEL GÖRME VE İŞİTME KAYBI OLUR.  YETİŞKİNLERİN EĞİTİMDE İHTİYAÇLARIN TEŞHİSİ PLANLANMASI VE DEĞERLENDİRME İŞİ YETİŞKİNLERİN KENDİLERİNE BIRAKILMALIDIR.  YETİŞKİN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENİN (ÖĞRETENİN) GÖREVİ SADECE REHBERLİK ETMEKTİR.


"YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları