Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği Prof. Dr. Şeyhmus Baloğlu University of Nevada Las Vegas 14. Ulusal Turizm Kongresi Aralık.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği Prof. Dr. Şeyhmus Baloğlu University of Nevada Las Vegas 14. Ulusal Turizm Kongresi Aralık."— Sunum transkripti:

1 Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği Prof. Dr. Şeyhmus Baloğlu University of Nevada Las Vegas 14. Ulusal Turizm Kongresi Aralık 5-8, 2013, Kayseri, Türkiye

2 TCA380: Hospitality Marketing Dr. Seyhmus Baloglu Kumar Film Endustrisi Balayiı Toplantı Spor/Boks Golf Tema Otelleri Spa Yiyecek /İçecek Gösteri Alışveriş Klup/Yetişkin Kitle Las Vegas Urun/Marka Evrimi

3 Mega Projeler

4 Medikal Turizm

5 Yeni Havaalanı Terminali ve Yabancı Ziyaretçiler

6 Şehir Merkezi için Yeni Marka Projesi

7 Marka Etkinlikler

8 Çevre ile Uyumlu Konseptler

9 Birlesik Marka Stratejisi ve Luks Butik Oteller

10 Başarı Anahtarları Markanın kendini devamlı yenilemesi – elbise ve renk değişikliği Yaşam Stillerine hitap etmek Marka olmuş etkinlikler (spor, müzik, vs.) getirmek veya geliştirmek Film endüstrisi ve medyayı iyi kullanmak Tüketici ve pazar eğilimlerini takip etmek Marka içinde marka geliştirmek Araştırma – bütün kararları besleyen mekanizma

11 Teşekkürler!


"Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği Prof. Dr. Şeyhmus Baloğlu University of Nevada Las Vegas 14. Ulusal Turizm Kongresi Aralık." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları