Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

NEEDS ANALYSIS QUESTIONNAIRE. Nedime Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi 30 students 11th level.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NEEDS ANALYSIS QUESTIONNAIRE. Nedime Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi 30 students 11th level."— Sunum transkripti:

1 NEEDS ANALYSIS QUESTIONNAIRE

2 Nedime Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi 30 students 11th level

3 CONTENT Learning styles Multiple intelligencies Attitudes Needs Hobbies Beliefs Conclusion

4 LEARNING STYLES Aşağıdaki 15 soru için a veya b şıkkını seçiniz. 1- En iyi; a) görerek öğrenirim b) duyarak öğrenirim 2- Benim için önemli olan; a) materyalin parçalar halinde gözükmesi b) konunun bir bütün halinde sunulması 3- Bilmediğim bir konu olduğunda; a) görsel materyaller tercih ederim b) bir başkasının anlatmasını tercih ederim 4- Bir sınava hazırlanırken bütün konulara; a) sınavdan önceki akşam çalışırım b) günü gününe düzenli olarak çalışırım

5 RESULT;

6 RESULT;

7 MULTIPLE INTELLIGENCES 5- Genel olarak tercihim; a) grupla çalışmak b) bireysel olarak çalışmak 6- İngilizce metni okuduktan sonra; a) olayları oluş sırasına göre sıralamayı severim b) olayları oluş sırasına göre sıralamayı sevmem 7- Metni okuduktan sonra; a) ne kastettiğini kendi cümlelerimle ifade edebilirim b) ne kastettiğini metnin içindeki cümlelerle ifade edebilirim 8- Bir şekil veya figür gördüğümde genellikle; a) o şeklin resmini hatırlarım b) öğretmenin şekil hakkında verdiği bilgileri hatırlarım 9- Çoğunlukla; a) aktif olarak yaptığım bir şeyi daha iyi hatırlarım b) üzerinde çok düşündüğüm bir şeyi daha iyi hatırlarım 10- İngilizcede kelimeleri; a) şarkı içinde duyduğumda daha iyi öğrenirim b) şarkı içinde duymadığımda daha zor öğrenirim

8 RESULT;

9 COMMENTS;

10 ATTITUDES Aşağıdaki cümleleri tamamlayınız. A) İngilizce seviyorum; çünkü ………… B) İngilizce sevmiyorum; çünkü ……….. RESULT;

11 COMMENTS; In general, the attitudes of the students towards English is positive. They like English; To communicate with people To pass their exams To go to abroad To sing songs easily Some of them do not like English because; They find English difficult and boring

12 NEEDS Aşağıdaki cümleleri tamamlayınız. İngilizceyi ……………………………. için öğreniyorum. ( ) Annem ve babam istediği için. ( ) Sevdiğim için. ( ) Turistlerle konuşmak için. ( ) Ders geçmek için. ( ) İngiliz kültürünü öğrenmek için. ( ) Diğer.

13 RESULT;

14 COMMENTS;  Most of the students learn English because they like it. (% 32)  They see the target language as a tool for communication. (% 25)  They learn English just for passing the course at school. (% 20)  They learn it to have knowledge about English culture. (% 15)  They have some other reasons to to learn English. (% 8)  None of the students’ parents has impact on their learning. (% 0)

15 HOBBIES Aşağıdaki ifadede boşluk bırakılan yerler için alttaki ifadelerden size uygun olanlarını işaretleyiniz. Boş zamanlarımda …………………………….. hoşlanırım. a.Hayvan beslemekten i.Hikayeler yazmaktan b. Kitap okumaktan j.Fotoğraf çekmekten c. Resim yapmaktan k.Tv izlemekten d. Ders çalışmaktan l.Günlük yazmaktan e. Müzik dinlemekten m.Enstrüman çalmaktan f. Bulmaca çözmekten n.Doğada gezmekten g. Spor yapmaktan o.Belgesel izlemekten h. Arkadaşlarımla buluşmaktan p.Diğer…….

16 RESULT RESULT;

17 COMMENTS;  Keep us active  More attractive classroom atmosphere  Sustain success by using hobbies in cr.  Listening to music ( % 34) -speaking, listening, language practice -easily obtained  Meeting friends and reading a book

18 BELIEFS Aşağıdaki seçeneklerden kendinize en uygun olanı seçiniz. İngilizce benim için; ( ) Kolaydır. ( ) Zordur. ( ) Eğlencelidir. ( ) Güncel bilgileri içerdiğinde hoşuma gidiyor. ( ) Sıkıcıdır. ( ) Gereklidir. ( ) Zaman kaybıdır. ( ) Kabiliyetli olduğum bir derstir. ( ) Genel kültürümü arttıran bir derstir. ( ) Diğer

19 RESULT;

20 COMMENTS; How to make students like English. Students’ feelings about it. Who likes it or not? To focus on the students’ problems in English. Re-arranging our styles, techniques or approaches.

21 GENERAL CONCLUSION Much more visual materials should be added to coursebook. (%65 visual- %35 auditory) A variety of techniques and activities should be covered in the textbook. Activities in the book can be organized according to hobbies. Communicative competence activities should be included in the coursebook. Real-life situations should be included in the coursebook. Classroom atmosphere should be arranged according to the beliefs of students.

22


"NEEDS ANALYSIS QUESTIONNAIRE. Nedime Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi 30 students 11th level." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları