Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Www.company.com T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2013-2014 2013- 2014.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Www.company.com T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2013-2014 2013- 2014."— Sunum transkripti:

1 T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI

2 Okul /Kurum Haritası

3 I.BÖLÜM KURUMUN ADI:Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Müdürlüğü İLİ:MERSİN İLÇESİ:Toroslar ADRES: Kurdali mh. Okan Merzeci Bulvarı Üzeri İnönü Ortaokulu Yanı Toroslar- MERSİN WEB ADRES:http://eaal.meb.k12.tr E-POSTA:  TEL :(0324)  FAKS :(0324) İlçe Milli Eğitim Brifing İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü

4 Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Müdürlüğümüzde: Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Okulu Müdürlüğü Personel Sayısı Müdür 11 Müdür Baş yardımcısı11 Müdür Yardımcısı 22 Öğretmen3536 Memur 0 0 Hizmetli İlçe Milli Eğitim Brifing II. BÖLÜM TARİHÇE TANITIM Okulumuz, 2007 yılında sınavla öğrenci almaya başlamıştır m² alana kurulu okulumuzun temeli 22 Mart 2006'da atılmıştır. Çalışmalar hızla sürdürülmüş ve bina 25 Şubat 2007'de hizmete hazır hale getirilmiştir. Kapalı kullanım alanı 6000 m² olan okulumuz, bodrum katı hariç, zemin + 3 kattır. 20 derslikle 540 öğrenciye eğitim-öğretim imkânı sağlama kapasitesine sahiptir. Çağdaş donanımıyla eğitim-öğretim her türlü ihtiyacına cevap verebilecek okulumuz; hayırsever işadamı Sayın Eyüp AYGAR tarafından yaptırılmıştır.

5 MİSYONUMUZ Eyüp Aygar Anadolu Lisesi okulunda Milli Eğitim sisteminin genel amaç ve temel ilkeleri doğrultusunda; yasa ve diğer mevzuatın uygulanması ve geliştirilmesini, Atatürk ve Türk büyüklerini seven, Türk tarihi ve vatandaşlığı ile gurur duyan, Türk mîlletinin geleceği için düşünen, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, evrensel düşünebilen, doğayla barışık ve kültürel gelişime önem veren, üretken, sorgulayan, ahlak, ruh, beden olarak olgunlaşmış bireyler yetiştirmek ve gençleri toplumun her kesimini kucaklayacak, toplumsal duyarlılığı ve sorumluluk bilinci olan ve alçak gönüllü, özgür düşünen, üretken ve bilgili, ülkesini seven bireyler olarak hayata hazırlamaktır. - Kendi kimliğinin ve toplumunun değerlerini bilmek ve sahip çıkmak, - Dürüstlük, kardeşlik, dayanışma ve paylaşma ilkelerini geliştirmek, -Bedensel ve ruhsal yönden sağlıklı olmanın önemini kavramak, - Çevresel sorunlara duyarlı olmak, -Ana dilini ve İngilizce'yi en etkin şekilde kullanmak, - Öğrendiği diğer yabancı dilleri iyi iletişim kuracak ölçüde geliştirmek, -Kendi kimliğini kaybetmeden hoşgörülü bir dünya vatandaşı olmaktır. Eğitim yönetiminin bilimsel gerekliliklerine uyan,sürekli kendini sorgulayan, Bilişim çağının standartlarını yakalamış,Rekabet gücü yüksek, kültürel değerlere sahip,Geleceği şekillendirebilecek donanım ve cesarete sahip öğrenciler yetiştirmektir... VİZYONUMUZ İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü İlçe Milli Eğitim Brifing

6 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü DEĞER VE İLKELERİMİZ Genellik ve eşitlik, Planlılık Ferdin ve toplumun ihtiyaçları, Yöneltme Eğitim Hakkı Fırsat ve İmkân Eşitliği Süreklilik Atatürk İnkılâp ve İlkeleri ve Atatürk Milliyetçiliği, Demokrasi Eğitimi Laiklik Bilimsellik Karma Eğitim Okul ve ailenin işbirliği, Her yerde Eğitim Genellik ve eşitlik, Planlılık Ferdin ve toplumun ihtiyaçları, Yöneltme Eğitim Hakkı Fırsat ve İmkân Eşitliği Süreklilik Atatürk İnkılâp ve İlkeleri ve Atatürk Milliyetçiliği, Demokrasi Eğitimi Laiklik Bilimsellik Karma Eğitim Okul ve ailenin işbirliği, Her yerde Eğitim İlçe Milli Eğitim Brifing

7 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü BİNA BİLGİLERİ … … … … İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Bina Özellikleri: Okulumuz tek binadan meydana gelmiştir. Okul suyu şehir şebekesine bağlıdır. Pis su atıkları şehir kanalizasyonu sistemine bağlıdır. Öğrencilerimizin telefon ihtiyacı için okul binasında 1 telefon ankesörü vardır. Okulun alanı toplam 7000 m2’dir. Derslik Durumu: 30’ar kişilik 19 adet derslik mevcuttur. l)Bilgisayar Laboratuarı: 1 2)Fizik laboratuvarı: 1 3)Kimya Laboratuvarı: 1. 5)Bilim ve Teknoloji Odası: 1 Kütüphane: 1 Spor Salonu: 0 Depo, Ambar ve Arşiv Durumu :1 adet genel depo, l adet genel arşiv odası Kantin: 1 (binadan dışarı çıkarılmıştır.) İdari odalar durumu : 1 müdür odası 1 müdür başyardımcısı odası 1 müdür yardımcısı odası 1 memur odası 2 rehberlik uzmanı odası 1 adet revir EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Bina Özellikleri: Okulumuz tek binadan meydana gelmiştir. Okul suyu şehir şebekesine bağlıdır. Pis su atıkları şehir kanalizasyonu sistemine bağlıdır. Öğrencilerimizin telefon ihtiyacı için okul binasında 1 telefon ankesörü vardır. Okulun alanı toplam 7000 m2’dir. Derslik Durumu: 30’ar kişilik 19 adet derslik mevcuttur. l)Bilgisayar Laboratuarı: 1 2)Fizik laboratuvarı: 1 3)Kimya Laboratuvarı: 1. 5)Bilim ve Teknoloji Odası: 1 Kütüphane: 1 Spor Salonu: 0 Depo, Ambar ve Arşiv Durumu :1 adet genel depo, l adet genel arşiv odası Kantin: 1 (binadan dışarı çıkarılmıştır.) İdari odalar durumu : 1 müdür odası 1 müdür başyardımcısı odası 1 müdür yardımcısı odası 1 memur odası 2 rehberlik uzmanı odası 1 adet revir

8 …….. İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ’NDE BULUNAN ÖĞRENCİ BİLGİLERİ A. ÖĞRENCİ BİLGİLERİ (OKUL ÖNCESİ-İLKOKUL- ORTAOKUL-LİSE İÇİN DÜZENLEYİNİZ) EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI 9. SINIF10.SINIF11.SINIF12.SINIF9. SINIF10.SINIF11.SINIF12.SINIF KETKETKETKETKETKETKETKET ÖĞRENCİ SAYISI İlçe Milli Eğitim Brifing

9 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü İlçe Milli Eğitim Brifing Derslik – Şube- Öğrenci Sayıları EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKULUN ADI Derslik Sayısı Şube Sayısı Öğrenci (Kız) Öğrenci (Erkek) Öğrenci (Toplam) Derslik SayısıŞube Sayısı Öğrenci (Kız) Öğrenci (Erkek) Öğrenci (Toplam) EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ GENEL TOPLAM

10 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı 26,528 Okul Başına Düşen Öğrenci Sayısı -- Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı14 Derslik, Okul ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı

11 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI NORMAL EĞİTİMİKİLİ EĞİTİMNORMAL EĞİTİMİKİLİ EĞİTİM DERSLİK İHTİYACI YOK Derslik İhtiyacı

12 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ ÖĞRETMEN SAYILARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLARNorm KadroMevcutİhtiyaçNorm KadroMevcutİhtiyaç Türk Dili Edebiyatı Matematik İngilizce Tarih Coğrafya Fizik Kimya Biyoloji Felsefe Müzik Resim Beden Eğitimi Rehber Psi. Danış Almanca Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Bilgisayar İlçe Milli Eğitim Brifing

13 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ KURUMLARI PERSONEL SAYILARI İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLARNorm KadroMevcutİhtiyaçNorm KadroMevcutİhtiyaç Türk Dili Edebiyatı Matematik İngilizce Tarih Coğrafya Fizik Kimya Biyoloji Felsefe Müzik Resim Beden Eğitimi Rehber Psi. Danış Almanca Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Bilgisayar

14 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü İlçe Milli Eğitim Brifing EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ OSYM SINAVLARI BAŞARI ORANLARI S.N. OKULUN ADI 2012 Başarı Yüzdesi2013 Başarı Yüzdesi 1EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ % 61% 55,651 GENEL ORTALAMA %

15 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YÜRÜTÜLEN PROJELER İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJE ADIBiten Projeler Devam Eden Projeler Biten Projeler Devam Eden Projeler TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Proje Yarışması TÜBİTAK 44. Ortaöğretim Öğrencileri Arası Proje Yarışması TÜBİTAK-2238 Lise Öğrencileri Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması MEF Eğitim Kurumları Araştırma Projeleri Yarışması Bilim Fuarları Genç İnovatif Girişimcilik Projesi21-- TOPLAM

16 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü FATİH PROJESİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR İlçe Milli Eğitim Brifing Okulumuzdaki bütün sınıflara etkileşimli tahtalar takıldı. Tahtalara gerekli programlar aktif bir şekilde çalışır duruma getirildi. Tahtalara ders içerikleri yüklenerek öğretmenlerin kullanımına sunuldu. Okulumuz öğretmenlerine Fatih Projesi kapsamında etkileşimli tahta semineri verildi. Kabloların içinden geçeceği tavalama sistemi kuruldu. Okulumuzdaki bütün sınıflara etkileşimli tahtalar takıldı. Tahtalara gerekli programlar aktif bir şekilde çalışır duruma getirildi. Tahtalara ders içerikleri yüklenerek öğretmenlerin kullanımına sunuldu. Okulumuz öğretmenlerine Fatih Projesi kapsamında etkileşimli tahta semineri verildi. Kabloların içinden geçeceği tavalama sistemi kuruldu.

17 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YATIRIMLAR … … … … İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

18 İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü SORUN VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ … … … … İlçe Milli Eğitim Brifing EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Ailelerin öğrencilerin eğitim-öğretim faaliyetlerine yeterli önem vermemesi Çözüm Önerisi: Daha sık veli toplantıları yapılmalıdır. Okuma alışkanlığının az olması Çözüm Önerisi: Okuma alışkanlığının kazandırılması Süreç yönetimi, verilerle yönetim, etkili ekip çalışmaları, veri toplama, görev tanımları ve iş akış tanımlamaları konularında var olduğu düşünülen eksiklikler, Tercih dönemlerinde öncelikle tercih edilen bir okul olmaması Çözüm Önerisi: daha çok tanıtım yapılması Ulaşımda sıkıntılar çekilmesi Çözüm Önerisi: belediye otobüslerinin okul tarafından geçmesi ve seferlerin sıklaştırılması için girişimlerde bulunulması. Okulda yemekhane bulunmayışı Çözüm Önerisi: okula yemekhane açılması EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI


"Www.company.com T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2013-2014 2013- 2014." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları