Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”"— Sunum transkripti:

1 İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”

2 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman

3 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını...

4 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek

5 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte

6 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda

7 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan

8 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını

9 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak

10 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde.

11 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından.

12 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan

13 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını

14 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını

15 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde.

16 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda.

17 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde.. Sınıf /Şube rehber öğretmeni desteğinde Mart-Nisan

18 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde.. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını

19 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını

20 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde.

21 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. Okul ortamı dışında veya öğretmenler yardımı ile okulda. Okuma yazma bilmiyorsa elle anket şeklinde.

22 İ lköğretim K urumları S tandartları K im N e N için N asıl N erede N e Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim- Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını MEBBİS Üzerinden İKS Modülü Öğrenci Giriş Ekranı TC No ve Öğrenci Sınıf Numarası ile baskı altında bırakılmadan biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. Mart-Nisan Okulla ilgili algılarını E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. Okul ortamı dışında veya öğretmenler yardımı ile okulda. Okuma yazma bilmiyorsa elle anket doldurarak Mart-Nisan

23 TEŞEKKÜRLER… “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”


"İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları